000

شنبه، آذر ۱۴، ۱۳۸۸

افتتاح دفتر وزارت امور خارجه در قم !

آقای متکی که به همه چیز کار دارد الا روابط بین المللی و امور خارجه جمهوری اسلامی ، دفتر وزارت امور خارجه را در شهر قم افتتاح کرد !
در این مراسم متکی با اشاره به اینکه در جهان هیچ کشوری به جمهوری اسلامی توجهی نمی کند گفت : از این به بعد تمام مساعی و تلاش وزارت امور خارجه را صرف یافتن دوستانی در داخل کشور خواهیم کرد !
وی همچنین فرمود که با توجه به قدرت جذب توریست شهر قم (!) وزارت امور خارجه سعی می کند در این شهر فعال شود !

استاندار قم هم از فرصت استفاده نموده و فرمود : بیش از 80 قوم در شهر قم زندگی می کنند !
البته جناب استاندار (!) اشاره نکرد که این 80 قوم فقط در حوزه علمیه هستند ، طلابی که از کشورهایی نظیر افغانستان ، کومور ، بنگلادش ، پاکستان ، فیجی و ... جذب حوزه علمیه شده اند تا با توجه به قوانین جمهوری اسلامی مبنی بر عدم ممنوعیت تصدی مناصب کشوری برای خارجیان ، بتوانند مسند های کلیدی جمهوری اسلامی را تصرف نمایند . تعدادی از همین طلاب تحت عنوان امام جماعت دوره های خاصی را می گذرانند و تعدادی قصد دارند در آینده بر کرسی های مجلس خبرگان و ریاست قوه قضاییه و شاید ( دنیا را چه دیدی ) رهبری تکیه زنند .
استاندار شهر قم ابراز امیدواری کرد که با توجه به پیشرفت سریع شهر قم از شهر به شهرستان و سپس استان ، شاید در روزهای آتی قم تبدیل به کشوری مستقل شده و بتواند راسا نماینده ای به سازمان ملل اعزام دارد . از هم اکنون برای انتخاب این نماینده بین آیات عظام و اساتید حوزه علمیه نزاعهای لفظی در جریان است .
همچنین آقای متکی با اشاره به سرمایه گذاری وزارت امور خارجه در شهر قم نوید داد که در آینده ای نزدیک با سرمایه این وزارتخانه ، تولید عبا و عمامه برای ملبس نمودن توریستها به ردای طلابی ، به ظرفیت انبوه و تولید میلیونی خواهد رسید .
در مورد جذابیتهای توریستی شهر قم هم تنها می توان به امکاناتی اشاره نمود که در اختیار طلاب حوزه قرار می گیرد و البته در اینمورد هم کاش به آقای متکی یاد میدادند که توجه به توریست و صنعت گردشگری از جمله مسئولیتهای سازمان میراث فرهنگی ست .
با توجه به تحولات صورت گرفته در دولت منتخب رهبری ، می توان امیدوار بود تا در آینده وزارت کشور دفتر خود را در سازمان ملل متحد افتتاح کند و وزارت بهداشت سرپرستی نیروگاه بوشهر را برعهده گیرد .

۱ نظر:

daftarha گفت...

از مشتی بیسواد که جنایت و خیانت پیشه آنهاست و وقتی منافع خود رو در خطر میبینند از کشتن انسانهای بیگناه باکی ندارند چه انتظاری دارید؟
قاتل ندا/ قاتل سهراب/ قاتل کیانوش و هزاران جوان تحصیل کرده و برومند ایران زمین کسی نیست جز جمهوری اسلامی..کسی نیست جز خامنه ای جنایتکار
مرگ بر خامنه ای
مرگ بر جمهوری اسلامی

Free counter and web stats