000

یکشنبه، دی ۰۶، ۱۳۸۸

عاشورایی واقعی تر از کربلا در ایران

نهضت عاشورا بدلیل مظلومیت سردار واقعه آن زنده ماند . سرداری که حکومت ظلم را نپذیرفت و دربرابر آن کرنش نکرد .
امروز ملت ایران همان راه را می رود ، حکومت تقلب و ریا را برنمیتابند و در برابر اوامر حاکم وقت کرنش نمی کنند . مردم ایران مظلومانه بدنبال احقاق حقوق خود هستند ، مظلوم تر از حسینی که سمبل مظلومیت مذهب تشیع است ، چه حسین بن علی در برابر تیغ مزدوران حکومتی ، تیغ کشید و در نبردی هرچند نابرابر ، سلاح بدست در خون خود غلطید . اما مردم ما در برابر حکومت و مزدورانش که به انواع سلاح ها مجهز هستند ، تنها حقوق خود را یادآور می شوند و با رد خشونت بدنبال عزل حکومت ریا و نیرنگ می باشند .
امروز یزیدیان حتی از زینب ها نیز نمی گذرند و اجازه نمی دهند تا مادری از خون بناحق ریخته شده فرزندش گله کرده و بر فراغش زاری نماید .
امروز یزیدیان از زین العابدین بیمار هم نمی گذرند و دستگیر شدگانی که به سختی بیمار هستند را در شرایطی غیر انسانی نگهداری می کنند به امید آنکه مرگ آنها را در آغوش گیرد .
امروز یزیدیان برخلاف سیاق یزید ، اسرا را سر می برند و می کشند تا کینه خود از انسانیت را به نمایش بگذارند ...
اما مردم ایران هم مظلوم تر و هم شجاعتر از یاران حسینی هستند که سالها به عنوان نماد مظلومیت و شجاعت از آنها یاد شده . اکثریت یاران امام حسین در زمانی که شمع ها خاموش شد ، با امام خود وداع کردند تا جان خود به خطر نیندازند . آنانی هم که ماندند شمشیر بدست فرصت مقابله با جمع کثیر مزدوران را یافتند .
مردم وطن نه در روز روشن و نه در تاریکی شب ، هرگز پا پس نکشیده اند و در نبرد شعار با شمشیر ، تن خصم به لرزه می اندازند .
دشمنان بیمار این مردم جار می زنند که تنها گروهی اندک به خیابانها می آیند و کس نمی پرسد چگونه این گروه به زعم شما اندک اینچنین خواب بر شما حرامیان حرام نموده ، چگونه است که چنین گروه ( به خیال شما ) اندک ، تمامی مزدوران تا بن دندان مسلح شما را عقب می رانند و هرچه می کشید تمام نمی شوند .
جنبش سبز مردم غیور ایران به نهضت رسید و اینک انقلابی ست تمام عیار و فراگیر.
دیگر تنها تهران شاهد اعتراض به حکومت تقلب و ریا نیست ، درگیریها و مقابله با فرمان خلیفه به تمام شهر های ایران کشیده شده . مزدورانی که از شهرهای دیگر برای سرکوب مردم به تهران فرخوانده شده اند ، باید برای مقابله با همشهریهای خود به شهرهای خود بازگردند . در شهرستانها مطمئنا قضیه به این سادگیها برگزار نخواهد شد ، چرا که در شهرستانها و شهرهای کوچک ( تر از تهران ) مزدوران به سادگی شناسایی می شوند و امنیت نخواهند داشت . حتی جابجایی دایمی نیروها نیز اثری جز فرسودگی بیشتر نیروها نخواهد داشت .....
تا سرنگونی حکومت ریا و تقلب فاصله ای نیست ...
تا روزی که خامنه ای شرمگینانه بر صفحه تلویزیون ظاهر شود و از برکناری احمدی نژاد سخن بگوید و امید واهی داشته باشد تا مردم قلم عفو بر جنایاتش کشند ، راهی نیست ....
تا زمان فتح سنگرهای دشمن و رسوا شدن نیروهای سرکوبگر گامی نمانده ...
و تا قیام نیروهای بسیجی و چماقدار بر علیه فرماندهانشان ، ایامی نه چندان دور ....
اندکی صبر ، سحر نزدیک است !

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats