000

سه‌شنبه، آذر ۳۰، ۱۳۸۹

خامنه ای حکم دادگاه بین المللی را وتو کرد !

دو تیتر از روزنامه کیهان :

1 . امیر قطر از نقش و آگاهی رهبر معظم انقلاب در وقوع رویداد های آتی جهان شوکه شد !
آقای خامنه ای در دیدار با امیر قطر اعلام کرد : ما رای دادگاه نمایشی رفیق حریری را نمی پذیریم و آن را وتو می کنیم !

2 . دیدار رهبر معظم انقلاب با امام زمان .

مشروح دو گزارش :


1 . خامنه ای : ما رای دادگاه نمایشی رسیدگی به ترور رفیق حریری را نمی پذیریم .
امیر قطر : خب به من چه !

خامنه ای :آخه این قضیه مربوط به لبنانه که یک کشور عربی به حساب میاد .
امیر قطر : خب پس به تو چه !

خامنه ای : آخه پسر رفیق حریری که الآن نخست وزیر لبنانه ، ماه پیش اینجا بود .
امیر قطر : خب به من چه ، می خواستی اینو به پسرش بگی که اینجا بود !

خامنه ای : آخه دلخور بود که چرا حزب اله باباش را کشته ...
امیر قطر : خب پس به تو چه که نخست وزیر لبنان از حزب اله لبنان دلخوره !

خامنه ای : آخه اگه دلخور نباشند و با هم بسازند که حواس دنیا از ما پرت نمیشه .
امیر قطر : خب چرا اینها را به من میگی !

خامنه ای : گفتم که بدونی ما رای دادگاه را نمی پذیریم .
امیر قطر : حالا از کجا مطمئنی رای دادگاه علیه شماست .

خامنه ای : علیه ما که نیست ، قراره علیه حزب اله لبنان باشه .
امیر قطر : خب پس به تو چه ! بهتر نیست یه فکری به حال کشور خودت کنی .

خامنه ای : نه اینجا که امنه و همه در رفاهند ، میتونی از رییس جمهور بپرسی ، میدونی که من تازگیها معجزه می کنم و شفا میدم . اینو یکی از بسیجی ها گفته که خودم هم نمیدونستم .
امیر قطر : بهتر نیست در مورد اسناد ویکی لیکس حرف بزنیم ، در مورد درخواست ما و بقیه عربها از امریکا برای حمله به شما ؟

خامنه ای : نه عجله ای نیست ، این بحث باشه برای 6 ماه دیگه که وزیر امورخارجه کنیا میاد اینجا .

2 . آقای خامنه ای در خواب عصرانه خود با امام زمان دیدار کردند . مشروح این دیدار از زبان یک بسیجی ذوب شده :

بله ، من داشتم نقش امام زمان را در خواب آقا بازی می کردم تا آقا مطمئن بشه خود خداست . به آقا گفتم ، بنده ( امام زمان ) هر شب شما را دعا می کنم ، اما نمیدانم چرا شما این سران فتنه را دستگیر نمی کنید ، کلی حواس ما را در عبادات پرت می کنند .

آقا لبخند ملیحی زدند و به امام گفتند :
مهدی جون ، تو دیگه چرا بی بصیرت شدی ، یواش یواش میگیرمشون ، چوب هم تو آستینشون می کنیم ، اما اول تا حواس همه به این سران فتنه ست ، ما پدر بقیه را در میاریم .
بعدش با اجرای طرح یارانه ها ، مردم اونقدر به چه کنم ، چه کنم می افتند که دیگه فرصت ندارند به رنگ منگ فکر کنند . اون موقع ست که میریم سراغ این دو سه تا !

در این موقع من ( یعنی امام زمان ) گفتم : گرچه ظاهرا شما یک دستی اما الحق که دست شیطان را هم .... ببخشید ، استغفراله ربی و اتوب علیه ، دست خود خدا را هم از پشت بسته اید .
کاش خداوند جل جلاله در مورد اعزام پیامبران با شما مشورت کرده بود تا این همه فتنه دامنگیر پیامبرانش نمی شد و در همان چند سال اول بعثت ، کل مردم زمین مسلمان می شدند .


آقا دستی به ریش مبارکش کشید و گفت : مهدی ، عزیزم ، دلبندم ، من اندک آبرویی دارم و جان ناقابلی ، اصلا دلم نمی خواد خدا بشم ، مگه اینکه شما و بقیه ائمه و پیامبران اصرار کنید که برام بشه تکلیف الهی ,
البته بگم که وقتی خدا بشم ، پدر همه شما ها را هم در میارم و بجای عیسی ، مجتبی را می فرستم ، بجای محمد هم ، محمود را .

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats