000

یکشنبه، آبان ۰۲، ۱۳۸۹

پاسخ به گاف " بودار " گنجی

اکبر گنجی چه بخواهد و چه نخواهد یک ژورنالیست زرد ست !
او در تمامی مقالات خود ، حتی آنگاه که در مقام محقق ظاهر می شود ، با نگاهی ژورنالیستی تلاش می کند به خواننده القا نماید تنها گزینه های موجود در بحث ارایه شده توسط او ، همانی ست که در نوشته هایش به آنها اشاره شده و با دقت فراوان آنچنان این گزینه ها را پررنگ می نماید که خواننده با اندکی غفلت به همان دامی پا می گذارد که خواسته نویسنده ست .
موضوعات را با رنگ و لعابی مستند ، آنچنان سیاه و سفید جلوه می دهد که گویی رنگ و شق دیگری وجود ندارد !
گاه برای رد آیات قرآن مجبور می شود آیات تورات را بنام آیات قرآن به خورد مخاطب دهد و جالب اینکه همه آنها را با ذکر سوره و آیه درج می کند ، درحالی که برای نقد قرآن می توانست آیاتی " مناسب نظرش " بیابد ....

در مورد تحلیل های سیاسی هم وی از مشی خود خارج نمی شود ، برای آنکه جنبش سبز را همگانی جلوه دهد ، حاضر می شود تا بر صحت و سلامت انتخابات صحه گذارد !
اکبر گنجی در تازه ترین مقاله خود از قول تاجزاده ، بهزاد نبوی و خاتمی جملاتی را نقل نموده که مهر تاییدی ست بر صحت انتخاباتی که جنبش سبز آن را کودتا نامیده .
گنجی گویا فراموش نموده شعار محوری جنبش سبز را ، شعاری ( خواسته ای ) که ملت ایران برای آن شهید داده و شکنجه های غیر انسانی حکومت را تحمل نموده :
رای من کجاست !
جناب گنجی ، جنبش سبز جنبشی ست فراگیر ، همه مردم با هر اعتقاد و گرایش " عقیدتی - سیاسی " می توانند عضو آن شوند . برای اثبات این ادعا نیازی نیست از آبشخور نظامی بنوشیم که ملتی را بدلیل عدم باور نمایش انتخاباتیش چنان تحت ستم قرار داده که جهانی را با خود همراه ساخته .
با تمامی احترامی که برای شما قایلم ، تصور می کنم بهتر ست گاه خموشی پیشه کنید . همیشه حرفهای نو زدن نشانه پیشرو بودن نیست .القای سلامت انتخابات از سوی شما ، تنها نتیجه اش برانگیختن سوءظن هاست تا شایعاتی را که پیرامون شماست ، باور پذیر سازد .
استناد شما به اعترافات کسانی که در نمایش دادگاه حضور یافته بودند ، نه تنها شایبه تایید صحت انتخابات را از سوی شما قوت می بخشد ، که حتی می تواند اعترافی باشد از سوی شما مبنی بر سلامت و عدالت دادگاه ها !

جناب گنجی عزیز !
مردم ایران بارها نشان داده اند جنبش سبز متعلق به همه مردم ایران ست . تصور نمی کنم این جنبش برای اثبات مدعای تثبیت شده ، نیازی به تحلیل های " بودار " شما داشته باشد .
اگر باور کنیم انتخابات ( بخوانید کودتای باند فشار ) به دور از تقلب بوده ، شعار " رای من کجاست " چه اعتباری خواهد داشت و مگر نه این ست که بر فرض قبول سلامت انتخابات ، می بایست بر نتیجه آن گردن نهاد ؟
پس اعتراض جنبش سبز می بایست ( بنا بر تحلیل شما ) اعتراض اقلیتی باشد که رای اکثریت را برنمی تابد و این در هر نظام و مکتبی مطرود است !
بهتر است بار دیگر فیلم اعتراضات مردم را ببینید و به شعار های آنها توجه کنید :
رای ما را دزدیده
با رای ما پز میده !

____________

روزنامه کیهان به این مطلب اشاره ای نموده که مایه شرم ست ، هم برای من و هم برای مزدوران کیهانی !
( باید از کریم عزیز تشکر کنم که لینک را برایم فرستاد )

۲ نظر:

کریم گفت...

دشمنت شرمنده باشه فرهاد جان.. کیهانه دیگه یدفعه دیدی پرواز هم کرد!

خلیل گفت...

سلام. شاید طرف بخواد برگردد ایران که رئیس جمهور بشه!!!!!!!!!!

Free counter and web stats