000

جمعه، اسفند ۰۴، ۱۳۸۵

روحانيت اصيل كدام است

روحانيت اصيل كدام است

سرکار خانم فاطمه رجبی معروف به فاطی هزاره در سایت اختصاصی خود به معرفی روحانیت اصیل پرداخته و مواردی را ذکر کرده که خواندن آن به صد جک می ارزد!

ایشان مرقوم فرموده اند:

روحانیت اصیل به مال و منال دنیا پشت پا میزند ،البته تا دیروز که روحانیت گاز میگرفت و بر دهان دیگران مشت میزد ، و از پشت پا فقط برای سرنگونی رقیب بهره میبرد !

از شاخصه هایی که فاطی خانم ذکر میکنند ، دنیا گریزی روحانیون است ! که شاید منظورشان دنیا را از خود بیزار کردن بوده .

مورد دیگر اشاره ایشان به عدم همراهی با دشمنان اسلام برای شکستن آرای رقیبان است ، که اظهر من الشمس مینماید ، تا وقتی شورای نگهبان و بسیجیان جبهه ندیده حاضرند ، نیازی به گرایش بسوی مخالفان نیست!

از اهم ویژگیهای روحانیت اصیل ، تواضع در رفتار و گفتار قید شده که متن نامه های همین ورپریده نشاندهنده تواضعی ست که مورد نظر فاطی جان است.

این عاشق محمود جان ، فرموده ملت «روحانيت اصيل» را با ساحت مقدس و مطهر مي‌نگرد

که باید زبان شناسان در معنی مقدس و مطهر کمی تحقیق کنند تا منظور الهام بانو بدست آید.

بهرحال اگر سری به سایت "فاطی عشق محمود" یا همان الهام بانو بزنید ضرر نمی کنید.


Farhad Heyrani

۱ نظر:

مانی خان گفت...

من خودم یک روحانی اصیل همیشه با خودم دارم
اگه خانم رجبی درباره اش چیزی ننویسند

Free counter and web stats