000

شنبه، آذر ۱۳، ۱۳۸۹

متلاشی شدن پایگاه های دشمن در تهران !

نیروی انتظامی تهران بزرگ در عملیاتی پیچیده و با استفاده از دستگاه های پیشرفته شنود ( مثل گوش ) 3 پایگاه دشمن در تهران را کشف و منهدم نمود .
واحد گشت نیروی انتظامی در حین عبور از خیابان های شمال شهر متوجه صداهای مشکوک موسیقی ( البته مستهجن ) از منازل اطراف خیابان شد و با بهره از دستگاه های شنود مستقر در دو طرف کله مکلای ( با کلاه ) نیروهای جان برکف انتظامی 3 پایگاه نیروهای دشمن را کشف و در عملیاتی پیچیده شامل : زنگ در را زدن ، به محض باز شدن در به درون خانه یورش بردن ، تمامی عوامل دشمن ( دختر ها و پسرهای جوان ) را دستگیر و دستمالی کردن و ..... این پایگاه ها را منهدم نمیود.
در بازرسی قبل از انهدام پایگاه ها ، تعداد متنابهی وسایل جنگی مانند سی دی ، اکو ، بلندگو ، میکروفون ، لیوانهای خالی و پر ، انواع نورهای تحرک کننده و مشکوک و عکس های مستهجن به غنیمت نیروهای اسلام درآمد .
لازم به ذکر ست میزان تاثیر و برد موثر سلاح های مکشوفه از قبیل عکس و رقص نور به حدی بود که کلیه نیروها پس از بازگشت به مقر ، غسل نمودند .
فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ این پیروزی ارزشمند را به رهبر معظم و ائمه و خدا و سیارات و ستارگان و .. تبریک گفته و تاکید می نماید مردم نباید تحت تاثیر تبلیغات شوم دشمن نسبت به نظاره و عدم دخالت نیروهای پلیس در صحنه قتلهای خیابانی قرار بگیرند .
هرگاه نیروهای جان برکف پلیس ایادی خصم را بی دفاع و خلع سلاح بیابند ، از دخالت در صحنه غفلت نمی کنند .
..........
اشتباه نمی کنید ، متن فوق تقریبا از روی اطلاعیه نیروی انتظامی ( با اندکی تصرف و دستمالی !) کپی شده .
چنان از انهدام پایگاه های دشمن سخن می گوید که انگار جدی جدی کماندوهای دشمن را در سنگرها و پایگاه های مجهز به ادوات و سلاح های پدافندی دستگیر و کلیه سلاح ها را غنیمت و نیروها را به اسارت گرفته اند !
تعدادی از جوانان تهرانی در خانه های خود که قاعدتا باید ( ولا تجسسوا ) باشد به شادی و جشن مشغول بودند و ماموران ( بخوانید مزدوران ) حکومتی بدلیل ابراز ، آنها را دستگیر می کند .
با این روحیه و توهمی که ذوب شدگان در ولایت دارند ، می توان بخوبی دریافت وقتی اعلام می کنند نیروهایشان در یک مانوور فرضی نیروهای دشمن را دستگیر و پایگاه های آنها را منهدم نموده ، یعنی چه !

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats