000

شنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۸۸

بیانیه مقام معظم رهبری در مورد انتخابات

دفتر مقام معظم رهبری ، ساعاتی پیش بیانیه زیر را دراختیار خبرگزاریها قرار داد :
بسم الله الخالق الحزب الله و البته دستش درد نکنه
پیرو سوالات و مراجعات مکرر مقلدین مقام عظما که چرت بعد از کیف از ایشان سلب نموده می رساند شرکت در انتخابات بنا بر روایات متعدد و متواتر ذیل بر عموم و آحاد ملت مسلمان (مابقی کشک ) واجب تر از واجبی می باشد . و اما روایات معتبر :
1. شیخ مفلوک قمی به نقل از شیخ منقول پای منقل نقل نموده :
روزی جبرییل ، ارواح شما له الفدا ، بر پیامبر نازل شد و فرمود : یا نبی ، هر برگ رای که نام بنده خدا ، محمود احمدی بر آن نویسند ، ثوابش برتر از صد سال نماز و روزه و حج توست .
پیامبر با تعجب سوال نمود : ای فرشته خدا ، مگر من صد سال عمر خواهم کرد ؟
جبرییل پاسخ داد : یا نبی ، اینها را بر امت خود بگو و خود باور مکن !
2. شیخ واعظ حشری به سند معتبر از علامه ذاکر المجنون آورده :
روزی در زیر زمین ابوی روی صندوقچه ای نشسته بودم که از پشت ستونی شبحی برون شد و گفت :
یا مجنون ! روی چه نشسته ای ؟
گفتم : خودم که نه اما پدر و مادرم به فدایت ، روی صندوق آرای سابقون . و همان دم از ترس به رعشه افتادم .
شبح گفت : نترس و محکم باش و دربرگه های صندوق نام آنکس بنویس که به اولاد ما در ونزوئلا و کلمبیا و سریلانکا منفعت رسانده و جیب ملت خود خالی نموده تا خلق همیشه دست به آسمان برند و روی به امامزادگان بی نشان کنند که اگر اوضاع اینان بهبود یابد وقعی به واقعه محشر و نظری به خادمین المساجد و المنابر نخواهند گذاشت .
3. ابوالحسن پسر ابوالقاسم ، همسایه ابوالهول و یادگار ابوهایی چون جاسم و روح الهندیه آورده ، شیخی سوار بر اسب سفید بر درب خانه ما ظاهر شد و گفت :
یا ابوالحسن ! پسر نابالغ همسایه را دید مزن و دست برون آر و بشوی تا تو پندی دهم برای روزگار مبادا .
به آنکه سهم نفت بلده فارس را بین اخویان عرب تقسیم می نمود بگو سهم من چه شد مردک ! ببین روزگارم را که بجای سمند و سهند بر راکبی چنین نحیف و لنگ سوارم .
ابوالحسن پرسید : یا اماما ! نظر از منظرت دورباد که بی هنگام وارد شدی ، داشت تمام می شد . علی ایحال در انتخابات نام آنکس می نویسم که نان از نام تو می خورد و هر شب تو را در رکاب خویش (!) می بیند و نامت در بلاد کفر بر زبان جاری می سازد تا جماعت مشرک ترک مجلس کنند و پدر از امتش در آورند .....
امام بنالید و گفت : ای اسخل ! مریدان را بگو چه نام او نویسند و چه نام دیگر سوفاف ها را ، تردید نکنند که آرای متنوع به وقت دخول ، در موعد قرائت متحد گردند و نامی واحد بر آنها ثبت گردد ، اما واجب ست بر شما که در بلدیه های اخذ رای شتابید تا موجب برکت سیاهی لشکران شوید و تئاتر شیخ را رونق بخشید .
4. شیخ کلنگی (رضی عنه) در اصول کافور و نیز شیخ علاف مسجدی در بهار الانکاح ، احادیث و روایات فراوانی از خالی بندان حوزه جمع آوری نموده تا علمای اسلام به وقت نیاز ، آزار نبینند .
در مفاتیح التنبان آمده اگر در سرای فارس به پارس اعتبار دهید ، عمامه از سرها واکنند و بر گردن بپیچند ، پس جمیع اموال و اجناس آنان بر شما حلال باد .
شیخ بحرالجنوب ( به حذف واو ) در کتاب مقدسه " ذخائر الرذایل " آورده :
بر سبیل تازیان برانید و بر سبیل روحانیون بمالید تا سیبل امت خود نشوید و الا می زنند شما را این جماعت دون و می ریزند از شما خون و می درند از شما ... ن !
فلذا رهبر ضمن تاکید بر اصل شرکت ، از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کند و تنها رهنمود ایشان این ست که واجب ست بر شما به آنی رای دهید که اول نامش محمود احمدی نژاد ست .
خمار از حمار ربودن ، اشد من القتل سیزده سید است
دفتر مقام عظمای رهبری

۲ نظر:

ناشناس گفت...

فرهاد جان آخه چرا این موقعیت خـطیر رو درک نمی کنی شـما دوست گرامی. . با سرنوشت مردم یک کشور که آدم طنز نمی سـازه. . . آدم صبر می کنه. . وقتی انتخابات تموم شد و ناله های "آی تقلب.. آی تقلب" به آسمون رفت . .. بعد این دیگه خودش طنزه و می تونی بدون زحمت زیاد هر..هر بخندی جان من

حالا هم لطفاً دیگه چیزی نگو و بشین تماشا ؛)

کیانوش

cassandan گفت...

سلام بر اساس امر بانک مرکزی نرخ تورّم به بیشتر از ۲۰ درصد رسیده. این یعنی حقوق‌ها باید ۲۰ درصد بیشتر بشوند. همه میگویند بسیجیها بهترین حقوق و مزایا را دارند. ما که ندیدیم. نون برای ما هم گران شده. همه چیز برای ما هم گران شده. در یک بلاگ خواندم که ماها بهترین حقوق هارا میگیریم و نرخ تورّم به ما اثر نخواهد داشت.والله به امام قسم اگر این واقعیت داشته باشد.فقط همین را می‌خواستم بگویم.

Free counter and web stats