000

سه‌شنبه، اسفند ۱۱، ۱۳۸۸

یک سوال در مورد نحوه دستگیری عبدالمالک ریگی !

جمهوری اسلامی اعلام نموده عبدالمالک ریگی از کابل قصد رفتن به بیشکک را داشته و ماموران اطلاعاتی ایران وی را در پرواز دبی به بیشکک دستگیر کرده اند .
در فیلم منتشره از سوی مقامات جمهوری اسلامی ، زمان دستگیری ریگی در بین مسافران پرواز شرکت هواپیمایی قرقیزستان دیده نمی شود و تنها صحنه ریگی با چشمان بسته در بین صحنه های عبور مسافران هواپیمایی گنجانده شده !
هواپیمایی قرقیزستان هم خبر دستگیری دو مسافر این شرکت هواپیمایی در پرواز دبی به بیشکک را تکذیب نموده ، اما !

به این نقشه توجه کنید ( خطوط قرمز مسیر مورد ادعای جمهوری اسلامی ست و خطوط آبی مسیری که ریگی می توانسته طی کند ، البته با توجه به خطوط هوایی موجود ) :


روی عکس لطفا کلیک کنید تا تصویر بزرگتری به نمایش درآید .
اگر عبدالمالک ریگی پیاده از کابل به بیشکک می رفت ، زودتر میرسید !

ضمن اینکه این خطوط هوایی هم می توانسته او را ( 2 ساعته و ) مستقیما از کابل به بیشکک برساند بدون نیاز به اینکه به دبی برود و از آنجا وارد فضای ایران شود !
با توجه به تکذیب خبر دستگیری مسافران شرکت هواپیمایی قرقیزستان و تاکید ایران بر این امر ، و با عنایت به سابقه دیرینه مقامات ایرانی در میل به ترویج دروغ و بزرگنمایی فعالیتهای خود ، و بازهم با توجه به مسیر بسیار ساده تر و مطمئن تری که ریگی می توانست برای سفر خود اختیار کند و با توجه ( برای بار آخر !) به اصرار ریگی برای اعتراف روی پلکان هواپیما ، ایرادی نخواهد بود اگر بگوئیم کل داستان ریگی فریبی بیش نیست !

۱ نظر:

کریم پ گفت...

والله فرهاد جان شاید لازم باشه یه کاراگاه پوارو استخدام کنیم بجای ریگی یک رگ راست توی این جماعت پبدا کنه! معلوم نیست چطوری گرفتنش اما هرچی هست بقول خودت اگه پیاده میرفت سریعتر می رسید قرقیزستان

Free counter and web stats