000

یکشنبه، شهریور ۲۹، ۱۳۸۸

کاش پدرم مثل مادر او بود !

محسن روح الامینی یکی از شهدای جنبش سبز ست که در کهریزک به قتل رسیده . یکی از ویژگی هایی که او را از بقیه شهدا جدا می سازد ، وابستگی خانواده اش به حکومت اسلامی ست و از چنین خانواده ای به آزادگی رسیدن ، حقن شایسته تمجید و تقدیر است .
برای درک بهتر کافی ست به دیدار پدر محسن با رهبری توجه کنیم ، آنجا که به قول مسیح علی نژاد : " محسن روح الامینی با دهان شکسته از کهریزک روانه بهشت زهرا شد و پدرش با دهانی سالم راهی نشست مشترکی با رهبری شد تا در آنجا سخنرانی باشد که از مظلومیت مضاعف نظام شکوه کند و بگوید فتنه ای که در انتخابات اخیر به راه افتاده نظام را بیشتر مظلوم کرده است."

سایت تابناک متعلق به محسن رضایی در مصاحبه ای که با اولیا شهدای کهریزک داشته از قول پدر محسن روح الامینی می نویسد :
" بزرگترین مظلوم این روزهای، نظام جمهوری اسلامی است که باید در رفع مظلومیت آن کوشید."

امروز وقتی ویدیوی حضور مقتدر و با صلابت مادر شهید سهراب اعرابی را در راهپیمایی روز قدس دیدم به یاد شهدای کهریزک افتادم ، سهرابی شهید می شود و مادرش در مواجهه با اعضای شورای شهر آنچنان بر آنان می تازد که مسئولین جرات نمی کنند از عملکرد نظام دفاعی کنند و پدر شهیدی دیگر ، خونخواهی را به نظامی واگذار می کند که به قول همین (مثلا ) پدر ، مقامات بالای آن مسئول قتل جوانان در اردوگاه کهریزک بوده اند .
مسلما اگر محسن توان دیدار با پدر می داشت به او می گفت : کاش پدری همچون مادر سهراب می داشتم !

۳ نظر:

ناشناس گفت...

من اينو قبول ندارم. پسره رو اتفاقی دستگير کردند و کسی يا حرفشو که باباش و خوش با حکومت يه کاسه اند باور نکرد و يا اصلأ گوش نکردند ، ميدونيم همه که برخورد مزدور با مردم چگونه است. يارو تا اومده بجنبه کار از کار گذشته.درست همونطور که ندای بيچاره رو تير غيب گرفت وگرنه اونکه نرفته بود راهپيمايی يا عليرضای بينوا. تتر و خشک باهم سوخت وگررننه من بشدت معتقدم محسن روح الامينی ديوسی بود مثل پدر حرامزاده اش و بيشرفی مثل او ميشد. خداروشکر که او هم به تير غيب سربازان امام زمانی حکومت صيد شد باشد تا اندکی از غمی که شهادت سهراب و عليرضا و ندا بر دلمان گزارد بکاهد. منکه اصلأ ناراحت اين يه نفر نيستم.

حسین . امیریه گفت...

فرهاد جان عید فطر دوشنبه ایت مبارک منهم وقتی اینرا خواندم دلم برای این پسر سوخت و یاد اول انقلاب افتادم که والدینی که فرزندانشان را لو میدادند و . . . ضمنا از لینکی داده بودی سپاسگذارم

فرهاد گفت...

ناشناس عزیز
محسن روح الامینی هرکه بود ، بخاطر مردم و اعتراض به خیابان رفت و دستگیر شد و مثل همه جوانان شکنجه شدو به قتل رسید .
اگر همچون پدرش فکر می کرد ، مثل او به خامنه ای اقتدا میکرد و هیچ نمی گفت .

Free counter and web stats