000

دوشنبه، مرداد ۱۸، ۱۳۸۹

مصاحبه با دکتر حسین لاجوردی

دکتر حسین لاجوردی ، رییس انجمن پژوهشگران ایران ( پاریس ) در گفتگوی تلفنی با تلویزیون ایرانیان برلین دیدگاه و ارزیابی خود را از جنبش سبز مردم بیان می نماید .
وی به ویژگیهای رهبری ، بخصوص تفاوت رهبری خمینی با موسوی و کروبی اشاره دارد و نتیجه می گیرد جنبش مردم ایران بایستی بدنبال رهبرانی درخور جنبش باشند که از خواسته های مردم نهراسند و با این خواسته ها همراه باشند .
دکتر حسین لاجوردی با نظر خواهی از مردم ایران بویژه جوانان گام مهمی در شناخت خواسته ها و راهکارهای فراهم شدن شرایط رسیدن به اهدافشان برداشته است .




۴ نظر:

حسین . امیریه گفت...

فرهاد جان هروقت ایشان را در صدای آمریکا میبینم کلی دلم میسوزد که از بدشانسی با چه امامزاده ایی تشابه اسمی دارند و اینکه ورق برگردد چقدر به دردسر خواهند افتاد. . .یادم رفت باز کار زیبایی انجام دادی مثل همیشه

فرهاد گفت...

حسین عزیز
ممنون از لطفت

ناشناس گفت...

I invite you to read a text of the Iranian writer and poet Mohsen Emadi in Spanish and Farsi in my blog IMPEDIMENTA (http://impedimentatransit.blogspot.com/).
Best regards from Barcelona, Spain

کریم گفت...

آقا مصاحبه طبق معمول عالی بود اما من اومدم سر یک موضوع قبلی کامنت بزارم. فرهاد جان امروز به اتفاق تنی چند از دانشجویان مستکبر دانشگاه رفتیم به فستیوال کرایست چرچ که فیلم زنان بدون مردان یکی از فیلمهاشون بود. باید بودی و میدیدی که علیرغم زبان فارسی و زیر نویس انگلیسی این فیلم چه کرد در فستیوال! چه جمعیتی که برای دیدن این فیلم اومده بودن, فیلم تموم شد و ملت هنوز پای صندلی ها نشسته بودن, بیرون ساختمان فستیوال جمعیت بود که دسته دسته پراکنده درباره فیلم صحبت میکردن, ما هم بعدش رفتیم توی بار و دوستان خارجی ما شکه شده بودن از پیامی که این فیلم داشت, خلاصه در آخر به این نتیجه رسیدیم که همچین فیلمهائی رو نمیشه همیشه دید!
آقا ممنون از زمینه ای که پیشاپیش در این باره به ما دادی... کارت درسته

Free counter and web stats