000

جمعه، آذر ۰۵، ۱۳۸۹

لطفن روزهای غیر تعطیل را اعلام کنید !

معاون عمرانی استاندار تهران گفت :
امروز ( پنج شنبه ) دولت در مورد تعطیلی روز شنبه تصمیم می گیرد .
روزهای چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه این هفته تعطیل بود .
مردم :
آقای دولت !
ما روزهای تعطیل را می دونیم ، لطفن روزهایی که تعطیل نیست و باید بریم سر کار را اعلام کنید !
( تعطیلی روز چهارشنبه ، 400 میلیارد تومان خسارت در پی داشته است )
..............



رژه هواپیماهای فوق سبک سپاه !
خبرنگار : این هواپیماها برای چه کاری طراحی شده ؟

فرمانده سپاه : برای تعیین جهت وزش باد ، هرجا که باد این هواپیماها را با خودش ببره ، جهت باد هم به همان طرفه .

..............................
دولت در پی انتقال آب خزر به کویر !
خبرنگار : آقای احمدی نژاد با چه وسیله ای می خواهید آب را از دریای خزر که 26 متر پایین تر از سطح دریاست به کویری که هزار متر بالاتر از سطح دریاست برسانید ؟
احمدی نژاد : من مهندسم و محاسبه می کنم ، معلومه دیگه با آسانسور !
...............................
تربیت بدنی خطاب به دختر طلایی ایران در المپیک : تا شوهر نکنی از جایزه خبری نیست !
خدیجه آزادپور : از دید جمهوری اسلامی برای زن خوب بودن ، من باید شوهر کنم یا شوهر باید ....؟
....................................

۵ نظر:

کلموک آقا گفت...

خداوند یک قهقهه در دنیا و صد قهقهه در آخرت به شما عنایت فرماید. این نصف شبی آنچنان با صدای بلند قهقهه را سر دادم که عیال مربوطه با تصور اینکه جنون ادواری بنده عود کرده است به اورژانس زنگ زد. صورت حساب اورژانس را به ضمیمه ارسال میدارم, مستدعیست پرداخت فرمائید.

فرهاد گفت...

کلموک آقای گل ،
لطف داری برادر ، صورتحساب را هم برای آنانی بفرست که چنین سخنان سخیفی بر زبان رانده اند ، ما ( من و شما ) در عجبیم از این همه حماقتی که این قوم بروز میدهند .

senaps blog گفت...

ایول رفیق....دستت درد نکنه واقعا خندیدم امشب...این قضیه ی دختره خیلی ناراحتم کرد واقعا دلم براش میسوزه!!!این همه زحمت بکشی اخرش....!!!

بازمت دمت گرم...خیلی خندیدم...

nima گفت...

lotfan etelaate khodeton ro kamel konid, chizi ke dar morede khazar goftid marbute be tarhe iranroad mishe ke zamane shah shoru shod va zamane khatami oj gereft ama moteasefane a.n edame nadad, badbakhtie keshvare ma montaqedani chon to hastand ke hatta ye searche google ham nemikonand

فرهاد گفت...

Senaps عزیز ، ممنون از لطفت .
قصه پر غصه خدیجه ازادپور ، داستان پرسوز همه دختران ایران زمین ست .

نیمای گل ،
در مورد طرح انتقال آب دریای خزر من نه انتقادی کردم و نه آن را به دولت ا. ن. نسبت دادم ، تنها اشاره کردم به اینکه اگر ا. ن. بخواهد این طرح را اجرا کند ، بجای پمپاژ آب از خزر تا کویر ، مثل همه طرح هایش ، به روش های باسمه ای عمل خواهد کرد و آنچه در ذهن ا.ن. می گذرد را ترسیم کردم .
طرحی که شاه و خاتمی به انجام نرساندند ، مطمئنا در زمان این دولت هم به انجام نخواهد رسید .
ممنون از توجه و راهنماییت .

Free counter and web stats