000

چهارشنبه، آبان ۰۶، ۱۳۸۸

پرچم فتوشاپی وزیر



وزیر کشور جمهوری اسلامی در سفری به پاکستان با همتای خود دیدار کرد . البته همتای وی در دولتی کودتایی مسئولیت نداشته و از سوی کشورهای معتبر به رسمیت شناخته شده است .
نکته ای که در این میان قابل توجه است این است که در تنها عکسی که از این دیدار منتشر شده ( خبرگزاری آسوشیتد پرس(Ap) ) عکسی فتوشاپی از پرچم جمهوری اسلامی به چشم می خورد .
برای قبول مونتاژ بودن پرچم در این عکس کافی ست به سه پرچم دیگری که در عکس قابل رویت ست نظر کنیم ، هر سه پرچم در حالتی عادی قرار دارند ( به میله آویخته اند ) اما پرچم حکومت کودتا گویی از جنس مقواست که ایستاده قرار دارد !
با توجه به دو پرچمی که در پشت سر وزرای کشور دو دولت قرار دارد ، می توان فهمید که پاکستان احتمالا پرچم افغانستان را برای ایران در نظر گرفته بود ، و الا دلیلی نداشته که در دیدار دو وزیر ، پرچم افغانستان بکار آید .
حال باید از جناب وزیر دولت کودتا پرسید شما به پرچم حکومت مطبوعتان توجهی نداشته اید یا اصولن همچون مسئولین این حکومت نسبت به امور ملی بی تفاوت هستید !
به گزارش خبرگزاری شریف ، هیچ عکسی از این دیدار در رسانه های دولتی مخابره نشده و همین امر نشانه خطای نابخشودنی وزیر جمهوری اسلامی ست !

۱ نظر:

جلف گفت...

رفیق این چیزی که برای مااینقدر تعجب برانگیزه برای امثال آقایون خاطره است (ماجرای ا.ن و نشستنش زیر پرچم خلیج عربی که یادتون هست) در ضمن پرچم رو چیکار داری سفر خارجی رو بچسب!

Free counter and web stats