000

جمعه، تیر ۱۴، ۱۳۸۷

چرا عاقل کند کاری

سردار محمد علی جعفری ، فرمانده سپاه پاسداران هدف از تشکیل 31 سپاه استانی را تمرکز زدائی و توسعه اختیارات سپاه های استانی اعلام نموده و در همین راستا تشکیل 600 گردان امام حسین ( که همیشه نامش مترادف با شهادت ست ) را تا پایان سال 87 در دستور کار قرار داده است.
بیان ساده تر از جملات بالا این ست که مسئولین کشور با قطعی شدن حمله نظامی به ایران و اطمینان از اینکه تهران با اعلام جنگ ، بواسطه اشغال و کشته ( یا دستگیر شدن رهبران ) تسلط خود را بر کشور از دست خواهد داد ، تلاش می کنند تا با ایجاد جنگ فرسایشی و ایجاد شرایط و انگیزه لازم برای مقاومت در استانها ، از اشغال تمامی کشور بدست متجاوزین ، جلوگیری نمایند .
در اینکه به فرض ایجاد چنین شرایطی که در ذهن مسئولین است ،یعنی با از بین رفتن تمامیت ارضی وعدم توان دولت در کنترل و حفظ یکپارچگی کشور ، چگونه می توان امید به مقاومت از سوی اعضای سپاه در شهرستانها بست ، آنهم در شرایطی که مطمئنا مردم همان شهرها از تصمیماتی که منجر به جنگ و نابودی کشور شده ، عصبی و ناراضی خواهند بود .
از سوئی مسئولین با بیاناتی که بیشتر به لطیفه شباهت دارد دم از قدرت پاسخگویی ایران در کمتر از یک ثانیه وایجاد ضربات مهلک بر پیکر دشمنان زده و سربازان متجاوز را از کوسه های خلیج فارس و قبور آماده می ترسانند ، و از سوی دیگر با ارسال نامه و بیان نظراتی متفاوت ( مانند نامه ولایتی ) شرایط را برای نوشیدن جام زهری جدید آماده می کنند .
دکتر ولایتی ، مشاور مقام رهبری ، در نامه ارسالی خود به روزنامه های خارج ، سعی نموده تا به نوعی اعلام نماید در صورت نیاز به تصمیمات " راهبردی !" ، رهبر حکومت اسلامی راسا حرف آخر را خواهد زد ، به تعبیری دیگر ، ایشان اعلام کرده ، هرچه تاکنون مقامات مسئول ایرانی گفته اند ، می تواند با یک جمله " آقا " پوچ شود و به هوا رود .
خامنه ای با قربانی کردن ابزارهای حکومت ( مانند رئیس جمهور ) در واپسین دقایق (به شرط آنکه این فرصت در اختیارش قرار گیرد ) سعی خواهد کرد تا کیان حکومتش را حفظ نماید .
میدان سیاست ایران به میدان مسابقه ارابه رانی دوران روم باستان شبیه شده که هر مبارزی تلاش می کند تا با ایجاد نقص و وقفه و حتی قربانی کردن رقیبش ، خود را زودتر به خط پایان برساند .
باند مصباحیون با رو کردن ورق های آخرین خود ( از جمله افشاگری پالیزدار که طرد روحانیت مسلط بر جامعه را بدنبال دارد و ایراد اتهامات فراوان به خاتمی ، مخدوش کردن چهره رفسنجانی و ... ) می کوشد تا با حفظ سلطه فعلی و بدست گرفتن قدرت بیشتر ، ضمن رویارویی با دشمنان ( کفار ) زمینه را برای ظهور امام غائب مهیا سازد . باوری که به صرف رسوب خرافات خشکیده در مغز آقایان ، مطمئنا به جنگ و نابودی ایران خواهد انجامید .
سخن آخر اینکه : تشکیل 31 سپاه استانی را جدی بگیریم ، سپاه برای حفاظت از انقلاب اسلامی در قبال مهاجمین بوجود آمده . صرف ایجاد چنین تشکیلاتی در استانها به معنی قبول حمله و نابودی مراکز حساس اقتصادی ، نظامی و تصمیم گیری ست و متاسفانه آنچه در سناریو به هیچ انگاشته شده ، جان مردم است .
آقایان خود را مهیا نموده اند تا چنانچه مورد تهاجم واقع شدند ، بتوانند به سوراخ های امن پناه برند و با ادامه جنگ از سوی بدنه سپاه در شهرها امیدوار باشند امام غائب ظهور نماید و مدیریت جهان را بدست توانمند ! اینان سپارد .
سوالی که هیچ مسئولی بفکر پاسخ نیست این است که به فرض قبول اعتقادات شما ، امام غائب چرا حالا ظهور نمی کند تا از کشته شدن جمعیت کثیری از شیعیانش جلوگیری نماید ؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

فرهاد جان امیدوارم کار به آنجاها نکشد اینان همین را میخواهند ویا تلاش میکنند برخوردی پیش بیاید که ادامه حیات خود را در این راستا میبینند مانند جنگ ناخواسته که بجزآنکه در ماندنشان کمکشان کرد بلکه از اشفتگی سود جستند که آنهمه کشتند و باز در پی همین فرصتند

ناشناس گفت...

فرهاد مطلبت خواندنی بود و آنقدر اینها در زمینه های بحرانی عقب نشینی کرده اند که کسی در این زمینه شک ندارد اما باید واقعا قضیه را جدی گرفت . در این زمینه مطلبی نوشته ام .

Free counter and web stats