000

شنبه، مهر ۲۴، ۱۳۸۹

تشکر از سپاه پاسداران

اصولا سپاه پاسداران تجربه و صد البته علاقه خاصی به پایین کشیدن داره ، حالا موضوع چی باشه مهم نیست !
از طرفی هم سالهاست این عربهای اماراتی گوش فلک را کر کردند که این سه تا جزیره ایرانی مال ماست ، خلیج فارس هم مال ماست ، بحرین هم مال ماست ، من نمی فهمم این عربها چرا گیر دادند به بعضی جاهای ایران و ایرانی که ول نمی کنند از این دست اندازیشون .
اما دم اون چند تا بچه های سپاهی گرم که این بار بجای درآوردن شلوار ملت در خیابانها و بازداشتگاه ها ، پرچم های اماراتی را در ابوموسی کشیدند پایین ، مثل آب خوردن . حالا عربهای اماراتی برند دنیا را بذارند رو سرشون که بابا این قسمت جزیره مال ماست .

یادمان نرفته همین سپاهی ها و اطلاعاتی ها و نیروی انتظامی و بسیج و ..... ، در همین تهران ، پایتخت ایران ، مردمی که جلوی سفارت امارات جمع شده بودند و شعار می دادند خلیج همیشه فارس ، چه کتکی می زدند که نگید این شعار را چون این عربها ممکنه بدشون بیاد !
اینه که میگم توقع نداشتم سپاهی ها یه وقت پاچه عربها را هم بگیرند ، انگار اخم و تخم اماراتی ها به ایران ( در مورد ارتباط بانکی و عدم پرداخت وام ) و نیز همکاری با غرب برای تحریم جمهوری اسلامی یه کم از علاقه عرب زده ها به عربها را کم کرده !
خبر را اینجا بخوانید .

۲ نظر:

مانی خان گفت...

من کارهای برق و تاسیسات چزایر تنب و ابو موسی را انجام دادام البته با شروع انقلاب پول کارهای من تو سط صاحبان شرکت ماکادام شهشهانی و صدقی و عطائی سگ خور شد بماند خوردند و در رفتند ولی در زمان ما اگر این عربهای آن گوشه جزیره نبودند کارکران شرکت از گشنگی میمردند غذا نمیرسید چون اقایان بفکر نبودند مجبور میشدند مهندس ستوده و شریف پور که انموقع سرپرستان کارکران بودند از عربها آذوقه نسیه بخرند

fatemeh گفت...

سلام، یک بار دیگر دولت برای کشورهای عرب پول میفرسته در حالیکه خود ما یه لقمه نون حلال را با هزار بدبختی گیرمون میاد. آقایان فکر میکنند با کمک به کشورهای دیگر اینها با ما همگام میشوند یادشون رفته به بسنیا کمک کردند به آفریقا کمک کردند و هر دو اینها بر علیه ما در سازمان ملل رای دادند.ما باید احمق باشیم که فکر کنیم با کمک به این کشورها اینها همه شیعه میشند. به ما چه ربطیداره لیبی چه خاکی تو سر خودش میریزه. ملت ایران را باید دریابم نه یک سری عرب ملخ خور.

Free counter and web stats