000

یکشنبه، اسفند ۲۲، ۱۳۸۹

گاف رجا نیوز : تایید مرجعیت خمینی توسط شاگردش !

سایت رجا نیوز که به گزافه گویی و دروغ پردازی شهرت دارد به اهدای انگشتر رهبری به آیت اله انصاری شیرازی اشاره نموده و در وصف این آیت اله آورده که وی یکی از 12 نفری بوده که مرجعیت خمینی را در دوران شاه تایید کرده .
( در زمان شاه تعدادی از علمای حوزه علمیه با تایید مرجعیت خمینی که در آن زمان به چنین درجه ای هنوز نرسیده بود ، باعث شدند تا شاه از مجازات کیفری وی خودداری نماید ، رسمی که در نظام جمهوری اسلامی برای اولین بار در تاریخ تشیع زیر پا گذاشته شد و مراجع را بدلیل مخالفت با سیاست های دولتی بی حیثیت نمودند ) .


سایت رجا نیوز در متن همین خبر اشاره دارد که از افتخارات آیت اله انصاری شیرازی ، شاگردی محضر خمینی بوده (!) ...وی در سن 24 سالگی مرجعیت استادش را تایید کرده .(!)

حال تصور کنید طلبه ای را که هنوز نزد کسی که مرجع نیست درس می خواند ، فتوا به مرجعیت استاد خود دهد . نمونه هایی از این دست ( مانند اعلام مرجعیت خامنه ای ) حکایت می کند از میزان اعتبار صلاحیت فقهی و حوزوی مراجع مورد تایید حکومت !
این ماجرا زمانی اهمیت می یابد که می بینیم جمهوری اسلامی برای بدست آوردن مشروعیت خود دست به هر دروغ ( بخوانید خالی بندی !) و حقه بازی می زند و در این راه چنان شتابان عمل می کند ( گویی خود نیز پذیرفته که حنایش رنگ ندارد و حکایاتش مورد توجه واقع نمی شود ) که بخواهند قبل از انتشار ، بجهت ویراستاری و یا حداقل تطابق زمانی ، حداقل یکبار آنرا بخوانند !
----------------------------
در سایت رجا نیوز چنین آمده :
" وی از شاگردان خصوصی امام خمینی (ره) و هم‌درس با حضرات آیات مصباح و حسن‌زاده آملی بود."
" آیت‌الله انصاری شیرازی، یکی از دوازده نفری است که پس از رحلت آیت‌الله بروجردی، مرجعیت امام خمینی (ره) را در سال 1342 تأیید کرد. "

۱ نظر:

خلیل گفت...

سلام

دروغ که استخوان ندارد.

Free counter and web stats