000

سه‌شنبه، شهریور ۱۷، ۱۳۸۸

نماز جمعه و خرج اندک آبروی نمانده !

سید علی خامنه ای نماز جمعه هفته آینده را برگزار خواهد کرد . در نوبت قبل وی وعده داده بود تا اندک آبروی خود را در راه رسیدن به اهداف مورد نظرش هزینه کند و الحق بدین وعده وفا نمود . دستگیریهای بی رویه ، قتل ، شکنجه ، تجاوزات غیرانسانی ، تعطیل نمودن دفاتر معترضین و... .
اما این نوبت بایستی منتظر ماند و دید رهبر قدرت طلبی که کوچکترین انتقادی را حتی از سوی هم کیشانش تاب نمی آورد ، چه بازی دیگری را در سر پرورانده و اینبار از سر بی آبرویی چه خوابی برای ملت دیده !
معمولا در اینگونه موارد می توان به دو مسیر توجه نمود ، مسیر آتش بس و مسیر حذف قطعی مخالفان .
خامنه ای می تواند برای اتمام حجت با معترضین ، بویژه صانعی ، موسوی و کروبی ، اعلام آتش بس نماید و از آنها بخواهد به آغوش کریه گروه رهبری بازگردند تا وی فرمان عفو عمومی دهد و بی گناهان از بند رها شوند . اینگونه وی هم قدرت و هم شفقت (!) خود را نشان داده و معترضین هم در توجیه قبول دستور رهبر ، حفاظت از جان و آبروی مردم و دستگیر شدگان را دستمایه قرار می دهند .

اما با توجه به تلاش چشمگیر باند تمامیت خواه در روزهای اخیر (1) ، می توان پیش بینی نمود که خطبه های نماز جمعه خامنه ای ، بمنزله صدور حکم جلب موسوی و کروبی خواهد بود . وی از تریبون نماز جمعه دستور آتش را صادر خواهد نمود و به حامیان دو کاندیدای معترض اولتیماتوم خواهد داد که مجازات سختی برای همه آنها در نظر خواهد گرفت و در این میان از تعرض به مقام مراجع ( صانعی ) نیز هراسی نخواهد داشت .
آنچه از اقدامات باند کودتا در روزهای اخیر بدست می آید ، نشان از عزم راسخ کودتاگران برای حذف نهایی و خاموشی معترضین است . درست همان اشتباهی که همه دیکتاتورها انجام می دهند و سرمست از قدرت نظامی و نیروی سرکوبی که در اختیار دارند ، آتش زیر خاکستر را نه بر باد که بدست باد می دهند تا شعله ور شود .
خامنه ای با توجیهات و رهنمودهای سپاهیان از شرایط کشور ، قدرت تحلیل از دست داده ، فرمان جنگ با مردم برایش بمنزله " مرگ یکبار و شیون یکبار " خواهد بود و تصور می کند درصورتی که ( به خیال خود ) بتواند ریشه را بخشکاند ، شاخ و برگها هم خواهند ریخت اما محاسبه او مطمئنا نتیجه عکس میدهد چرا که ریشه اعتراضات در کودتای اخیر ، نه موسوی ست و نه کروبی ، که اگر عزم ملت برای مقابله نبود ، نه موسوی جرات فریاد داشت و نه کروبی قدرت افشای جنایات .

مردم ایران در حساس ترین شرایط و زمان تصمیم گیری قرار گرفته اند ، باید از تصمیم خامنه ای برای " مرگ یکبار و شیون یکبار " بهره برند و عزم و خواست خود را بر ایران حاکم کنند .

--
1. دستگیری مشاورین ارشد موسوی و کروبی ، هجوم به دفاتر موسوی ، کروبی ، از بین بردن اسناد مبنی بر فجایع صورت گرفته توسط کودتاگران ، بازداشت اعضای خانواده دستگیر شدگان بمنظور فشار بر آنها ، تعطیل نمودن دفاتر منتقد خشونت و مدافع حقوق بشر ، .....

۱ نظر:

بهلول گفت...

این جمعه خیلی چیزها معلوم می شه . معلوم میشه که باید با این زپرتی تریاکی چطور برخورد کنیم . من شخصا امادگی اش را دارم . خدا کنه جوان ترها کمی حرف ما رو که تجربه سال 57 را به خوبی داریم گوش دهند تا بتوانیم بر این اراذل فائق آییم .
ما منتظر دیکتاتور می مانیم .

Free counter and web stats