000

دوشنبه، تیر ۱۵، ۱۳۸۸

حنای بی رنگ !

خامنه ای را می توان بعنوان وقیح ترین و بزرگترین دروغگوی قرن انتخاب کرد .
دروغهای وی در مقام ولایت فقیه ، آنچنان بی شرمانه شده که گوی سبقت از گوبلز هم ربوده !
تازه خمینی دلش خوش بود که می گفت : فقیه با یک دروغ از مقام خود برکنار می شود ! (1)
خامنه ای فقط در همین چند روز بارها و بارها با توسل به دروغ و بهتان سعی نموده از جنایات رژیم دفاع کند . وی در آخرین اظهار نظر خود فرموده :
" مبادا دشمن را با دوست اشتباه بگیریم و دوست را بخاطر یک خطا دشمن به حساب بیاوریم." !!
بزرگ قوم چماق !
شما مردمی را که به تعبیر خودتان حماسه آفریدند و دست آنها را بوسیده اید ، به تیر می بندید ، با دوست و دشمن چه ها خواهید کرد !
زمانی سعی می کردم خالی بندیهای مسئولین حکومتی را جمع آوری کنم ، اما مثل اینکه گردآوری دروغهای مقام عظمای " بلاهت وقیح " خود مثنوی هفتاد من کاغذ خواهد شد . دشمنی " آقا " با مردم نه تنها بجهت عدم تبعیت محض از ایشان ، بلکه بدلیل هویت ایرانی ست که مردم سعی در حفظ آن دارند . این هویت در طول تاریخ عاملی بوده که حتی اقوام متجاوز به میهن را پس از زمانی در خود فرو برده اند و آنان را واداشتند تا هویتی ایرانی بخود بگیرند . قوم مغول و اعراب بیابانگرد چاره را در آن دیدند تا با هویت و فرهنگ مردم ایران آشتی کنند و برای حفظ خود ناچار شدند تا تغییر هویت دهند اما این از خود بیگانگان " عرب زده " پس از گذشت سه دهه هنوز نفهمیده اند برای حفظ حکومت خود چاره ای ندارند مگر اینکه تسلط هویت ایرانی را بر شعائر خود بپذیرند .
آقای خامنه ای !
حنای شما دیگر رنگی ندارد ، بهتر است بفکر رنگ موی وارداتی غربی باشید ، بزک از روی شما پاک شده و حتی دوستان دیروزتان چهره بی نقابتان را می بینند . دیگر دوران پنهان شدن پشت چهره ای شاعر مسلک و قصیده دوست گذشته . زمانی که حاکم ( به تعبیر خود شما) بخواهد حرف خود را بر ملت دیکته کند ، کهنه شده .
تا چه زمانی نداهای مردم را خفه خواهید کرد .از جریان انتخابات درس نگرفته اید هنوز ؟
مردم سعی کردند با توسل به انتخابات ، نارضایتی خود را اعلام کنند ، تقلب کردید !
سعی کردند با تظاهراتی آرام و مظلومانه مخالفت خود را با حکومتی دروغگو آشکار سازند ، به مردم ایران ، در خاک ایران حمله بردید .
فردا نوبت مقابله خصمانه آنها با ماموران ترسوی شماست ، به این مزدوران تکیه نکنید که در همین ایام هم هرگاه جوانی دست بالا برد چماقداران و قداره بندهای شما پا به فرار گذاشتند ، بترسید از وقتی که مردم بر اساس آموزه های شما ، چشم در برابر چشم و گلوله به ازای گلوله پاسخ دهند !
------------------
1 . خمينى، صحيفه امام، ج‏11، ص‏306. ، جالب است که این سخن خمینی را در سایت حبرگان رهبری می توان دید . وقاحت از این بیشتر که دروغ می گویند و به دروغ ، دروغگو را فاسد می نامند ! . با چنین گستاخی و وقاحتی ، حکومت نیاز به منتقد ندارد که خود بیش از همه " اندک آبرو " را بر باد می دهند .

۱ نظر:

کریم پ گفت...

فرهاد جان پس منظور شما اینه که امام دروغ میگه!؟ امام امت, ولی امر,محسن المحسنین, القادر فی اموره و از این حرفها, منظورتون این بود که ایشون دروغگو هستش!؟ آره!؟

Free counter and web stats