000

سه‌شنبه، دی ۰۱، ۱۳۸۸

ترفیع بدلیل تخلف و تغییر برای ابراز وجود

این روزها در جمهوری اسلامی هرکه خلافش سنگین تر باشد ، مقامی ارشدتر می گیرد.
سازمان قضایی نیروهای مسلح با اعلام قتل (حداقل ) 3 نفر در بازداشتگاه کهریزک ، اعلام نمود 12 نفر از متخلفین به دادگاه معرفی شدند . درحالیکه متهم اصلی حوادث کهریزک ( مرتضوی ) از سوی احمدی نژاد به سمت : «نماینده ویژه رییس جمهوری و رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز» منصوب شد !

نه اینکه تصور کنید این ترفیعات فقط در پستهای سیاسی انجام می شود ، خیر بالام جان ، حکومت جمهوری اسلامی فقط آنانی را می پسندد که جانانش پسندد . وقتی خود خامنه ای مصداق بارز : نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت .... " می شود ، معلوم ست که یارانش را نیز چنان می خواهد که از پس آنان برآید .
از همین روست که شاهد بودیم تقریبا تمامی افرادی که در زمان خمینی به مداهنه او مشغول بودند ، پس از خامنه ای از صحنه کنار رفتند تا مبادا مجبور شوند فرمانبر او باشند .
در زمینه های دیگر نیز روال بر همین منوال ست . مثلا حسین رضازاده پس از رسوایی بزرگ خود در تیم ملی ( دوپینگ وزنه برداران تیم وزنه برداری جمهوری اسلامی ) در انتظار حکم محرومیت مادام العمر از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری ست . اما هنوز این حکم صادر نشده ، مسئولان ورزش وی را به سرپرستی فدراسیون وزنه برداری منصوب نمودند .

در مورد سرشناس ترین جاعل سالهای اخیر ، عوضعلی کردان ، هم شاهد بودیم پس از آنکه مسجد ( مجلس ) شورای اسلامی وی را بدلیل جعل عنوان و مدرک استیضاح و نهایتا برکنار نمود ، احمدی نژاد کردان را به مقامی بالاتر ، یعنی مشاور خود منصوب نمود .

از این دست نمونه های بسیار است ، مثل خود احمدی نژاد ، مثل خامنه ای ، مثل صادق لاریجانی ، جنتی و ...

وزیر آموزش و پرورش دولت منتخب رهبری از تغییر نظام آموزشی خبر داده و گفته این تغییرات بر اساس وضعیت آموزش و پرورش در 110 کشور پیشرفته دنیا پی ریزی شده ! دقت کنید : بر اساس وضعیت نظام آموزشی 110 کشور پیشرفته دنیا !
وزیر دولت کودتا با زبان بی زبانی اعتراف کرده حداقل 110 کشور از جمهوری اسلامی پیشرفته تر هستند .
ذکر کلمه پیشرفته حاوی اعتراف صریح از عقب ماندگی نظام آموزشی جمهوری اسلامی و نیز بی سوادی جناب وزیر از تعداد کشورها و یا کیفیت آموزشی دیگر کشورهاست !.
جالب است که اداره كل اطلاع رساني و سنجش افكار دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي برای بررسی نظام آموزشی کشورهای دنیا ، تنها 50 کشور را برگزیده که در این 50 کشور اسامی عربستان ، عمان ، غنا نیز قید شده .
در طرح پیشنهادی جناب وزیر آمده که نظام آموزشی ایران به دو دوره 6 ساله تقسیم می شود ، یعنی همان نظامی که قبلا در زمان شاه وجود داشت و شاه برای آنکه دانش آموزان در مقطع پس از دبستان بصورت عملی با حرفه ها و مشاغل آشنا شوند ، دوره 3 ساله راهنمایی را مابین دبستان و دبیرستان بوجود آورد تا دانش آموزان علاقمند بصورت مستقیم و پس از پایان دوره راهنمایی وارد هنرستان شده و با آموزش حرفه ای جذب بازار کار شوند ، تقریبا چیزی شبیه آموزشگاه هایی ( غیر از دانشگاه ) که در آلمان به آموزش و تربیت حرفه ای افراد برای ورود به بازار کار دایر می باشند . صرفنظر از درستی یا نادرستی طرح جناب وزیر ، آنچه بیش از هر چیز به چشم می آید ، تلاش دولت احمدی نژاد برای تغییر همه آنی ست که در ایران وجود داشته تا همه چیز را بنام خود ثبت کند .

۱ نظر:

خلیل گفت...

سلام، بگو چه پیشنهادهای بهتری در خور جمهوری اسلامی سراغ داری؟ اگر پیدا کردی جایزه می دهم.

Free counter and web stats