000

پنجشنبه، آبان ۲۰، ۱۳۸۹

فتح ورزشگاه ها و عرصه های هنر توسط ساندیس خورها !

مثل اینکه هواداران ساندیس خور این روزها از فرط بیکاری میرند ورزشگاه و تئاتر ، باور نمی کنید این دو خبر را بخوانید :
چاقو کشی در ورزشگاه ( فوتبال ) ابادان !
چاقو کشی در جشنواره تئاتر !
مثل اینکه ساندیس خورها بعد از خیابان به فکر فتح اماکن ( اعم از هنری و ورزشی ) افتاده اند . خدا بخیر کنه ، می ترسم کم کم کارشون به اتاق خواب ملت برسه !

بعضی اوقات خبرهایی را می شنویم که انگار شوخی ست ، می خندیم و میگذریم ، اما همین شوخی شوخی ها بوده که ما و انقلاب را تا حالا نموده !
اگر از اول هر مطلبی را به شوخی نمی گرفتیم ، امروز وضع ما اینطوری نبود .
مثلا وزیر آموزش و پرورش گفته : دختران دانش آموز باید شوهر کنند !
تا آنجا که من یادم میاد می گفتند دختران دانش آموز اگر شوهر کنند اجازه ندارند با بقیه سر یک کلاس بشینند و باید شبانه درس بخوانند که مبادا چشم و گوش بقیه هم باز بشه و هوس های اسمش را نبر به سرشان بزنه .
من نفهمیدم این شوخی جناب وزیر یعنی چی ؟ می خواد کاری کنه که دخترها مجبور بشند تو خانه بشینند و بجای درس به فکر شام شوهر باشند یا اینکه تلاش میکنه تا مدرسه دخترانه به کلاس های آشپزی و بچه داری عملی ( مثل هنرستان پسران ) تبدیل کنه !

بیژن نوباوه ، نماینده مسجد شورای اسلامی فرموده که ماجرای ندا یک شاهکار هنری بوده ! البته من نفهمیدم منظورش از شاهکار هنری ، تیرخوردن مقتول بوده یا تیر اندازی دقیق قاتل !
همین جناب در قسمتی دیگر اشاره نموده که بخش مهمی از افراد درگیر در حوادث سال 1388 افراد بی سواد بودند .
من یکبار در همین وبلاگ اسامی شهدای کودتای انتخاباتی را آوردم ، اکثریت آنها یا دانشجو بوده یا تحصیلاتی بالاتر از لیسانس داشتند . احتمالا روی سخن نوباوه با جبهه دیگر اعتراضات ، یعنی نیروهای سرکوبگرست که صد البته صحیح می فرمایند .

سید حسن نصراله ، که عمامه اش آدم را یاد دستمال ( یزدی ) میندازه و اسمش هم یادآور دستمال بدسته ، گفته امروز در ایران تمدن اسلامی وجود داره ( نه ایرانی ) و رهبرش و حکومتش هم اسلامیه و نه ایرانی .
من نمیدانم چرا ملت نارحت شدند از حرفش ، اتفاقا اینبار درست گفته ، امروز در ایران ، تمدن اسلامی حاکمه ، در خیابانها ساندیس خورها ، در ورزشگاه و جشنواره تئاترش ، در بیت رهبر درپیتی ، رییس و روسا ، همه جا میشه مظاهر تمدن موردنظر سید حسن و خامنه ای را دید .
تازگی ها هم گویا قراره مارادونا ( معتاد سابق و قهرمان امروز جمهوری اسلامی ) بشه مربی تیم ملی : مربی بنگی برای حکومت مافنگی !

شما فکر می کنید نماد جمهوری اسلامی ( یعنی پرچمش ) به درد چه کاری می خوره ؟!
مشایی گفته تعظیم به پرچم ... ( جمهوری اسلامی ) ، تعظیم به خداوند ست ... خوب پس به آقای مشایی سلام برسانید و بگویید بدو بدو که خداوندت را در کویت دستمال کردند ، آنهم دستمال کاعذی !
بدو تا مجبور نشدی خدای خودت و رهبرت را آب بکشی . آخه اینها همه کار ازشون بر میاد .

آقای تلویزیون جمهوری اسلامی که خیلی آقاست چون مخالف و موافق از دستش شکاره ، گفته در بهشت به زبان عربی صحبت می کنند و در جهنم به زبان عجم، حالا عجم یعنی چی باید از خودشون پرسید چون عربها به غیر خودشان میگند عجم ، اینکه چرا در بهشت همه به یک زبان باید صحبت کنند اما در جهنم به زبانهای عجمی ، یک نکته ست و اینکه اصلا چرا در بهشت باید عربی حرف زد ، یک بحث دیگه .
اگر دلیل آقای تلویزیون اینه که خدا به زبان عربی حرف زده و قرآن یعنی کلام خدا که به عربیه ، خوب همین خدا برای تورات و انجیل به زبان عبری سخن گفته ، پس باید شمال بهشت عبری حرف بزنند و جنوبش که احتمالا منطقه فقیرنشین بهشته ، مسلمانها اقامت کنند .

۱ نظر:

خلیل گفت...

سلام. نه جناب حیرانی، خداها باهم فرق دارند. خدای شیعه و سنی یکی نیستند. خدای معتقد به ولایت فقیه با غیر معتقدش فرق دارد. خدای دستمال بدست با غیره فرق دارد و همین طور بگیر و برو جلو....خلاصه هر کس با این اسم یک دکانی باز کرده است.

Free counter and web stats