000

چهارشنبه، اردیبهشت ۲۱، ۱۳۹۰

چند خبر جالب !

سایت خبرسازی رجا نیوز گله کرده که چرا مقبره مادر امام خمینی بی نشان و متروک ست .
اول خیال کردم لابد قبر مادر خمینی چنان بی نشان مانده که به متروکه و خرابه تبدیل شده اما بعد که عکس را دیدم ناخودآگاه یاد کشته شدگان خاوران افتادم ، اول عکس مقبره والده خمینی را ببینید :


حالا عکسی از کشته شده تابستان 60 در خاوران ، همه با هم برابرند اما بعضی ها برابرترند !


مدیر نشر پنجره حسابی شاکی شده ، انصافا اگر شما هم جای او بودید ترش می کردید . وزارت ارشاد جمهوری اسلامی به او گیر داده که :
" مي گويند براي دختر دوساله بايد روسري بگذاري ... "
" يك مورد ديگر «دايره‌المعارف تاريخ» است كه در بخشي از آنكه در مورد زندگي فنيقي‌ها و دامپروري آنهاست، اشاره به خوك مي‌شود. بررس محترم گفتند بايد خوك حذف شود و ما براي اينكه كتاب به نمايشگاه برسد، متاسفانه به اين قضيه تن داديم. در حالي‌كه در آن زمان اسلام نبوده و مربوط به 2500 سال قبل است."
( تاکید ها از من ست )

هی از احمدی نژاد پدر دوبار مرده ایراد میگیرند چرا فقط به کشورهای گمنام و بی نشان سفر میکنه ، خب خودتان قضاوت کنید ، وقتی حتی عربستان سعودی اجازه ورود مقامات ارشد جمهوری اسلامی را نمی ده دیگه جایی نمی ماند برای سفر و بازدید الا اتیوپی ، میانمار ، کنگو ، زیمبابوه ، تانزانیا ، آلبانی ، گامبیا و ... ( بقیه را در اینجا بخوانید ) .

آخرین خبر : بن لادن خورده شد !
به گزارش سایت فرارو پس از پرتاب جسد بن لادن به دریا ، لاشه متعفن او توسط یک کوسه گرسنه خورده شد .
این کوسه پس از سیر شدن به خبرنگار اعزامی تقویم تبعید گفت : آنقدر گرسنه بودم که اصلا نقهمیدم چه گ..هی خوردم !
این هم عکسی که سایت فرارو از دست یکی از ملوانان زبل امریکایی گرفته :


از هرچه بگذریم سخن از توپ گرد خوشتر ست ، این علی دایی هم عجب رکبی به پرسپولیسی ها زد : افتخار آخر شدن در گروه سوم باشگاه های آسیایی ، پرسپولیس بین 4 تیم ، تیم چهارم شد .
6 بازی ، یک برد ، دو مساوی و سه باخت ، یازده گل خورده و تفاضل منفی پنج ! شش تا بازی کنی و تفاضل گلت بشه منفی پنج و بین چهار تیم هم چهارم بشی ، به خدا از هر کسی برنمیاد !

۶ نظر:

ناشناس گفت...

آقا شما برو خودتو درمان کن حالت خوب نیست

مانی خان گفت...

اره مرض راست گفتن داره باید حتما بره پیش دکتر احمدی نژاد معالجه بشه ناشناس عزیز

فرهاد گفت...

مانی خان گل
همین که جرات ندارند اسم و ردی از خودشون بجا بذارند تا معلوم بشه این حرف های سخیف و بی معنی متعلق به کیه ،یعنی غیر منطقی بودن حرفهاشون

خلیل گفت...

سلام

باز خوبه هنوز خاوران سرجاشه.در بقیه شهرها، آن گورها شخم زده شده اند.

حسین . امیریه گفت...

فرهاد جان سلام
در مورد بیمار واقعی دوست گرامی جواب داده اند و اما در مورد خانم والده گمنام دیر نخواهد بود که فرزندشان هم گرفتار خواهند شد و اما پرسپولیسی ها بخاطر حمایت و دعا یشان برای ناصر حجازی بنظر من بالاترین جامی بود که بدست آوردند تا زمانی که باشگاه ها از آن سردار هاست همان به که هیچ نشوند.

رضا گفت...

دمت گرم
عالی بود.

خطاب به اون ناشناس بی شرف بگم که :شما برو اونجایت که میسوزه رو با یه پارچ آب سرد درمان کن.

Free counter and web stats