000

یکشنبه، اسفند ۰۹، ۱۳۸۸

قدرت اسلام !

سردار نقدی ( رئیس سازمان بسیج مستضعفین ) : " این شرور که هیچ، حتی خود اوباما که ریگی به همکاری با او اعتراف کرده است نیز اگر به ایران بیاید تحت تاثیر قدرت این اسلام به خطاهای خود اعتراف می کند."

البته واضح و مبرهن ست که قدرت اسلام بر هیچکس پوشیده نیست ، بویژه آنانکه در بازداشتگاه های اطلاعات سر می کنند بوضوح قدرت اسلام را نزدیک به ... ( اسمش رو نبر !) حس می کنند .
و از آنجا که همه مثل این سردار و رهبرانش آنجایشان را از سر راه نیاورده اند و مثل این قبیله آنجایشان مثل دهانشان دریده نیست ، طبیعی ست که با هرچه نزدیک تر شدن قدرت اسلام به همانجایشان احساس ناراحتی و البته درد شدیدی می کنند و چاره را در آن می بینند که بجای نزدیکی با قدرت اسلام ، مقابل " دوربین های تلویزیون " قرار بگیرند .
کار سختی هم نیست ، متنی را که سربازان گمنام اما شنیع الوجهه (فارسی را اینجا نمی شد پاس داشت !) بدستشان می دهند باید از رو بخوانند .

در صدر اسلام هم وقتی اسرا و بویژه کنیزکان فتح شده در اردوی اسلام ، قدرت اسلام را از نزدیک حس می کردند ، قبل از طلوع خورشید شهادتین می گفتند و ترانه یا حبیبی ، یا حبیبی می خواندند .
فقط بنده حقیر سراپا تقصیر مات مانده ام که بنا به روایت شریفه که می فرماید : چراغی که به خانه رواست ، به مسجد حرام ست ، این سرداران چرا یکبار این قدرت اسلام را به خود نزدیک نمی کنند تا پس از خروج از کام فریاد زنند : الاحساس و المشاهدة !
کاش فقط برای یکبار هم که شده قدرت اسلام به ایشان و دوستانش نزدیک می شد تا ببینند به چه چیزها که اعتراف نمی کنند !

آقای مهدی کلهر که پیشینه ای پربار در راندن دختر و زدن همسر از خود بجای گذاشته ، امری که تاکنون بر همگان نهان بود را عیان نمود . ایشان فرموده :
" به معنای اسم ندا آقاسلطان توجه کنید. ترجمه اسمش به انگلیسی می‌شود "فریاد آقای شاه" یعنی این مملکت با سابقه 30 سال جمهوری به جایی نرسید و باید آقای رضا پهلوی برگردد!" .
نمیدانم چرا این فرمایش مشاور رییس دولت کودتا ( که یادآور ادبیات خاص ملا حسنی و مشایی ست ) مرا به یاد نام احمدی نژاد انداخت ، ترجمه سلیس کلهر آنچنان رویه ای بدست می دهد که می توان با استفاده از فرمول ایشان مدعی شد نام " محمود احمدی نژاد " به انگلیسی می شود : ماموت عمت نجات ( یافت را هم خودم اضافه می کنم ! ) و طبیعی ست که ادعا کنیم خامنه ای بخاطر اسم با مسمای وی ، نامش را از قوطی بیرون آورده تا به جهان نشان دهد هدف از ریاست جمهوری احمدی نژاد ، نجات دادن جان ماموت عمه جنابعالی ست ! .
باور ندارید اسم احمدی نژاد را به لاتین بنویسید و بعد به مخرج ادای حروف توسط غربی ها توجه کنید . البته با کمی رتوش بهمین نتیجه می رسید !
----------------------------

۱ نظر:

کریم پ گفت...

ما ضمن اعلام حض بردن از این مطلب از قلم افتادن نام بزرگ مردی همچون آیت الله فاکر را محکوم میکنیم.

Free counter and web stats