000

دوشنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۸۸

تهدید خامنه ای اثر کرد : خواص از عوام جدا شدند

بدنبال اولتیماتوم خامنه ای به خواص برای تسلم شدن ( تا 22 بهمن ) ، آقایان خواص بی خاصیتی خود را نشان دادند !
شمایی که با تشری به رهبری کرنش می کنید چگونه داعیه رهبری مردم را داشتید ؟!
خواصی بی خاصیت ، شما فقط نقش سوپاپ را بازی کردید تا تلاش مردم برای سرنگونی جمهوری اسلامی را تبدیل به تغییر دولت نمایید اما نهایتا وقتی فهمیدید مردم مصمم تر از تصور شما هستند ، حکم حکومتی را گردن نهادید تا ثابت کنید : آری ، نظر رهبر بر آرای ملت مقدم است ! اف بر شما !

کروبی : آرای مردم در برابر نظر مقام ولایت ارزشی ندارد !

بدنبال موسوی ، خاتمی و کروبی هم از موج مردم به هراس افتادند ، مبادا این موج کشتی جمهوری اسلامی را در دریای خروشان مردم غرق کند .
آقای کروبی ، آقای موسوی ، آقای خاتمی ، خسته نباشید !
این بود مزد مردمی که برای دفاع از آرای شما همه چیز خود را در حمایت از شما باختند ، اما خود را یافتند . و این یافته ارزشی به مراتب والاتر و بالاتر از آرایی دارد که بنام شما به صندوق ها ریختند .
مردم ایران امروز بوضوح دیدند که همه ادعاهای موسوی و خاتمی و کروبی در حمایت از مشروعیت آرای مردم ، فریبی بیش نبوده .
کروبی بوضوح اعلام نمود ، با اینکه به تقلب در انتخابات ایمان دارد ، اما چون خامنه ای حکم احمدی نژاد را تنقیذ نموده ، به این حکم گردن می نهد و احمدی نژاد را رییس دولت می داند .
خاتمی هم در نامه ای ریاست احمدی نژاد بر دولت را برسمیت شناخت !
بعبارت ساده تر : حکم خامنه ای بالاتر از آرای مردمی ست . یعنی همه آنچه ذوب شدگان می گفتند را تایید نمود " همه عبادت ملت یکطرف ، یک آمین رهبری یکطرف " ، " رای و نظر مردم فقط در صورتی مورد قبول است که تایید ولایت فقیه را بهمراه داشته باشد " ، آرای مردم بدون امضای ولی فقیه پشیزی ارزش ندارد " ....
اف بر شمایی که داعیه حمایت از مردم را داشتید . اف بر همه شمایی که حاضرید خون مردم بر زمین ریخته شود ، به جوانان وطن تعرض شود اما مبادا غباری بر دامان حکومت مطلقه فقیه بنشیند .
مگر عبای ولایت چه امتیازی بر تن خامنه ای می نشاند که نظر وی را مقدم بر خون و جان و ناموس ملت می دانید ؟
یادتان رفته این شیخ علیل همان حجة الاسلامی ست که در زمان بهشتی وجود ابراز نظر نداشت ؟
این همان شیخی ست که وقتی در خبرگان نظر به رهبریش دادند پشت تریبون رفت و ملتمسانه گفت اگر رهبر شوم ، امر و نهی باید کنم و می ترسم در آن زمان از من حمایت نکنید . یعنی خود به زبان خود اعتراف نمود حتی بین شیوخ حوزه نیز اعتباری ندارد و التماس دعا داشت برای حمایت !
حال به جایی او را رسانده اید که دیگر حتی دست خودتان هم به او نمی رسد ، حتی خدایتان هم باید از او وقت ملاقات بگیرد تا آیاتش از اعتبار نیفتد !
اف بر شما که وطن را به بی وطن فروختید !
مردم امروز تنهایی خود را باور نمودند . از امروز باید شعار مرگ بر ولایت فقیه رساتر شود ، باید سلاح بدست گرفت و هر ضربه حکومت را شدیدتر به خودش برگرداند . بارها نوشته ام که آخوند هرگاه به مانع سخت رسد ، چون موش هراسان می شود و هرگاه در مقابلش نرمش به خرج دهند ، گستاخ تر و بی پرواتر حمله می کند .
نمونه های بسیار از این موارد را شاهد بودیم ، نوشیدن جام زهر خمینی بدنبال سرنگونی هواپیمای مسافربری توسط ناو امریکایی ، دست کشیدن ( توبه کردن ) از صدور انقلاب بواسطه تهدید کشورهای همجوار و حمایت امریکا از آنان ، آزادی کارکنان سفارت امریکا پس از آنکه مشخص شد ریگان به کاخ سفید راه یافته ( وی قول داده بود کارکنان سفارت را حتی به قیمت حمله نظامی به ایران آزاد کند ) و ....
برای آنکه آخوند تسلیم شود باید مقابله کرد ، با همان زبان خودشان ، چشم در مقابل چشم ، مشت در مقابل مشت !
آقایان : خاتمی ، موسوی ، کروبی !
بی جهت سعی نکنید کشتی جمهوری اسلامی را در دریای خروشان مردم به ساحل حکومت مطلقه بلاهت وقیح برسانید ، نه شما پیامبر خدای کتب مقدسید و نه این مردم امواج دریای داستانهای قدیم که به حکم شما آرام گیرند و ساکت نشینند . قبل از غرق شدن کشتی سوراخ و رنگ و رو رفته جمهوری اسلامی ، خود را بدامان امواج بیندازید ، شاید شاخه ی لطفی از این مردم شما را به ساحل رساند .

۵ نظر:

ناشناس گفت...

جنبش راه سبز (جرس): مجتبی واحدی، مشاور مهدی کروبی درباره سخنان امروز دبیرکل اعتماد ملی توضیحاتی ارائه داد. وی در گفتگو با خبرنگار جرس گفت: من با آقای کروبی صحبت کردم و ایشان گفتند که امروز آقای ابوترابی فرد حرف هایی زدند که با واقعیت منطبق نبود و من بدون دعوت پشت تریبون رفتم و توضیح دادم که آقای ابوترابی فرد در جریان مسائل نیست و همه کارهایی که بعد از انتخابات انجام گرفته ، برای ماست مالی کردن قضیه تقلب در انتخابات بوده است.
جنبش راه سبز (جرس): مجتبی واحدی، مشاور مهدی کروبی درباره سخنان امروز دبیرکل اعتماد ملی توضیحاتی ارائه داد.

وی در گفتگو با خبرنگار جرس گفت: من با آقای کروبی صحبت کردم و ایشان گفتند که امروز آقای ابوترابی فرد حرف هایی زدند که با واقعیت منطبق نبود و من بدون دعوت پشت تریبون رفتم و توضیح دادم که آقای ابوترابی فرد در جریان مسائل نیست و همه کارهایی که بعد از انتخابات انجام گرفته ، برای ماست مالی کردن قضیه تقلب در انتخابات بوده است.

به گفته واحدی، دبیرکل اعتماد ملی ، سپس نمونه هایی از تقلب و دخل و تصرف در انتخابات را بیان کرده و به نقل قولی از آیت الله العظمی منتظری پرداخته که به نقل از یکی از افراد امین خود گفته بود در یک صندوق که رای کروبی 92 بود تنها یک رای اعلام کردند.

براساس گفته واحدی، مهدی کروبی توضیح داده است: پس از اتمام کنگره در حال خروج بودم که تعدادی از خبرنگاران ، سوالاتی از من پرسیدند و من در پاسخ به انها گفتم که پس از تنفیذ، دولت فعلی دولت مستقر کشور است و وظیفه دارد کارهای مردم را انجام دهد و پاسخگو باشد.

کروبی در توضیح این سخنان خود گفت : در همان مصاحبه بر این نکته تاکید کردم که تقلب های گسترده درانتخابات صورت گرفته و من برهمه مواضع انتخاباتی خود و اعتراضات خود ایستادگی کرده و می کنم و بیدی هم نیستم که با تهدیدها و فحاشی ها و هتاکی ها عقب نشینی کنم اما مردم مسائل روزمره ای دارند که دولت مستقر باید آنها را حل کند و دولت فعلی پس از تنفیذ، دولت مستقر کشور است و باید پاسخگوی مشکلات مردم باشد.

دبیرکل حزب اعتماد ملی، تصریح کرد: همین امروز در مصاحبه با یک روزنامه انگلیسی، گفتم مطمئن باشید دولت احمدی نژاد چهار سال نخواهد ماند.

به گفته مجتبی واحدی، سخن آخر کروبی این بود: حرف من همان حرف ملت است که رای ما کجاست؟

kaveh گفت...

با سلام
از ابتدا این مثلا رهبران جنبش دنبال مردم میدویدند برعکس تمام جنبشها که مردم به دنیال رهبر میدوند. موسوی-کروبی -خاتمی -خامنه ای .... و بقیه آخوندا از یک جنسند منافع مشترک دارند و جهت حفظ نظام هر کاری دستشان بیاید انجام میدهند ولی رهبر جنبش مردم ایران فقط خداست و هیچ کس با کلک و حقه هم نمیتواند جلودار این حرکت عظیم مردم بود.
زنده باد مردم سلحشور و آزاده ایران

حسین .امیریه گفت...

با آنکه میدانم از این قوم نمیتوان انتظار معجزه داشت باز امیدوارم که بر داشتها اشتباه بوده باشند در هر صورت مهم اینه که مردم راه خود را دنبال میکنند و اشتباه ما را نمیکنند.

هاله گفت...

ممنون​​ام. به پست​​تون لینک دادم.

خلیل گفت...

سلام، تا همین جا هم که آمده اند، ممنون. خط کشی ها را نشان دادن، با راندن فرق می کند. همه می دانند و خود این آقایان هم می گویند که چه می خواهند. بنابراین اگر کسی فکر می کرده که این آقایان در پی تغییر رژیم اند، خودش اشتباه فکر کرده، و یا اگر کسی فکر کرده کاری کند که این آقایان خواهان تغییر رژیم شوند، باز هم خودش اشتباه کرده است.

Free counter and web stats