000

یکشنبه، آذر ۱۵، ۱۳۸۸

نماد دزدی !


این جمهوری اسلامی از خیلی نظرها وقیحه اما یک مورد هست که از وقاحت سرآمد همه کارهای وقیحانه است : نماد دزدی !
وقتی دانشجویان در تجمعات خود سرود " یار دبستانی " را می خوانند ، تلویزیون جمهوری اسلامی هم در زمان پخش تصاویر مربوط به بسیجیان همین سرود را پخش می کند تا مثلا از اعتبار و شدت " انقلابی سرود " بکاهد بدون اینکه توجه کند که این بسیجیان اصلا دبستانی در عمر خود دیده اند یا خیر !

یا برای کمرنگ کردن حضور موثر دانشجویان در مخالفت با دولت و حکومت ، تعدادی از مواجب بگیران خود را جمع می کند و بنام دانشجویان ذوب شده در ولایت به خیابانها می آورد ، بدون اینکه توجه کند اصلا سن این افراد به دانشجو بودن می خورد !


جالبتر اینکه همین بسیجیانی که به دانشگاهها چپانده شده اند با نمراتی جواز ورود به دانشگاه را گرفته اند که با این نمرات قاعدتا کسی حتی در مهد کودک هم نبایستی پذیرفته بشه ( با تشکر از خسن آقا !) :


روی عکس کلیک کنید تا ببینید نمرات درخشان این بسیجی پذیرفته شده در کنکور سراسری را !

مورد دیگه که خیلی هم بامزه ست ، قتل و کشتار مردم در خیابانهاست ، مردم را می کشند ، فیلم ها و عکس هایش هم در سراسر دنیا پخش می شود اما در کمال وقاحت اعلام می کنند کسی از مردم کشته نشده و این بسیجیها بودند که بدست معترضان کشته شدند . اول گفتند 9 نفر بسیجی ، بعد دیدند کمه گفتند 20 و باز دیدند صرف نمی کند ، اعلام کردند 30 بسیجی در اعتراضات کشته شدند ، آنهم در مقابل چشم ماموران سپاه و نیروی انتظامی و اطلاعات ! ( تازه با افتخار هم اعلام می کنند ایران از لحاظ امنیت در مقام اول دنیاست !) .
اما هنوز که هنوزه حتی اسم یک نفر را هم اعلام نکردند با اینکه اینها در دنیا می گردند شاید در دهی یا روستایی یک نفر که یا اسمش محمد باشه یا یک جوری بشه نامش را به دین ربط داد یا مثلا روسری سرش بوده و اتفاقی کتکی از کسی خورده ، بلافاصله با عکس و شرح و تفصیلات تقلبی بعنوان مسلمان مظلوم علم می کنند و طرف میشه نماد مظلومیت بسیجی های جمهوری اسلامی و چه و چه ها !

در همین راستا وقتی دیدند ندا آقا سلطان بدجوری موی دماغشان شده و هرجا میرند عکس این دختر مظلوم را توی سرشان می زنند ، باز به همان بازی رو آوردند ، گفتند نخیر ، اصلا این دختر هوادار دولت بوده ، بسیجی بوده و توسط سبز داخلی و بی بی سی و غیره و ذلک کشته شده ! نمایش هم به راه اندخته اند که مسلمان نشنود ، کافر نبیند !
تازه جالب تر اینکه سیاهی لشکر های شرکت کننده در بازسازی صحنه قتل ندا ، سوال می کنند اگر قاتل یک بسیجیه چرا اسمش اعلام نمیشه !
عزیز دل برادر آنقدر اسم این بسیجی بزبان آمده که اوباما هم اسمش را از حفظ شده ، اما اینبار هم فقط بخاطر تو : اسمش عباس کارگر جاوید و این هم کارتش (اینجا ببینید ) . طرف خودش در زمان قتل داد میزده که غلط کردم ، نمی خواستم بکشمش و ...
هرچی هم از این جماعت سوال کنی که خوب بالام جان اگه اینطوریه پس چرا اجازه نمیدید خانواده اش یک مراسم ترحیم برگزار کنه ؟ چرا بجای خانواده اش بسیجیان جان برکف حرف می زنند ، اصلا .... بگذریم .
حالا وسط معرکه که نیروی انتظامی و سپاه و اطلاعات هر روز اعلام می کنه تجمع مردم سبز و برگزاری تظاهرات آنها غیر قانونیه و با آنها برخورد میشه ( یکی هم نمی پرسه مگه اینها مسئول صدور مجوز برای برگزاری تجمعات هستند و وزارت کشور چه کاره ست ؟! ) یک عده هر روز میرند جلوی سفارت انگلیس و نمایش قتل ندا را بازسازی می کنند ( بطوریکه انگار خودشان از قبل وقوع این واقعه را تمرین کرده و اجرا نموده بودند ) ،کسی هم نمیگه مجوز از طرف چه ارگانی صادر شده !بالاخره برگزاری تجمعات نیاز به مجوز داره یا خیر ؟!
دیروز توی نت یه سایتی دیدم بنام : جنبش سبز علوی !
کلی خندیدم ، جای شما خالی ! حالا سعی می کنند رنگ سبز را هم از حالت نماد مخالفت به نماد تبعیت درآورند !
نگفتم اینها خیلی وقیح و پررو هستند !
یادش بخیر اوایل انقلاب که دانشجویان دکتر علی شریعتی را " دکتر " خطاب می کردند و هرجا می خواستند نامی از او ببرند به گفتن " دکتر " اکتفا می کردند ، اعضای انجمن اسلامی دانشگاه ها و مدارس هم فورا دست بکار شدند و بهشتی را علم کردند و با همین سیاق به او اشاره می نمودند .
خلاصه انگار جماعت ذوب شده در ولایت نشسته اند تا ببینند " دشمن ! " چکار میکنه تا آنها همان روش را بنام خودشان قبضه کنند . می ترسم کم کم کار اینها بجایی برسه که فردا پس فردا بگند عمو سام همین " مشایی " خودمان ست و او را عمو مشایی صدا کنند .
یا به سردار نقدی بگویند " رفیق نقدی " !
یه گروه هم تعیین کنند بنام اهداکنندگان جایزه نوبل ، مجلسی هم بپا کنند به اسم سازمان ملل متحد متشکل از تعدادی بیکار که از ونزوئلا ، جزایر کومور ، سریلانکا و حوزه علمیه جمع می کنند و روزی صدتا قطعنامه صادر کنند در تقبیح نتایج انتخابات آزاد دنیا .

۱ نظر:

آرمین گيله مرد گفت...

سلام و خسته نباشی ...خیلی بی شرم هستند و این پررویی نمیدانم از روی نفهمیشان هست یا خیال میکنند ما نفهمیم. نه فقط جنبش سبز علوی را راه انداختند بلکه جنبش سبز مردمی هم را هم جنبش سبز اموی مینامند. حالا فرض تاریخشان درست، مگر همین تاریخ نمیگوید که این اموی بود با حیله و نیرنگ و زور و زر بر مسند قدرت تکیه زده بود و اگر سبزی اوی باشد پس کاملا معلوم هست کدام سبز اموی هست ... نمیدانم یعنی واقعا اینقدر بی شعور هستند یا خیال میکنند ما خیلی خریم ...

Free counter and web stats