000

یکشنبه، آذر ۲۱، ۱۳۸۹

حمله پلیس برلین به تظاهرکنندگان ایرانی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی

ایرانیان برلین بمناسبت روز جهانی حقوق بشر در مقابل سفارت جمهوری اسلامی جمع شده و به سیاست های ضد انسانی این حکومت اعتراض کردند .
درپی شکایت مزدوران سفارت نسبت به پلاکاردها و شعارهای مردم ( سرنگون باد جمهوری اسلامی ) ، پلیس به تظاهرکنندگان حمله و تعدادی را به سختی مضروب و مجروح ساخت بگونه ای که به ستون فقرات یکی از تظاهر کنندگان آسیب جدی رسیده و تعدادی دیگر نیاز به درمان و مداوا دارند .
شعار سرنگونی حکومت سالهاست که از سوی تظاهر کنندگان بیان می شود ، اما در این نوبت ، پلیسی که از داخل سفارت بیرون آمده بود ، دستور جمع آوری پلاکاردها را داد که با مخالفت تظاهرکنندگان روبرو شد و نهایتا نیروی پلیس با یورش به مخالفان جمهوری اسلامی آنانرا به سختی مجروح ساخت .
هرچند حکومت آلمان ، سیاست های رژیم حاکم بر ایران را همیشه تقبیح نموده اما در عمل ، پلیس برلین در هماهنگی با سفارت جمهوری اسلامی ، همواره محدودیت های بسیاری را برای مردم معترض ( به حکومت جمهوری اسلامی در برلین ) بوجود می آورد .
شرح ماجرا از زبان آقای نوذری ، مسئول کانون پناهندگان سیاسی در برلین ، در گفتگو با تلویزیون ایرانیان برلین ( فیلم حاوی اخبار شهر برلین و گفتگو با حمید نوذری می باشد ) :
در قسمت دوم شاهد تظاهرات ایرانیان و حمله پلیس برلین خواهید بود .

قسمت اول:



قسمت دوم :

۲ نظر:

حسین . امیریه گفت...

آلمانیها این خوش رقصی ها را میکنند برای آزادی خبرنگاران اسیرشان کاش که این فیلمها را به وبسایت نمایندگان ایرانی تبار بوندس تاگ میفرستادی .

خلیل گفت...

سلام. امیدوارم این واقعه و دیگر وقایع، کسانی را که به کمک دولت های خارجی برای مبارزه با جمهوری اسلامی چشم دوخته اند، از خواب بیدار کند. آنها تا وقتی منافعشان اجازه دهد،از مخالفان استفاده می کنند.

Free counter and web stats