000

جمعه، خرداد ۲۴، ۱۳۹۲

احضار رییس جمهور و کاندیداها به بیت رهبری

ساعاتی پیش از آغاز رای گیری ، رهبر معظم جمهوری اسلامی ، آقای احمدی نژاد و 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری را به بیت خود احضار نمود .
بنا به گزارش دفتر مقام معظم ، امام خامنه ای در ابتدا فرمودند:
شما آقایان را دعوت کردم بیایید چون من نمی دانم آیا باز هم می توانم برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری با نامزدها دیدار کنم یا خیر ...
در این لحظه همه حضار به گریه افتادند با دست به پیشانی خود کوبیدند و گفتند :
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی ، حتی پس از جنتی ، خامنه ای را نگهدار ....که حضرت امام خامنه ای فروتنانه و متعجبانه فرمودند :
آورین آورین اما من نگفتم که تا چهارسال دیگر نخواهم بود ، بلکه منظورم این بود که نمیدانم آیا تا 4 سال دیگر مقام و منصبی بنام ریاست جمهوری وجود خواهد داشت یا اینکه آنرا حذف خواهیم کرد .
میدانید که تمامی مقامات نزد ما عندالمطالبه ست .
حال که شما اینجا هستید باید بگویم مبادا هنوز رای گیری تمام نشده و ما اعلام کردیم فلانی همه آرا را بدست آورده اعتراض کنید ، خیر باید همه شما تمکین کنید به همان یک رایی که من دارم.
تمام افراد حاضر قسم خوردند که چنین کنند.
سپس ولی امر مسلمین فرمود :
آورین آورین ، امروز شما فرصت دارید هرچه می خواهد دل تنگتان بگویید به شرطی که دشمن را شاد نکنید.
ابتدا آقای احمدی نژاد ، رییس جمهور ، میکروفون بدست گرفت و گفت :
دیدی که آخر آمد روز جدایی
سفر بخیر عزیزم خدا نگهدار
رهبر معظم در پاسخ فرمودند :
آورین ،آورین
ای که رفته با خود دلی شکسته بردی
اینچنین به توفان تن مرا سپردی
ای که مهر باطل زدی به دفتر من
بعد تو نیامد چه ها که بر سر من 
سپس آقای جلیلی گفت :
مرا که با تو شادم پریشان مکن
بیا و سیل اشکم به دامان مکن
من عاشقم ، به پای این پیمان
اگر ندادم جان ، مرا رها کن ، مرا رها کن
 امام خامنه ای در پاسخ فرمود :
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا
نوشدارویی و بعد مرگ سهراب آمدی
سنگدل این زودتر می خواستی ، حالا چرا

آقای غرضی نفر بعدی بود :
مو کز سوته دلانم چون ننالم
مو کز بی حاصلانم چون ننالم

امام خامنه ای :
من مست و تو دیوانه ،
ما را که برد خانه
صد بار تو را گفتم
کم خور دو سه پیمانه
 آقای روحانی یادی از نامزد مستعفی کرد و گفت :
جای آقای عارف خالی 
ولی فقیه تبسمی نمودند و گفتند :
احمقان سرور شدستند و ز بیم
عاقلان سرها کشیده در گلیم
 در این هنگام آقای ولایتی سر بر گوش مقام معظم برده و با معظم له صحبتی خصوصی کردند .
بعد آقای ولایتی ما حصل این گفتگو را برای دیگران شرح دادند که دیروز خدمت ایشان رسیدم و دیدم تنها و بدون من در بر منقل نشسته اند و حال خوشی ندارند ، لذا مزاحم خماری ایشان نشدم و  امروز از دیروز پرسیدم که :

گفتم به کنج خلوت تنها چرا نشستی
گفتا حال خمارم با این سخن شکستی (1)
گفتم که غم گسارم ، قصد جفا ندارم
گفتا نگفته پیداست بس چاپلوس تو هستی
آقای قالیباف با حمله ای گازانبری میکروفون از دست دکتر ولایتی ربود گفت : ( با لهجه مشهدی )
وقتي ميام ب پیشت عــقده دِل وا مُكُنم      
 خودومه يواشكي چُخــــــــتِ دلت جا مُكُنم
تويَم از روي كرم به حرف مــوُ گوش مُكُني  
گاهي وقتا كه ميام با ديدَنُم جــــــــوش مُكُني
مو همش با گريه خودــمهِ بِره تو لوس مُكُنُم   
 از عصاي تا به خایه ،همه را بوس مُكُنُم   (2)
مقام معظم رهبری پاسخ دادند :
 یَره گه کار مو و تو دِره بالا می گیره 
ذره ذره دِره عِشقِت تو دلُم جا می گیره
 روز اول به خودم گفتُم ایی یَم مِثلِ بَقی
حالا کم کم می بینُم کار دِره بالا می گیره
 پیری و معرکه گیری که مِگَن حال مُویه
دِرَه کم کم تو کتاب صِفحۀ هشتاد می گیره(5)

آقای روحانی از فرصت استفاده کرد و یادی از یارو ( هاشمی رفسنجانی )  نمود که با پاسخ قاطع مقام امامت و ولایت روبرو شد :
هرکسی را که بخت برگردد
اسب او در طویله خر گردد
نفر بعدی آقای محسن رضایی بود که بدلیل شرح مسایل ناموسی از ذکر همه آن معذوریم.
آقای رضایی ابتدا به مسایل ناموسی خود و شهادت فرزندان یارانش اشاره نمود.
مقام عظمای ولایت فرمودند :
هیچ آداب و ترتیبی مجوی
هرچه می خواهد دل تنگت بگوی

سپس آقای رضایی چشم ها را بست و گفت :

تو کجایی تا شوم من چاکرت
چارقت دوزم کنم شانه سرت
ای فدای تو همه بزهای من
ای بیادت هی و هی و هی های من

حضرت امام خامنه ای  که تحت تاثیر ناله های ایشان قرار گرفته بوند پاسخ دادند :
آورین محسن ، آورین 
یا مکن با پیلبانان دوستی
یا بنا کن خانه ای درخور پیل
بیچاره کسی که گرفتار عقل شد
خوشبخت آنکه کره خر آمد الاغ رفت
گر تو خری ، تو را ز خری هچ کم نیست
در این خریت نمره ات باشد بیست

حجة الاسلام روحانی بعنوان آخرین نفر چنین سخن آغاز کرد :
ای ولی راحت بخواب تا به قیامت
بچه گرگت عاقبت خوش تیپ در اومد
یاد از آن روزی که صندوق ور می داشتی
توی صندوق اسم محمود رو میذاشتی
ای ولی اسبت ترنگ قدت بلند تیرت خدنگه
ای ولی قربون قانونت که تو لوله تفنگه   (3)

حضرت امام خامنه ای با تبسم فرمودند :
این دفعه جدی جدی آورین آورین ، پاسخ شما چنین ست :
وقتی میگند به آدم ، دنیا فقط دو  روزه
آدم دلش می سوزه ، ای حسن ، ای حسن ای حسن وای ی ی
آدم که به گذشته یه لحظه چشم می دوزه
بیشتر دلش می سوزه ، ای حسن ای سحن ای حسن وای ی ی
محمود وفا نداره ، چشمش حیا نداره
هیچکس وفا نداره ای حسن ای حسن ای حسن وای ی ی
دلی می خواد از آهن ، هر کی می خواد مث من
اینقدر دووم بیاره ای حسن ای حسن ای حسن وای ی ی
رهبر وقتی جوونه ، کبکش خروس می خونه ای حسن ای حسن ای حسن وای ی ی
اما بعداز رای گیری ، بی یار و بی نشونه 
آدم تنها می مونه ای حسن ای حسن ای حسن وای ی ی (4)
در پایان ولی امر مسلمین وعده دادند تا یک رای خود را هرچه زودتر به صندوق بیندازند تا مردم و نامزدها بیش از این معطل و منتظر نتیجه انتخابات نمانند .
بیت مقام معظم رهبری

_________________
1. شعر از شاهد تبریزی ست که بجای " دل سکوتم " حال خمارم نوشتم تا به موضوع ربط پیدا کند
2.از وبلاگ طنز نوشته های پلخون با اندکی دخل و تصرف !
3.ترانه داش غلام ( عارف ) ، با دخل و تصرف بسیار !
4. ترانه فیلم داش غلام با دخل و تصرف !
5. منبع را می توانید اینجا پیدا کنید .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

great

Free counter and web stats