000

چهارشنبه، فروردین ۱۰، ۱۳۹۰

آبی یا قرمز ، مسئله این است !

دغدغه خاطر مسئولین فروکش کرد . شهرآورد تهران به خوبی و خوشی به پایان رسید و کسی در مقام اعتراض به حکومت ، از این فرصت طلایی بهره نبرد .
در گذشته که اشتیاق و تعداد هواداران فوتبال به این حد نبود ، شاه از تجمع فوتبال دوستان در آزادی هراس داشت ، تا آنجا که دستور به لغو بازیهای جام تخت جمشید داد مبادا مردم از این فرصت ، یک امکان بسازند و در مقابل چشمان خبرنگاران و نمایندگان رسانه های خارجی ، مشروعیت حکومت را زیر سوال برند .
جمهوری اسلامی با درنده خویی مزدورانش فعلا بر تخت نشسته و مطمئن از عدم اعتراض مردم در مناسبت هایی اینچنینی ، از انجام بازیهای فوتبال برای مشغول نمودن مردم و برهم زدن تمرکز آنان ( برای سازماندهی اعتراضات ) بهره می برد . غافل از آنکه مردم صبور و مظلوم ایران ضمن ادامه زندگی روزمره خود ، از اعتراض نسبت به عدم صلاحیت دولت و حکومت دست برنخواهند داشت .

اما به کوری چشم حاکمان هم تیم مورد علاقه خود را تشویق می کنیم و هم در زمان لازم خدمت نابکاران می رسیم !
بهرحال بازی فوتبال به پایان رسید اما بازی ما ادامه خواهد داشت ! در بین وبلاگ نویسان ، حسین ( وبلاگ امیریه ) و ملا حسنی آبی دوستند و منهم به گواهی دکتر جراحم ، خونم آبیه اما شاید علاقه داشته باشید بدانید هنرمندان آبی دوست چه کسانی هستند .
در روزهای نوروزی برای ایجاد لبخندی ولو لحظه ای و گذرا ، نگاهی داریم به هنرمندانی که از برد استقلال شاد شده اند .

در بین هنرمندان ، متعصب ترین استقلالی ها بدون شک پرستو صالحی و امیر جعفری هستند که عشق خود به استقلال را فاش فریاد می زنند . دیگر هنرمندان خوش سلیقه عبارتند از : یوسف تیموری ، لاله اسکندری ، امیر آقایی ، سام درخشان ، بهرام رادان ، حمید گودرزی ، رسول نجفیان ، مجید مظفری ، شهرام عبدلی ، پوریا پور سرخ ، نیما شاهرخ شاهی ، امیر نوری ، مریلا زارعی ، پولاد کیمیایی ( برخلاف پدر که پرسپولیسی ست ) شیلا خداداد ، حمید عسگری ، بنیامین ، احسان خواجه امیری ، سیروان خسروی ، سیاووش شمس ، ازاده نامداری ، پانته آ بهرام ، مهناز افشار ، مریم درستانی ، گلشیفته و شقایق فراهانی ، ... گفته می شود احمد شاملو و داریوش ( اقبالی ، خواننده ) هم از تاجی های متعصب هستند .



۳ نظر:

نق نقو گفت...

در روزگار جوانی پرسپولیسی بودم گرچه این روزها دیگر از تب و تاب قرمز و آبی افتاده ام. اما این پستت زنگ تفریح خوبی بود از غم (سیاسی) روزگار. زندگی ادامه دارد

فرهاد گفت...

نق نقو عزیز
تاج و پرسپولیس هم همون قدیمی هاش مزه داشت که علی جباری و همایون بهزادی ، کاپیتانهای دو تیم تمام عمرشام فقط پیراهن آبی و قرمز به تن داشتند و سمبل تعصب تیم بودند . حالا که هر تیم روزی چهارتا کاپیتان عوض می کنند که هرکدام دو ساله به این تیم ها آمدند

ناشناس گفت...

;)

Free counter and web stats