000

سه‌شنبه، آبان ۱۸، ۱۳۸۹

رهبر حزب سبزهای آلمان ، شیفته مردم ایران

خانم کلاودیا روت ، رهبر فراکسیون حزب سبز در پارلمان آلمان در مصاحبه اختصاصی با تلویزیون ایرانیان برلین ، برای مردم ایران ( و بویژه زنان ایرانی ) سنگ تمام گذاشت .
وی که پیشتر نیز در اعتراضات ایرانیان برلین بارها حضور یافته و شهدای جنبش سبز ایران را همچون اعضای خانواده اش نامیده بود ، در سفری که ( با هیئت آلمانی ) به ایران داشت ، از نزدیک با مردم ایران صحبت کرد و در بازگشت از این سفر در گفتگو با تلویزیون ایرانیان برلین ، جوانان ایرانی و بویژه زنان ایرانی را تحسین نمود .
کلاودیا روت گفت :
ما وقتی به ایران فکر می کنیم ، ( نه به حکومت ، که ) مردم ایران را درنظر میگیریم ، ایران ، احمدی نژاد نیست ، ایران حقوق بشر را پایمال نمی کند ، در ایران تعداد بسیار زیادی ( اکثریت فاحش) انسانهایی فوق العاده هستند که این حکومت را نمی خواهند ، طالب زندگی دیگری هستند وخواهان دموکراسی !
60 در صد دانشجویان ایرانی را دختران و زنان تشکیل میدهند ! ایران دارای جوانترین جامعه در جهان ست ، جوانانی ( زنانی ) با تحصیلات بالا ، من به آنها دستبند سبزم را نشان دادم ( اشاره به دستبندش ) تا بدانند ما آنها را فراموش نکرده ایم ، این زنان باهوش ، آینده ایران هستند .
من به دیدار مقامات جمهوری اسلامی رفتم تا اسامی زنانیان را بدست آورم . باید اسامی زندانیان ( جمهوری اسلامی ) آشکار شود ، چرا که فراموشی اسامی زندانیان بمنزله مرگ آنهاست !
قبلا هم در این وبلاگ از خانم کلاودیا روت یاد نموده و تشکر کرده بودم ، این بار از او ممنونم که تصویری حقیقی و به دور از واقعیت سیاسی حاکم بر ایران ترسیم نمود .

مصاحبه اختصاصی تلویزیون ایرانیان برلین با خانم روت را ( در دو قسمت ) می توانید در سایت یوتیوب ببینید :






هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats