000

یکشنبه، مهر ۱۸، ۱۳۸۹

جهت اطلاع !

1. احمدی نژاد گفته که دست برنمی داره تا معلوم بشه چه کسانی فاجعه یازده سپتامبر را بوجود آوردند .
اگر قرار باشه قرینه یابی بشه ، فکر می کنم بهترین حالت مشابه را می توان در آتش سوزی سینما رکس آبادان یافت ، حالا کودتای انتخاباتی و کشتار مردم در خیابان ، تجاوز و شکنجه و قتل در زندانها به کنار .
اولا جمعیت امریکا حدود سیصد میلیون نفره و درفاجعه یازده سپتامبر سه هزار نفر کشته شدند یعنی از هر یکصد هزار نفر ، یک نفر کشته شده !
در فاجعه سینما رکس آبادان حدود چهارصد نفر ( و به روایتی 600 نفر ) کشته شدند و جمعیت ایران در آن زمان ( 1357 ) حدود سی میلیون نفر بود ، یعنی بیش از یک نفر از هر یکصد هزار نفر ( و به روایتی دو نفر از هر یکصد هزار نفر ) زنده زنده در آتش سوختند .
محمود اگه راست میگه بره دنبال کسانی که در خاک ایران چنین فاجعه ای را بوجود آوردند ، امریکا پیش کشش . بد نیست بدانید که بنا بر اعتراف عامل آتش سوزی و روزنامه نگاران ، دستور و سازماندهی به آتش کشیدن سینما رکس آبادان توسط یاران انقلابی صادر شده بود ! ( تعدادی از یاران انقلابی هم این فاجعه را به بیت رهبری وقت _ خمینی _ نسبت دادند ) .

2. محمود خان گفته ملتها اصل هستند نه دولتها !
جمعیت اسراییل حدود هفت میلیون نفره که از این جمعیت حدود دویست و پنجاه هزار نفر ایرانی و ایرانی زاده هستند ، کجای دنیا میشه ملتی را پیدا کرد که تا این حد جمعیت ایرانی داشته باشه ، کاش محمود خان اجازه میداد این جمعیت خودشان در مورد خودشان تصمیم بگیرند ، یعنی کار را طبق ادعایش به ملتها واگذار میکرد !

3. محمود احمدی نژاد در امریکا اعلام کرد که کوروش کبیر اولین منشور حقوق بشر را صادر کرده پس به جمهوری اسلامی گیر ندید !
خب بالام جان تو این منشور را قبول داری که پزش را میدی ؟ مهمترین اصل این منشور آزادی ادیانه ، کدام دین در جمهوری اسلامی آزاده ؟
بنا بر آمار در هر هفته یک مسیحی به جرم مسیحی شدن دستگیر میشه ، یهودی ها که از دید شما همه جاسوس اسراییل هستند ، بهایی که حسابشون پاکه و حکم اعدام آنها قبل از تولدشان صادر شده ، سنی های مسلمان حق ندارند فرماندار یا استاندار شهر و استانشان بشند ، هیچ وزیری هم سنی مسلمان نیست ، تازه شیعیان هم که اگه موافق رهبری خامنه ای نباشند به جرم بدعت و دگراندیشی اعدام میشند ....
ایرانیان اولین ملتی بودند که منشور حقوق بشر را صادر کردند اما به نظر میرسه آخرین ملتی هم خواهند بود که به حقوق بشر دست پیدا می کنند !

۱ نظر:

ایران گفت...

بشریت در انتظار لحظه فرمان.

حاکمیت ایران به یکباره در پیشگاه حضرت م الله صاحب الامر سر بر تسلیم خواهد گذاشت.

بالاخره چیزی اتفاق خواهد افتاد

که همه دهانها را خاموش سازد

و همه چشم ها را ثابت نماید.

Free counter and web stats