000

دوشنبه، آذر ۲۲، ۱۳۸۹

پناهندگی متکی به سنگال و فارسی زبان بودن پیامبر اسلام !

متکی رفت سنگال تا ماجرای سلاح های قاچاقی که قرار بوده از نیجریه بفرستند سنگال را ماست مالی کنه اما هرچی روایت و حدیث از ائمه و مفاتیح آورد ، جناب واده ، رییس جمهور سنگال قبول نکرد و گفت ....
واده : ساسانیم ماشاکین اوهاردی ( ترجمه : زکی ! اینجوریش رو دیگه ندیده بودم ) .. .، بالام جان تو دیگه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی نیستی ، میفهمی ! ارواح عمت قرار بود بیای توضیح بدی جریان این سلاح های قاچاق چی بوده که می خواستید از نیجریه بیارید اینجا را بهم بریزید . حالا خودتم توبیخ میشی و میری لا دست کشتی های توقیف شده !

متکی هم میدونست هرجا احمدی نژاد کم بیاره و خراب کنه ، فورا وزیر عوض میکنه تا گندکاری ها را بذاره به حساب وزرا ، افتاد به پای واده که ...
متکی : آی ددم یاندی ، جون بچه ات منو به ایران برنگردون ، برگردم یه راست باید برم زیر تیغ ، حاضرم کفش داریتون را قبول کنم ...
خلاصه با پادرمیانی وزیر امورخارجه سنگال که قبلا در ایران نمک گیر شده بود ، دولت سنگال حاضر شده تقاضای پناهندگی متکی را قبول کنه اما بخاطر این بی احترامی به کشور سنگال ، سفیرشان را از تهران احضار کردند .
( آخرین خبر : با وساطت خامنه ای و پادرمیانی لاریجانی ، متکی راضی به بازگشت به ایران شد و شام غریبان خود را در وزارت امورخازجه نوش جان کرد و به همکارانش گفت : زیاد خوشحال نباشید از رفتن من که هرکس جای من بیاد فامیل و دوستهاش را میاره جای شما ! )

اما بشنوید از دلایل رییس سازمان زندانهای جمهوری اسلامی در مورد تجاوز به زندانیان .
جناب اسماعیلی در مورد علت تجاوز به زندانیان فرموده ما چون اجازه نداریم دستمان را روی زندانی بلند کنیم ، برای تادیب ناچاریم بالاخره یه چیزی را بلند کنیم .... .


باید یک خسته نباشید بلند به مسئولین اداره جنگلبانی و دولت کودتا گفت .
درپی آتش سوزی جنگلهای شمال ، پس از آنکه تقریبا قسمت اعظم آن در حریق یکماهه اخیر سوخت ، با بارش برف و باران ، آتش سوزی متوقف شد و مسئولین اعلام کردند نیروهای امداد برای مهار درختان سوخته و پاک کردن برف از روی درختها به محل واقعه اعزام شده اند !


این مشایی یا واقعا مشنگه یا فکر میکنه مردم مثل خودش هستند . طرف نه گذاشته و نه برداشته ، میگه پیامبر اسلام ایرانی بوده و حاضره این را ثابت کنه !
یکی نیست بهش بگه آخه مشایی مشنگ ، اگه پیامبر اسلام ایرانی بود ، پس چرا کتابش به عربیه !
من تا حالا فکر میکردم اینها ادعا می کنند جانشین امام دوازدهم هستند اما مثل اینکه وقتی دیدند ایران ، اسلامی شدنی نیست ، دارند تلاش می کنند تا اسلام را ایرانی کنند و لابد فردا هم میگه به جای کعبه باید همه مسلمانها به ایران سفر کنند و جمارانی که خدای واقعی ( خامنه ای ) در آن نشسته را طواف کنند !
فقط خودتان قضاوت کنید طرز تفکر بازرگان را که می گفت ما ایرانی مسلمان هستیم ( دین را برای ایران می خواهیم ) با این که میگه اسلام ایرانیه ( یعنی هرچی ما می کنیم هم شرعیه و هم ملی ! ).

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats