000

جمعه، خرداد ۰۱، ۱۳۸۸

مناظره نامزدهای ریاست جمهوری

(نکته : تمام نقل قولهای نامزدها از برنامه ها و سخنرانی های آنان اقتباس شده که متاسفانه نتوانستم لینک همه آنها را ذکر کنم)
مجری تلویزیون : بینندگان عزیز ، امروز در خدمت 4 نامزد ریاست جمهوری هستیم ، سوالات مشترکی از این برادران پرسیده خواهد شد و عزیزان می توانند ضمن نقد یکدیگر ، برنامه های خود را اعلام نمایند .
سوال اول موضع کاندیداها در رابطه با برنامه دولت آینده در زمینه سیاست خارجی است .
میر حسین موسوی : بسم الله الرحمن الرحیم.
بنده اعتقاد دارم مبنای سیاست خارجی ما بر اساس اسلام ناب محمدی و پیروی از خط امام ...
محسن رضایی : آقاجان امام که 20 سال پیش رحلت کرده !
موسوی : عجب !
محسن رضایی : من بسم الله الرحمن الرحیم و انجزه ؟!! چی بود ؟ انجزه وعده یا انجزه وحده ، خلاصه ،سلام می کنم به حوزه و طلبه ها و مراجع و حجج اسلام و آیات عظام...
احمدی نژاد : بسم الله الرحمن الرحیم و برای اینکه وقت برنامه گرفته نشه ، یک کلام عجل فرجهم . من همانطور که تا حالا عمل کردم ، بازم می کنم ، یعنی تو دهن دولتهای غربی می زنم ، اسراییل را نابودش می کنم ، مدیریت جهانی ...
کروبی : صبر کن بابا ، تو خادم اسراییلی ، ایران را حقیر کردی ...
احمدی نژاد : تو برو چرتت رو بزن بابا !
رضایی : من اعتقاد دارم ایران در معرض خطره ، من با مدیریتی قوی همه کارها را درست می کنم . من فرمانداری و استانداریها را دست جوانها می دم .
میر حسین : نکن آقا ، من اوایل انقلاب همین کارها را کردم ، تا خواستند آن جوان ها با تجربه بشند ، پدر من و مردم درآمد و نتیجه اش هم همین احمدی نژاده که ...
احمدی نژاد : شما چرا اینقدر برای دولت مهرورز مسئله درست می کنید ، اصلا مخالفان من بزغاله هستند ...
مجری : یه پیام تبلیغاتی ...
مجری : خب حالا نظر نامزدها را در مورد زنان جویا می شویم .
احمدی نژاد : اصلا مگه مسئله دولت موی جوانهاست ؟ زنان در ایران از صد در صد آزادی برخوردارند ، فقط باید یاد بگیرند چطوری از آن استفاده کنند و بی جهت حرف اضافه نزنند ، ...
کروبی : من حتما یه وزیر زن در دولتم دارم ، احتمالا هم آشزخانه بنده خواهد بود که هم محرم منه و هم حرف برام در نمیارند ، مثل دورانی که سرپرست بنیاد شهید بودم ...
رضایی : من که گفتم ، وزیر خارجه من باید یک زن باشه ، مگه زنان ما چه چیزی از هیلاری کلینتون کمتر دارند ؟ ما هم که دست بیل کلینتون را از پشت بسته ایم .
در ضمن وقتی وزیر خارجه یکی مثل هیلاری کلینتون باشه ، رییس دفترم هم یکی مثل مونیکا لویینسکی خواهد بود .
میرحسین :من قویا طرفدار تک همسری هستم . ببینید ، من هرجا میرم این زهرا خانم دنبالمه ، همین نشون میده من برای زن ارزش قائلم .اصلا منو هیچ وقت تنها نمیذاره ، میگه می ترسه مثل مهاجرانی زیر سرم بلند بشه .
مجری : شما خودتان را چگونه می بینید ؟ آیا خود را برازنده ریاست جمهوری می دانید ؟
کروبی : من حضرت مریم نیستم ، بابام معلومه کیه ....
احمدی نژاد : تو اگه یه بابا داری ، من دو تا داشتم ، ...
رضایی : من 4 سال پیش که کنار کشیدم ، خودم را هنوز برای ریاست جمهوری مناسب نمی دیدم ، اما امسال دیگه بزرگ شدم .
میرحسین : بعد از بیست سال استراحت ، من انرژی فراوانی در خودم می بینم که باید یه جوری آزادش کنم و کجا بهتر از صحنه سیاست ایران .
مجری : در سیاست داخلی ...
رضایی : آها ، من سیاست را مدیریت می کنم ، میدم دست جوونها ، مثل دوران دفاع مقدس که جبهه را سپردم دست بچه ها برند تو میدان مین و زیر تانک و ...
احمدی نژاد : به به ، حالا سلمان رشدی داخلی هم داریم ، آقا جان مدیریت مملکت دست امام زمانه ، یعنی چی این حرفا ، مدیرامام زمانه ، منم رییس جمهورش ...
کروبی : من مردم را مثل این آقا احمق فرض نمی کنم که برای رای ، سیب زمینی و روغن توزیع کنم ، از اول هم گفتم ، خشکه حساب می کنم و به هر ایرانی 50 هزار تومن نه اصلا دو برابر ،کی به کیه ، یه میلیون میدم ...
موسوی : من گشت ارشاد را جمع می کنم ، اصلا معنی نداره به دختر که با باباش داره راه میره بگیم شناسنامه نشون بده ، باید سین جین کنند و وقتی معلوم شد طرف باباشه ، بهش بگند حجابت را درست کن ...
احمدی نژاد : آقا میرحسین ، تو دیگه از این حرفا نزن ، هنوز مردم یادشون نرفته در دوران جنابعالی ، پیراهن آستین کوتاه جرم بود ، من فقط به چکمه و مو گیر میدم ، البته مشکل ما موی جووونها نیست ..
مجری : به مسئله اقتصاد می رسیم ...
احمدی نژاد : همه دنیا مشکل اقتصادی دارند الا ایران . من صد دفعه گفتم حاضریم راه حل های اقتصادی خودمون را به دنیا بدیم ... اصلا باید مدیریت جهانی را من بدست بگیرم ..
رضایی : من دکترای اقتصاد دارم ، باید مدیریت داشته باشیم ..من برای نجات اقتصاد به میدان آمدم ..
احمدی نژاد : خب بیا وزیر اقتصاد من بشو ...
رضایی : بابا جان تو که هفته ای یکبار وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی را عوض می کنی ...
کروبی :من به هر ایرانی هرچقدر پول بخواد میدم ، خشکه ، نقدی ، من لرم اقتصاد سرم نمیشه ، خشکه با همه حساب میکنم ، همه پولدار می شند ..
موسوی : همنشینی با فقرا افتخاره ، من کوپن چاپ می کنم ، مثل روزهای جنگ ؛ اصلا کشور ثروتمندی که مردمش فقیر باشند ، اسلام ناب محمدی نیست ..
احمدی نژاد : نه که دوران تو همه مرفه بی درد بودند ...
مجری : در مورد دانشجویان ...
احمدی نژاد :من به همه دانشجویان ستاره دادم ، خیلی ها را هم فرستادم دانشگاه اوین تا در اتاقهای لوکس انفرادی که صد برابر بهتر از خوابگاه دانشگاه آزاده ، معلم خصوصی بهشون درس بده ...
کروبی : آقا ! دانشجو ستاره است ، او را ستاره دار نکنیم . وقتی حرف بدی زد که نباید ستاره دارش کنیم ، باید نقره داغش کرد !
رضایی : پس چرا در دوران انقاب فرهنگی و بسته شدن دانشگاه ها مرده بودی !
مجری : حرفی دیگری اگر دارید ، لطفا بیان کنید .
کروبی : اگه اینها را قبول داری پس چرا کاندیدا شدی ، می ذاشتی اینها انتخاب بشند و خدمت کنند .
احمدی نژاد : در این 4 سال مافیای اقتصادی نذاشت من برنامه هام رو اجرا کنم . قول میدم اگه انتخاب شدم همه بزغاله ها ، یعنی همه مخالفان را بفرستم اوین ، با قاضی حداد و قاضی مرتضوی هم هماهنگ کردم ..
میرحسین : مردم خط امام را می شناسند ، مردم ما اسلام ناب محمدی را می خواهند ، من مرفهین بی درد را ادب می کنم . من کوپن چاپ می کنم تا تعداد زیادی از بیکاران به شغل کوپن فروشی مشغول بشند و تعداد بیکارن کاهش پیدا کنه . من گشت ارشاد را جمع می کنم ، باید مثل اوایل انقلاب ، کارها دست کمیته و بسیج باشه ...
بیکاری باید رفع بشه ...
احمدی نژاد : آقا ! آمار دروغ نده، ما در ایران بیکار نداریم ، همه سرکارند !

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats