000

جمعه، تیر ۱۲، ۱۳۸۸

گفتگو با خانم الهه بقراط ، قسمت اول و دوم

چه می کنند مردم ایران ، آبرویی بخشیده اند به همه ما .
در رابطه با اعتراض مردم به کودتای حکومت علیه آرای مردم ، با خانم الهه بقراط گفتگویی در تلویزیون ایرانیان برلین انجام شد .
خانم بقراط اعتقاد دارند نه خامنه ای ، نه موسوی و نه مردم ایران ، هیچکدام راه برگشتی ندارند .
از خانم بقراط سوال کردم ، پس از کشته شدن ندا و نداهای مردم ، از سنگ صدا برخاست اما از آقای رفسنجانی خیر . ایشان حتی نسبت به دستگیری اعضای خانواده خود هم اعتراضی نکرد ، آیا تا این حد بال و پر آقای رفسنجانی ریخته ؟
خانم بقراط اعتقاد دارند که شاید رفسنجانی دستی در تحریک داشته باشد اما سررشته امور از دست همه در رفته و مردم دیگران را بدنبال می کشند . رفسنجانی بدنبال توافقی با رهبری ست اما طرف اصلی جامعه و مردمی ست که به مقابله برخاسته اند .
در طول تاریخ شاهد بوده ایم که شخصیتهایی ساخته می شوند و آقای موسوی می تواند ( اطمینانی نیست ) اما می تواند شخصیت دیگری بخود بگیرد ... آقای موسوی بدنبال مردم کشیده می شود .

از ایشان سوال شد تغییر روحیه خامنه ای سوال کردم ... خانم بقراط به نکته مهمی اشاره نمود ، قرار گرفتن عکس خامنه ای و احمدی نژاد در کنار بن لادن و حسن نصراله ، روی جلد مجله اشپیگل !! ... همه اینها نشان از آن دارد که این حرکت برگشت پذیر نیست .


۳ نظر:

کریم پ گفت...

فرهاد جان سرعت اینترنت قاره اقیانوسیه دیگه نمیتونه جوابگوی سرعت کارهای شما باشه. به رژیم رحم نمیکنی یکم به استکبار رحم کن!
آقا جان فوق العاده بود.. اله بقراط و شما هم که عزیزان محفل ایراندوستی ما هستید.
از لینک مطالب وبلاگ به بلاگ نیوز فوق العاده سپاسگذارم.
من که همیشه پتو و پیکنیک و دوغ و تک و تشکیلاتمو توی وبلاگت پهن کردم... سرفراز باشی عزیز

H a m i d ... M i d a f گفت...

فرهاد عزیز
از این مصاحه لذت بردم. هم خودت برنامه را بسیار توانا اجرا کردی هم خانم بقراط مثل همیشه با تسلط به اوضاع ایران و جهان و اشراف کامل حق مطلب را ادا نمودند. پیشنهاد می‌کنم بیش از از خانم بقراط برای مصاحبه دعوت بفرمایید.
فرصت شد امروز بهت زنگ می‌زنم.
حمید میداف

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام ... من هم متاسفانه امروز نمیتوانم برم ..اما یکشنبه هستم ...

Free counter and web stats