000

دوشنبه، مرداد ۲۶، ۱۳۸۸

نوید اخوان

وقتی قرار شد با نوید اخوان ، بازیگر فیلمهای " برای یک لحظه آزادی " و " سالامی علیکم " گفتگویی انجام دهیم ، در ذهن تصویری از یک خواننده جوان لس آنجلسی داشتم ، ذهنی و افکاری پریشانتر از ظاهرشان !
اما وقتی نوید وارد سالنی شد که بنا بود با تلویزیون ایرانیان برلین و شبکه ای آلمانی مصاحبه کند ، عمیقا تحت تاثیر رفتار او قرار گرفتم . بخود گفتم کاش از لحظه ورودش تا انتها ، فیلمی تهیه می شد تا تفاوت شخصیت این بازیگر جوان با هنرمندانی که هنری جز ارائه حرکاتی مبالغه آمیز و بیانی توهم بار ندارند ، آشکار شود . بسیار با شخصیت ، متین اما در عین حال صمیمی و آشنا بود . هرچند در 5 سالگی ایران را ترک کرده بود ، اما فارسی را بسیار روان و مادری صحبت میکرد ، برای ادای کلمات و حروف بخود فشار نمی آورد ، آنگونه که برخی خوانندگان ایرانی مقیم خارج در زمان صحبت ، سعی می کنند حروف فارسی را با مخرج لاتین ! ادا کنند .

پس از مصاحبه نزدش اعتراف کردم که با پیش زمینه ذهنی که من از خوانندگان جوان ایرانی مقیم خارج داشتم ، سعی داشتم ناجوانمردانه ! ( بدون اطلاع از خوست او ) بحث را به جایی بکشم که بتوانم موضوع صحبت را با جنبش مردم داخل ایران ربط دهم ! اما در حین گفتگو او خودش صریح به موضوع پرداخت و حتی از ترانه ای خبر داد که در حال تهیه است و به مردم ایران تقدیم می شود .

مصاحبه با نوید اخوان با تلویزیون ایرانیان برلین در 3 قسمت بر روی سایت یوتیوب قرار گرفته :




۱ نظر:

ناشناس گفت...

این لینک به درد بخش سرگرمی یا علم بالاترین میخورد:

http://www.samic.ir/traffic-light.asp

Free counter and web stats