000

جمعه، اردیبهشت ۱۱، ۱۳۸۸

اطلاعیه سپاه پاسداران در رابطه با اعدام دل آرا !

بسم اله القاسم الجبارین
امت همیشه در صحنه ، امروز بار دیگر فرزندان دلاور شما فتح الفتوحی کردند که بیا و ببین . رزمندگان دلاور اسلام ، دشمن سرتاپا مسلحی که دستانش از پشت بسته و بر چشمانش چشم بند زده شده بود را در تقابل با دنیای استکباری حقوق بشر ، حقوق انسانی ، حقوق کودکان و ... اعدام نمودند .
تمامی دشمنان قسم خورده حکومت مهرورز ، سعی در تفهیم حقوق کودکان و حقوق انسانها می نمودند اما دست قدرتمند فرزندان دلاور حکومت اسلامی بر دهان تمامی یاوه گویان کوبید تا جهان بداند اینجا سرزمین بلاهت وقیح است !
دشمن بداند ما قوانین خود را فدای حقوق انسانها نمی کنیم ، قوانین شرع مقدس ما بالاتر از حقوق انسانهاست و اگر نبود عطوفت ملکوتی و الهی رهبرمان ، حتی از اعدام خردسالان و شیرخوارگان دریغ نمی کردیم .
باشد تا جهان تشنه عدالت درس گیرد از روش نوین ما . چگونه بزغاله ها ، گاوها و حیوناتی که در زمین چرا می کنند و دنبال فساد هستند نمی فهمند که ما نابالغ فکری را اعدام نمی کنیم ؟
ما هیچ انسان زیر 18 سالی را اعدام نمی کنیم ، ما کاری را می کنیم که فقهای صدها سال پیش در حجره های تنگ و تاریک از لابلای کتب عهد قدیم درک کردند و امروز هیچ فقیه و سفیهی جرات نمی کند خلافش را اعلام کند تا اعدامش کنند .
امروز دنیا تشنه درک نظام قضایی ماست ، چرا که اصلا نمی فهمند ما چگونه می توانیم اینچنین راحت حکم شرع مقدس را اجرا کنیم و کسی صدایش در نیاید !
چگونه می توانیم اعلام کنیم : جرمی که نابالغ انجام داده از دید ما جرم است اما مجازات نمی کنیم چون نابالغ است !ما گناهکاران نابالغ را در زندان نگه می داریم و بعد از رسیدن به سن 18 سالگی که می فهمند عملشان جرم بوده ، می کشیم . این می تواند الگویی برای جهانیان باشد .

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این پیروزی بزرگ را به رهبر و امت حزب اله تبریک گفته و از محضر آقا امام زمان تقاضا می کند که نترسد و ظهور کند .

۳ نظر:

بهلول گفت...

شبهای عید که می شه و کمبود میوه پیش میاد , اونهایی رو که تو سردخونه نگه می دارن , میارن تو بازار ! موز رو هم که هنوز نرسیده لای روزنامه میزارن و بعد توی یک قابلمه و درش را می ذارن تا برسد ! عجب مقایسه هایی می کنیم ما ! واقعا عجیبه !

شابد هم اینها این دختر را مانند موز نگهش داشته بودن تا .....

حقیقت اینه که بعضی اوقات دهان بسته می شه و از ادای کلمات باز می ماند.
این هم از همین موارده !

معلوم نیست که حکومت اسلام و ضحاک مار بدوش تا به کی خون خواهند خورد

ناشناس گفت...

این پست طنز نبود ؟
:0

کیانوش

فرهاد گفت...

بهلول گرامی
حکومتی که جرات نداره به احکام هزار سال پیش عده ای مثل خود انتقاد کنه و بر خلاف آنها رای بده ، تا ابد تشنه خون می مونه

کیانوش عزیز
طنز ؟ !
خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است
اینها شوخی شوخی سر میبرند و سنگسار می کنند و می کشند ، وای به وقتی که جدی باشند !

Free counter and web stats