000

پنجشنبه، مهر ۰۹، ۱۳۸۸

سپاه ضد بوق و برنامه ده روز آینده این وبلاگ !

کاپوت ماشینت را بو می کنند مبادا بوق زده باشی !
نصر من الله و فتح قریب ، سپاه پاسداران حکومت کودتا با کلیه تجهیزات برای مقابله با بوق های قبلا زده شده ، اعلام آمادگی کرد .
فرمانده سپاه در مصاحبه ای گفت : 30 سال دنبال راننده های خلافی بودیم که برای خواهر و مادر ما که کنار خیابان ایستاده بودند ، بوق می زدند اما بدلیل تغییر استراتژی حکومت کودتا ، از امروز بوق سیاسی ممنوع ولی بوق ناموسی آزاد ست .

با توجه به مشکلات فراوانی که در راه بوق زدن راننده های تهرانی قرار گرفته ، تا دهم اکتبر بنده نه می نویسم و نه ای میل می خوانم و نه هیچکار دیگری .... تا با این اعتصاب خود سیلی محکمی به گوش کسانی زده باشم که دنبای صدای بوق ماشینها هستند !
لطفا پس از دهم اکتبر مراجعه فرمایید ، در غیر اینصورت بنده مسئولیتی در قبال گم شدن وسایل شما در این وبلاگ نخواهم داشت .
دوستان ذوب شده در بلاهت وقیح نیز بدانند هرچند در این مدت فرصت نگهداری و پاسداری از کامنتها را ندارم ، اما به محض حضور ، تمامی آنها را بدست دوستانشان ، مستقر در بازداشتگاه به ظاهر بسته کهریزک می سپارم تا دستی بر سر و گوششان بکشند و قیافه پشمالویشان را خلوت و خیس نموده و از این حالت شیخیسم و آخوندیسم درآورند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

کاپوت ماشین یا هر کاپوت دیگه‌ای یا هر چیز دیگه‌ای یا هر جای دیگه‌ای را که میخوان بذار بیان بو کنند؛ خیالی نیس داداش! سگ کارش بو کشیدن و پاچه گرفتن!
یادتون رفته که زمان همین آقای میر حسین خان موسوی، ویدئو ممنوع بود؟ یه فیلم میخواستی ببینی‌ باید هزار جور درد سر می‌کشیدی، قایم میکردی، یواشکی میرفتی و میومدی، نکنه اسلام به خطر بیفته. حالا انجمن اسلامی محل کار من به کارمند‌ها ویدئو قسطی میده، به بسیجی‌‌ها هم ویدئو مفتی
این بازیها همیشه بوده و هست.
بذار بو کنند داداش، ...بذار کاپوت بو کنند...

mojtaba mostafavi گفت...

سلام این دولت برایه همه چی‌ پول دارند ولی‌ نه برای یارانه‌ها . هی‌ میگن نیروی هسته‌ای تو نگو ما باید از حالا به بعد هسته بخوریم چون از خورشت الو فقط هستش گیرمون میاد. ما نیروی هسته‌ای می‌خواهیم بزنیم تو سرمون. نه قدرت خرید داریم نه میتونیم از حالا با بعد جایی برویم چون اقایون بنزین را حسابی‌ بالا بردند. آقای احمدینژاد حق نفت ما که گفتی‌ سر سفره هر خانواده ایرانی‌ میاری کو؟ همه رو دادید به عربهای سنی تو غزه بخورند تا عکستون رو همهجای فلسطین بزنند. نه نیروی اتممیت رو می‌خواهیم نه کمکت به غزه. یادت نره که همین ما بسیجیهایی که همه یارانه‌ها رو ازشون بریدی ما باعث شدیم که جنابعالی هنوز رئیس جمهور باشید.

Free counter and web stats