000

چهارشنبه، تیر ۱۰، ۱۳۸۸

چه شانسی آورد امام حسین !

دیشب کله پا شده بودم و همانطور که در عالم عرفان سیر می کردم خوابم برد .
دیدم امام حسین و زینب دارند با هم می رقصند ! جل الخالق ، حالا چه وقته رقصه ، الآن جبرئیل میاد می بینه میره به خدا گزارش میده ، از بهشت بیرونشون می کنند .
بدو بدو رفتم پیش آنها و گفتم سلام بر حسین ، لعنت بر یزید ، مادر یزید نون می پزید، زنبور اومد ... آخ ببخشید ، سلام بر سالار شهیدان ، آقا حکم این حرکات موزون چیه ؟
امام دستی به ریش مبارک کشید و گفت : نمیدونی چه شانسی آوردم که زود شهید شدم و الا اگه دست این حکومت بهم می رسید ، اولا می گفت تقصیر من بوده که شمر سرم را بریده و بعدش این خواهر بیچاره من رو ، یعنی زینب را تحت تعقیب قرار می داد که چرا افشاگری کرده !
گفتم عجب ! مگه همچین چیزی ممکنه !
امام این بار دستی توی زین ذوالجناح فرو برد و لپ تاپش را درآورد و گفت : بیا خودت بخون ببین این سردار احمدی چی گفته .این یارو کیه ؟
من سردارم عباس بود ، میفرستادمش برای بچه ها آب بیاره ، این چه جور سرداره که بزرگ و کوچیک سرش نمیشه ، هرکی رو دستش میرسه میکشه ، بقیه هم که در میرن ، میفرسته دنبالشون ، خودت بخون ببین چی گفته !
رفتم دیدم بعله ، امام داره اخبار ایران را دنبال می کنه : سردار احمدی اعلام کرده شاهد قتل ندا آقا سلطان تحت تعقیبه !
گفتم حالا زیاد هم خوشحال نباشین که قسر در رفتین!
پرسید چرا ؟
گفتم آخه قبر بی بی شهربانو ، همسر شما ، در ایرانه ، می ترسم برند خرابش کنند که چرا از دست دشمنان شما فرار کرد و به کوه پناه آورد .
امام با حالتی برافروخته فریاد زد : ذوالجناح بدو بیا اینجا تا دیر نشده بریم ایران ...
تا ذوالجناح این کلام امام را شنید شیهه ای زد و گفت : ببین با هر کی جنگ کردی نه نگفتم اما تو ایران یه قومی دارند حکومت می کنند که نه به توی امام رحم می کنند ، نه به من اسب نجیب ، تازه همین زینب را هم می کشند ، میندازند گردنت . یه وقت هم دیدی شورای نگهبانش رای داد که خامنه ای چون اسمش سید علیه ، اصلا خود حضرت علیه و مجتبی هم که پسرشه ،یه حسین هم در میارند میذارند جای شما و شما را هم به جرم دروغگویی و جعل عنوان که پسر حضرت علی هستی ، می فرستند بغل دست ابطحی ، تازه اونجا شکنجه اصلی شروع میشه که باید پای حرفهای ابطحی هم بشینی !
امام باز دستی به ریش مبارک کشید و از زینب پرسید : همشیره ، می گی چیکار کنم ؟
زینب پاسخ داد : اخوی بزرگوار ، یه بار سرت رو همینها بریدند ، درس نگرفتی ؟اصلا این مرتیکه ( اشاره به من ) اینجا چیکار میکنه که بساط شادی ما را بهم زده ، بگو بفرستنش پیش ابوالفضل یه حالی بهش بده تا دیگه بی اجازه وارد نشه .
تازه دهنش هم بوی تلخی میده !
امام یواش آمد کنارم و پرسید ، جون داداش از کجا گیر آوردی این لعنتی را !!
اینجا بود که فهمیدم دارم خواب می بینم و الا امام کجا و شراب کجا ؟ اصلا به این قیافه های روحانی و نورانی نمیاد که اهل شراب و دروغ و تقلب باشند .
گفتم خوابه منه دیگه ، هرجور عشقم بکشه پیش می برم که یهو دست غیب آمد و بر سینه نااهلم زد که : بابا پاشو ، منو باید ببری مهد کودک !
خلاصه از خواب عرفانی پریدم و نفهمیدم امام حسین جرات داره بیاد ایران از بی بی شهربانو و بقیه مقدسات دفاع کنه یا اونهم مثل بقیه ( مراجع و روحانیون ) عافیت طلبی می کنه .(1)
-----------------------
1 . البته باید از بعضی روحانیون که به مردم پیوسته اند تشکر کرد و حسابشان را از طایفه " هاله نوریان " جدا نمود ، افرادی چون منتظری ، طاهری اصفهانی ، کدیور ، کروبی ، خاتمی و ...
با ذکر این نکته که همه این علما در اصل معتقد به حکومت دینی هستند و این از دید من خطایی ست آشکار اما در همین حد که نسبت به خون مردم بی تفاوت نمی نشینند ، جای تقدیر دارد .

۵ نظر:

ناشناس گفت...

فعلا که به خاطر شکست همين امام حسين از یزید فقط ۱۰ در صد مسلمونهای دنيا شيعه و حسينی هستن يعنی همون مردم ايران و لبنان که با پيروی از امام حسين و امام خمينی به کشور گندی زدن که دیگه درست بشو نیست و ۹۰ درصد مسلمونها يزيدی و شمری هستن يعنی حدود ۲ مليادر مسلمون دنيا. تو خود حديث مفصل بخوان ازين مجمل. کاش شاه قويتر بود و نميذاشت امت اسلام ايران را از بقيه مردمش بدزدن. حيف که امت اسلام قدرتشون زياد بود و مغزشون کوچيک. شکر خدا گندی که کاشتن فقط ضررش به خودشون هم خورد.

ناشناس گفت...

پدر ملت ما رو همین خرافات در اورده
شمر و یزید و اون پرت و پلا ها حال معلوم میشه واسه ی چی ساخته شدن..
آقای بهرام مشیری اطلاعات جالبی در این زمینه داره...فقط بعضی مواقع که
فکر میکنم از بچه گی چقدر دروغ به خوردم دادن حالم خیی بد میشه....
این همه دروغ غیر قابل بخششه...

ناشناس گفت...

كير به كس ننه ات حرامزاده كوني
ياد بگير با همه چيز شوخي نكني مادرجنده

ناشناس گفت...

آقا این کامنت قبلیه که ناشناس نوشته منو ترکید. کلی خندیدم. طرف اسم خودش و سه چهار نسل قبلش رو یکجا نوشته اینجا.
ولی اینو هم بگم که خیلی از آخوندا طرف احمدی نژاد نیستن. حداقل آدم درست حسابیاشون اینجوری هستن. اگر رای صندوق 397 قم رو که رای مراجع و کله گنده ها توش ریخته شده رو ببینی اونوقت میفهمی که اونا هم با این آقای رئیس جمهور نما مخالفن. من یکی از دوستام تو قم هست. میگه مراجع که اصلا اینو راش نمیدن تو خونشون. به هر حال باحال نوشته بودی. دمت گرم.

فرهاد گفت...

ناشناس عزیز ( اونی که توهین کرده ! )
اصلا با همینها شوخی میکنم تا بیشتر تور و بسوزونم !

Free counter and web stats