000

جمعه، مرداد ۲۵، ۱۳۸۷

اخبار حقیقت گو !

به شیوه روحانیون بایستی بگویم که تصور نمی کنم در طول تاریخ ، حکومتی اینگونه وقیحانه اهداف خود را اعلام و اعمال خود را توجیه نموده باشد .
به چند خبر زیر توجه کنید و قضاوت نمایید چه نتیجه ای حاصل می شود :
1. آقای باهنر در توجیه عمل "کردان" در جعل مدرک فرموده : " «مگر می‌توانیم در دنیا غیر از معصومین کسی را پیدا کنیم که دروغ نگفته باشد " !!
وی ناخودآگاه اعتراف نموده نه تنها خود و دوستانش نیز لاجرم دروغگویند ( و این را امری کاملا طبیعی میداند ) که حتی انگشت اتهام ( بخوانید اعتراف) را نیز به سوی رهبری نشانه رفته ، زیرا خوشبختانه هنوز آقای خامنه ای را معصوم و بری از گناه نخوانده اند !

2. در حکومت دینی ایران ارزشها دگرگون شده و سلسله مراتب واژگون !
اگر به زبان علمای دین سخن گوییم ، می بایست خدا را بالاتر از همه بدانیم و پس از او پیامبر و بعد ائمه و بعد نائب امام زمان .
از سوی دیگر زیارت خانه خدا تنها بر فردی واجب می شود که اولا بدهکار نباشد ، ثانیا از جهت نیازهای ضروری تامین بوده و ثالثا پس انداز مکفی برای سفر حج در اختیار داشته باشد .
متاسفانه و برخلاف انتظار آقای مکارم شیرازی حکم داده تا مردم در مصرف خانگی برق صرفه جویی کنند تا دولت بتواند چراغانی اعیاد را برگزار نماید !
یعنی دولتی که از همه جهات بدهکار مردم است و دربرطرف کردن نیازهای ضروری آنها بویژه تامین برق مصرفی ناتوان و درمانده شده ، برخلاف انتظار خود را ملزم به ایجاد فشار بر مردم برای برگزاری جشنهای مذهبی میداند . گویی تولد امام زمان بالاتر از خانه خداست که آن خانه را باید پس از تامین نیازها و از مال مازاد جست اما این میلاد را واجب میدانند حتی اگر بدهکار باشند و مدیون !

3. دکتر احمدی نژاد در تازه ترین اظهارات خود ، مدرک دکترای دانشگاه آکسفورد را " کاغذپاره " نامیده ، کاش یکی از خبرنگارانی که هنوز دستگیر نشده از وی می پرسید ، آقای دکتری که مدرک خود را از دانشگاه های ایران گرفته اید ، اگر مدرک دانشگاه آکسفورد " کاغذ پاره " است ، پس لابد مدرک شما باید " دستمال کاغذی " باشد !

4. و اما آقای مددی حشری !
قبلا اشاره کنم به اینکه از آنجا که روحانیت تافته جدا بافته است ، لذا حتی مجرمین روحانی ( یعنی آخوندهایی که در پناه حکومت نیستند و خلاف می کنند و الا علمای مورد حمایت رژیم که میلیارد میلیارد می خورند و می برند و می... ) در دادگاه های عادی محاکمه نمی شوند و" دادگاه ویژه روحانیت " تشکیل میگردد ! در ضمن احکام آنها نیز با ما ( مردم عادی ) متفاوت است ، یعنی آخوند مجرم را ملزم می کنند تا لباس خود را عوض کند ( خلع لباس ) ، شاید شبیه مردم عادی شود و گویا این شبیه شدن تنبیهی ست شدید ، درست مثل " آفتابه " انداختن به گردن اراذل !
بر همین روال و سیاق ! آقای مددی پس از اثبات جرم ، از دانشگاه اخراج شد . ابتدا اعلام کردند مددی دختر دانشجو را صیغه کرده ، درحالیکه عمل دختر دانشجو در افشای نیت ناپاک و جلوگیری از تعرض به خود ، نشاندهنده کذب ادعای دادستان زنجان است و یا حداقل اینکه ، صیغه با زور از وی گرفته شده تا آنجا که وی حاضر شده حتی با چنین جنجالی ، از تجاوز مصون بماند .
اما جالب اینجاست که استاد حشری پس از اثبات جرم ( فقط ! ) از دانشگاه اخراج می شود !
در صورتی که اگر همین عمل را کودک یا نوجوان 15-16 ساله ای مرتکب شده بود ، وی را اعدام می کردند . حتی با وجود اعتراض تمامی کشورها و حقوقدانان دنیا می گفتند : " احکام اسلام تعطیل بردار نیست و استثنا قایل نمی شود " !

باور دارم هیچ حکومتی اینچنین بی شرمانه و وقیحانه اعمال ننگین خود را در ملا عام اعلام و حمایت نمی کند . پس بایستی هم انتظار داشت در چنین رژیمی ، دروغگویان مصدر کار باشند و جاعلین ، امانتدار آرای مردم . اتفاقا از این منظر ، آقای کردان منصب مناسبی یافته تا هنر خود را در جعل اسناد ، در زمان انتخابات و در مورد آرای به صندوق ریخته شده نشان دهد .

امیدوارم آنقدر زنده باشم تا بتوانم محاکمه و افشای جنایات این حکومت را در دادگاهی صالح ببینم .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

فرهاد به مطالب جالبی اشاره کردی .اینها همه حقایق این جامعه هستند امیدواریم و مطمئن هستم سرانجام صدام ، میلوسوویچ ، کاراجیچ و ... چراغ راه ! هر مستبدی است .
در بلاگ نیوز لینک دادم .

Free counter and web stats