000

سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۸، ۱۳۸۹

به چنین عدل و به دیوار و درش باید ....

در اینکه قوه قضاییه بیش از آنکه قوه قضا و دادخواهی باشد ، تبدیل به ابزار دست خامنه ای و بازیچه اطلاعات شده ، شکی نیست اما جار زدن آن هم کار هرکسی نیست ،مثل انداختن تشت رسوایی از بام ! .
حداقل قاضی باید آنقدر شرم داشته باشد که اگر حکمی صادر کرد ، فریاد نزند که من بدلیل دریافت رشوه و یا ترس از مدعی چنین حکم نموده ام .
حال حکایت جناب لاریجانی ، البته صادق شون ست که در یک مصاحبه و در ملاعام و با صدای رسا داد برآورده که بنده ( یعنی همان صادق لاریجانی ها ) برخلاف سیاست کلان و نظر رهبری عمل نمی کنم !( گور بابای قانون !) .
به زبان ساده : عدل و داد کشک ست که باید قضات آنرا بسابند و الا حکم را جای دیگری می دهد و بنده ( یعنی همان لاریجانی کذایی ) کاره ای نیستیم الا عروسک ، البته نه از نوع باربی که از نوع دارا و سارا !
حالا این جناب بین لاریجانی ها صادقشون هست ، دیگه وای به حال جوادشون ، که چه خواهد کرد در پاچه خواری !
حالا آقایانی که خود را رهبر و نماینده و سخنگوی جنبش مردم ایران می خوانند هی گلو و حنجره پاره کنند که ما به قانون متوسل می شویم و شکایت می کنیم و چه و چه و چه ....
وقتی این مصاحبه صادق لاریجانی را که بیش از آنکه به رییس قوه قضاییه شبیه باشد ، به مصاحبه پیشکار و آجودان رهبری شباهت دارد را خواندم ، یاد شعر معروف میرزاده عشقش افتادم :
( میرزاده عشقی این شعر را خطاب به مجلس آن زمان سروده ، اما من این شعر را هم به مسجد شورای اسلامی و هم قوه قضاییه و هم رهبری و هم قوه مجریه و هم بسیجیان ساندیس خور و هم ما بقی اراذل و اوباش تقدیم می کنم )

بعد از این بر وطن و بوم و برش باید رید
به چنین مجلس و بر کر و فرش باید رید

به حقیقت در عدل ار در این بام و در است
به چنین عدل و به دیوار و درش باید رید

آن‌که بگرفته از او تا کمر ایران را گه
به مکافات الی تا کمرش باید رید

پدر ملت ایران اگر این بی پدر است
بر چنین ملت و روح پدرش باید رید

به مدرس نتوان کرد جسارت اما
آن‌قدر هست که بر ریش خرش باید رید

این حرارت که به خود احمد آذر دارد
تا که خاموش شود بر شررش باید رید

شفق سرخ نوشت آصف کرمانی مرد
غفرالله کنون بر اثرش باید رید

آن دهستانی بی مدرک تحمیلی لر
از توک پاش الی مغز سرش باید رید

گر ندارد ضرر و نفع مشیرالدوله
بهر این ملک به نفع و ضررش باید رید

ار رَود موتمن‌الملک به مجلس گاهی
احترامن به‌ سر رهگذرش باید رید


نکته داخل پرانتز :
1. ( مصاحبه لاریجانی تنها یک حسن داشت ، اینکه به زبان بسیجی اعلام کرد آقای خامنه ای با تمام همت و کار مضاعفش ، هنوز از دستگیری موسوی و کروبی وحشت دارد ، این یعنی اینکه جناب رهبری حضور مردم را باور کرده و می داند اگر مردم بخواهند می توانند تاج و تختش را تار و پود کفنش کنند )
2.( وقتی هویدا از مجلس شورای وقت رای اعتماد گرفت و نخست وزیر شد ، خبرنگاران از او پرسیدند برنامه دولت شما چیست .
هویدا خیلی خونسرد پاسخ داد : برنامه دولت بنده ، اجرای منویات شاهنشاه آریامهر ست !
نقل امروزمان ست که نمایندگان مسجد اسلامی ، رییس قوه قضاییه و همه و همه فقط بدنبال اجرای خواست رهبری هستند . این وسط بعضی وقتها احمدی نژاد زیر آبی میره که معلوم نیست چه آتو و چه گزگی از خامنه ای داره که فعلا بر خر مراد - منظورم لاریجانی ها نیست ، یکی دیگه ست !- سواره .
مطمئن باشید تا چند وقت دیگه تمامی عناوین و القابی مثل رییس و سرپرست و غیره حذف میشه و بجای آنها می گویند پیشکار رهبری در قوه قضاییه ، دست بوس رهبری در قوه مجریه ، پاچه خوار رهبری در مسجد اسلامی و ... )

۴ نظر:

حسین . امیریه گفت...

فرهاد جان از اول این حکومت قوه قضاییه آلت دست بوده و هست یادش بخیر خویشی داشتیم از صاحب منصبان قبل از انقلاب دادگستری که بخاطر سید بودنش و پاکی سابقه اش با مقامی باز پرسی که خیلی پایین تر از مقام سابقش بود نگاهش داشتند همان سالهای اول بود که هر بار میدیدم ناله و فغان میکرد که پرونده را بمن نداده از دیوان عالی حکمی را که باید بدهم راابلاغ کرده اند شعر انتخابیت بجا بود و خیلی چسبید

ناشناس گفت...

وقتی رئیس قوه پیشکار رهبری یک روحانی هست که تو عمرش یه دادخواست رو هم ننوشته و رئیس اون باید اگاه به امور قضایی باشد توجه کنید اگاه نه سابقه نه چیزی فقط اگاه باشد دیگه انتظاری نمیره که دست بوس و پاچه خوار و پیشکار رهبری نباشه

خلیل گفت...

سلام، اولن توضیح این دوست ناشناس درست است.
دومن قوه قضائیه بخشی از نظام جمهوری ولایت فقیه است که سیاست های کلی اش براساس اصل 110 قانون اساسی توسط شخص رهبر تعیین می شود. بنابراین صادق لاریجانی مشت کسی را بازنکرده، بلکه اصل قانون جمهوری ولایت فقیه را گفته است.

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام ... من تظاهرات قبلی چندین جارفتم نوشتم اما در وبلاگ خودم یادم رفت ...

Free counter and web stats