000

جمعه، مرداد ۰۲، ۱۳۸۸

مگه نظرات احمدی نژاد به نظرات رهبری نزدیک نبود ؟!

خامنه ای که از جهت حمایت روحانیت تشیع سخت در مضیقه است ، با تمسک به هر وسیله ای می کوشد اندک کسانی که هنوز رو در رویش قرار نگرفته اند را حفظ کند .
در همین راستا فقط و فقط بخاطر گل روی مکارم ، به ملیجکش فرمود تا مشایی را برکنار کند !
متن حکم حکومتی به شرح زیر است :
جناب آقای احمدی نژاد ، رییس جمهور خودم و خانواده
هرچند بارها تاکید نموده ام که نظرات شما به نظرات بنده بسیار نزدیک است اما گویا باز هم پا را از گلیم خود درازتر نموده اید .
از آنجا که تمامی اعضای مجلس خفتگان و مسجد شورای اسلامی و دیگر مسئولین محترم ، پس از تاثیر سخنان ما در نماز جمعه و وثیقه قرار دادن اندک آبرو و جان ناقابلمان و از رو کشیدن شمشیرها و رها کردن تیرها ، جرات اعتراض ندارند و اندک مسئولین لباس شخصی مانند برادر حسین ( اعلی مقامه فی الکیهان ) و... را هم به سیاق ما به اندک ریش و ..شم خود نمی گیرید ، ما چرتی زدیم تا سر و صداها بخوابد .
لکن توجه دارید که ما مانده ایم و این مصباح و مکارم ، گویا آقای مکارم از شما خواسته تا مشایی را برکنار نمایید ، بالام جان ، من گفتم تو دهن هر منتقد بزن ، اما نه این یکی دو تا آخوند از همه جا رانده و بر در درگاه ما مانده ، بالاخره وقتی ما مجلسی می آراییم باید چند تا آخوند عمامه دار در آن شرکت بکنند یا خیر ؟
فلذا حکم حکومتی می دهیم تا یکی دیگر از اقوام خود را بر جایگاه بی خاصیت معاونت بنشانید . از بابت ریاست جمهوری آقای مشایی ، بعد از اتمام دوره خودتان هم نگران نباشید که دست غیب الهی باز هم بکار ما خواهد آمد و نام او را اعلام خواهیم کرد .
هرچه باشد از تو که منفورتر و نکبت تر نیست !
مقام معظم رهبری ، سید علی خامنه ای فاقد جان ناقابل و اندک آبرو

۲ نظر:

ناشناس گفت...

دیگه هر بچه ی 10 12 ساله ای هم میدونه که ره بر به احمدی نژ اد بگه برو تو چاه ، لحظه ای درنگ نمی کنه.
احتمالا می خوان سرکوب مردمی و تقلبات رو سر احمدی خراب کنن

ناشناس گفت...

دیگه هر بچه ی 10 12 ساله ای هم میدونه که : ره بر به احمدی نژ اد بگه برو تو چاه ، لحظه ای درنگ نمی کنه.
احتمالا می خوان سرکوب مردمی و تقلبات رو سر احمدی خراب کنن

Free counter and web stats