000

سه‌شنبه، آذر ۱۷، ۱۳۸۸

چند خبر و ... تنها سخن راست خامنه ای ( اعتراف او به انگیزه و هدفش ) !


معجزه ای دیگر که سندی ست برای اثبات حقانیت ولایت از سوی سایت رجا نیوز منتشر شد :
کعبه ، تنها مکانی که در فیلم 2012 ویران نشد !
خبرگزاری خانم فاطمه رجبی آنچنان از سر شوق این خبر را درج نموده که گویا براستی و در عالم واقع همه اماکن در دنیا ویران شده و تنها کعبه دست نخورده باقی مانده است . بد نیست به خانم فاطمه رجبی تذکر دهیم که این فیلم بر اساس فیلمنامه تنظیم شده و نقش طبیعت و ماوراء آن در حفظ و نگهداری کعبه هیچ است !

بازهم سایت رجا نیوز !
این سایت با دلخوری عنوان نموده : دیوار حرمت رییس جمهور ( منتخب رهبری ) از همه کوتاهتر است . کاش خانم فاطمه رجبی توجه می نمود که همه چیز محمود جانش کوتاه است الا زبان ایشان .

احمدی مقدم ، فرمانده نیروی انتظامی : تجاوز به عنف کاهش یافته است .
البته اینبار حق با فرمانده نیروی انتظامی ست چرا که با بسته شدن بازداشتگاه کهریزک مطمئنا میزان تجاوز به عتف هم کاهش یافته !

لاریجانی : راه نجات ، تمسک به رهبری و قانون است !
لاریجانی البته باید مشخص می کرد که اولا راه نجات چه کسانی ؟! و بعد صریحا یکی را پیشنهاد می نمود چرا که تمسک به رهبری و قانون تواما ممکن نیست و جمع این دو از محالات است !

حجاب پرستاران بیمارستان اهدایی احمدی نژاد در بولیوی !
بیمارستانی در لاپاز که با هزینه جمهوری اسلامی ساخته شده بود ، پرستاران خود را موظف به پوشش حجاب نمود . مورالس ، رییس جمهور بولیوی در توجیه این عمل گفته : جمهوری اسلامی بیش از یک میلیون دلار برای ساخت این بیمارستان هزینه کرده ، که اگر این مبلغ به 3 میلیون دلار می رسید ، خود من هم حجاب بر سر می کردم !

علاوه بر این بیمارستان ، جمهوری اسلامی هزینه ساخت 6 کارخانه شیر و 650 دستگاه تراکتور را تقبل نموده . احتمالا شرط خوردن فرآورده های شیری در بولیوی ، گفتن " سلام بر حسین ، لعنت بر یزید " پس از نوشیدن شیر و با پای راست وارد توالت شدن مصرف کنندگان است .
کشاورزان هم تعهد داده اند از تراکتورهای اهدایی فقط و فقط برای کشت سیب زمینی ملایی استفاده کنند . گفتنی ست سیب زمینی آخوندی نوعی از سیب زمینی هایی ست که تنها در حوزه علمیه قم بعمل آمده و فاقد رگ و ریشه می باشد .

و اما مهمترین اعتراف سال از زبان آقای خامنه ای :
" مستکبران جهان به خوبي مي دانند که ملت ايران با تمسک به روح ولايت و ايجاد نظام اسلامي، آرزوي همه مسلمانان دلسوز و همه روشنفکران دردآشناي جهان اسلام را محقق کرده است،"
شاید این تنها حرف صحیح خامنه ای در طول حیاتش باشد ! دوباره بخوانید و به این قسمت توجه کنید :
... (جمهوری اسلامی ) با تمسک به روح ولايت و ايجاد نظام اسلامي، آرزوي همه مسلمانان دلسوز و همه روشنفکران دردآشناي جهان اسلام را محقق کرده است، ...

آرزوی تمام نژادپرستان کشورهای عربی نابودی ملت ایران بوده و هست و جمهوری اسلامی با تمسک به نظام جنایتکار ولایت فقیه ( بخوانید بلاهت وقیح ) آرزوی دیرینه آن دسته از نژاد پرستان عرب ( را که خامنه ای به گزاف آنها را روشنفکران و مسلمانان نامیده ) برآورده می سازد .
اما آقای بلاهت !
در آینده ای نه چندان دور ، ملت بزرگ ایران ، تو و همه ذوب شدگانت را به همانجایی خواهند فرستاد که از آن وحشت دارید : خارج از سنگرهای تحت حفاظ سپاه ! خیلی دوست دارم ببینم در صورت سقوط جمهوری اسلامی ، کدام کشور پذیرای شما خواهد بود !

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats