000

جمعه، آبان ۰۱، ۱۳۸۸

سرمایه گذاری ترکیه با پول ایران !

هنر نزد رهبر و دولت ست و بس !

خبرگزاری مهر با آب و تاب فراوان از تهدید ایران و کوتاه آمدن ترکیه در قرارداد گاز پارس جنوبی خبری را منتشر نمود. غافل از آنکه کشور دوست و همسایه با پول خودمان بنام خودشان در منابع گازی ایران سرمایه گذاری می کنند !
هنوز ماجرای توقیف 18.5 میلیارد دلار پول و طلای ایران توسط ترکیه از یادها نرفته ، اینچنین هنری را باید در تاریخ بنام دولت مهرورز کودتا ثبت نمود !

-----------------------
خبرگزاری مهر : به دنبال اولتیماتوم مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس به ترکیه برای تعیین تکلیف قرارداد 3 فاز پارس جنوبی، وزیر انرژی ترکیه از مشارکت 3.5 میلیارد دلاری این کشور در فازهای پارس جنوبی خبر داد.

خبرگزاری تابناک وابسته به محسن رضایی پاچه خوار :
«رجب طیب اردوغان»، نخست وزیر این کشور در یکی از کنگره‌های حزبش گفت:‌ با وجود بحران اقتصادی در جهان، ترکیه‌ موفق به‌ جذب سرمایه‌ای 18.5 میلیارد دلاری شده‌ است...شواهد نیز حکایت می‌کند که‌ 18.5 میلیارد دلار یاد شده توسط کشور ترکیه‌ مصرف شده‌ و این در حالی است که‌ وکیل «اسماعیل صفاریان نسب» ـ تاجر ایرانی ـ متعهد شده‌ که‌ در صورت آزادی سرمایه‌ افسانه‌‌ایش، همه‌ این مبلغ را در ترکیه‌ سرمایه‌‌گذاری خواهد کرد.

العربیه : در گزارشی از نحوه توقیف پول نقد و طلا به ارزش 18.5 میلیارد دلار و واکنشهای مختلف مقامات ترکیه ، ایران و مخالفان نظام تهران ، به نقل از منابع قضائی در ترکیه خبر میدهد که این محموله بزرگ مالی از طریق ترکیه و سوریه ،راهی لبنان بوده است .العربیه بعد از پرداختن به ابعاد این قضیه این سوال را مطرح کرده است که این مقدار سرمایه به طبع باید صاحب آن را جزو جند سرمایه دار مطرح دنیا قرار میداده ، پس چگونه تا کنون هیچ اسمی از او برده نشده است و ...

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats