000

دوشنبه، خرداد ۲۰، ۱۳۹۲

خاتمی در مصاحبه امروز صبح اعلام کرد : ائتلاف اصلاح طلبان

صبح امروز آقای خاتمی در مصاحبه مطبوعاتی نتیجه نشست اصلاح طلبان برای اعلام اجماع نظر اصلاح طلبان اعلام کرد.
آقای خاتمی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد کاندیدای نهایی اصلاح طلبان گفت :
پس از شور و بررسی با دوستان به این نتیجه رسیدیم که با توجه به رد صلاحیت آقای رفسنجانی و غیبت آقایان موسوی و کروبی ، تنها گزینه های مانده آقایان عارف و روحانی هستند .
اما از آنجا که میدانستیم چنانچه هرکدام از این دو را معرفی کنیم ، ممکن ست با اعلام تجدید نظر شورای نگهبان رد صلاحیت شوند و برای آنکه مطمئن باشیم کاندیدای مورد نظر ما بالاخره موفق به شرکت در انتخابات می شود ، تصمیم گرفتیم مقام معظم رهبری را برای احراز پست ریاست جمهوری اعلام کنیم .
مطمئن هستیم با درایت و کاردانی امام خامنه ای ، کشتی شکسته جمهوری اسلامی ره به سلامت خواهد یافت .
از همه مردمی که از وضعیت خطیر امروز کشور به تنگ آمده اند درخواست می کنیم برای نجات نظام به نظام رای دهند . به مردم مظلوم و دربند اطمینان می دهیم چنانچه تحریم ها و تهدیدها شدت گیرد ، امام خامنه ای با درایت تمام جام زهر را خواهند نوشید تا مبادا نظام از دست برود . 
طبیعتا در این راه ، مثل همیشه فشار و تبعیض و حبس و شکنجه نصیب مردمی خواهد شد که چشم امید به ما دوخته اند که از آنها می خواهیم برای حفظ نظام ، صبورانه تمامی مشکلات را تحمل کنند تا نظام جمهوری اسلامی برپا بماند . 
ما هرچه داریم از همین نظام داریم ، پس مردم هراسی از ادامه راه نداشته باشند که با وجود نظام ، ثمرات پربرکت آن بیش از پیش به بار خواهد نشست .
پ.ن.
امان از فقه شیعه !
اصلا این تقلید در خون و رگ ما جاری ست . 
نگاه کنید به کسانی که خود را روشنفکر جامعه قلمداد می کنند و عرصه سیاست هیچکسی را قبول ندارند . این اصلاح طلبانی که در گوشه و کنار دنیا به همه مایی که خواهان تحریم انتخاباتیم توهین می کنند و از ضعف عقلانی و همراهی با دشمن دم میزنند ، چرا که می گوییم : شرکت در انتخابات یعنی تایید نظام !
اما خود این جماعت بدون اینکه اختیاری از خود داشته باشند ، ساکت نشسته اند تا عده ای به نام سران اصلاح طلب ، فردی را معرفی کنند تا آنها فریاد زنند ما به او رای می دهیم !
مقالات اخیر نبوی و مسیح علینژاد و آرای مسعود بهنود ( از قدیم تا کنون ) را بخوانید تا دریابید همه اینها هرچند منتقد تقلیدند اما خود مقلدند ، البته از نوع سیاسی !

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats