000

شنبه، مرداد ۱۰، ۱۳۸۸

اعتراف به افتضاح !

دادگاه متهمین انقلاب مخملی تشکیل شد تا اعتراف جمهوری اسلامی باشد به افتضاحی که درگیر آن است .
بنا به گزارش " بنگاه امنیتی خبرسازی فارس " همه دستگیر شدگان از تلاش موسوی و خاتمی برای " انقلاب مخملی و زیر سوال بردن جمهوری اسلامی " صحبت کردند اما هیچ کس از آقای خامنه ای و سربازان گمنامش نمی پرسد اگر براستی خودتان به چنین نمایش و بازیهایی اعتقاد دارید ، چرا سران توطئه را دستگیر نمی کنید ؟!!
خامنه ای بد بازی و نمایشی را شروع کرده ، این اعترافات حتی اگر ساختگی هم نباشد ، نشان از وضعیت وحشتناک و غیرقابل تحمل بازداشتگاهها دارد .

باید بار دیگر به امثال سهراب اعرابی و حسین اختر زند و محسن روح الامینی درود فرستاد ، محسن روح الامینی فرزند یکی از مسئولین نظام بود ، پدرش که از معتقدان به ولایت فقیه و سینه چاکان جمهوری اسلامی ست در وصف آنچه بر پسرش رفته می گوید :
جنازه‌اش را که دیدم، متوجه شدم که دهانش را خرد کرده‌اند. .. وی را به شدت کتک زده و زیر شکنجه کشته‌اند.
عکسی از جنازه شهید حسین اختر زند نشان می دهد که بازجویان با چه روشی از بازداشت شدگان بازجویی می کنند ،سینه اش شکافته شده ، دستش شکسته ، چشمش را گویی منفجر و منهدم کرده اند و ...
براستی کدامیک از ما تاب تحمل چنین رفتاری را داریم ؟
به قول یکی از دوستان که می گفت اگر من زیر چنین شکنجه ای قرار گیرم ، اعتراف می کنم در 6 ماهگی و زمانی که از سینه مادرم شیر می نوشیدم ، با او چه ها میکردم !
شاید شاخص ترین متهم در بیدادگاه را بتوان ابطحی بخت برگشته دانست .
اگر به صحبتهای ( منتسب ) به ابطحی توجه شود ، می توان مطمئن شد تمامی این بازیها ساختگی ست ، هرچند جلوگیری از حضور رسانه های بی طرف و منتقد دولت ، خود گواهی آشکار در نمایشی بودن اعتراف متهمین ( بخوانید افتضاح رژیم ) می باشد . اما نکاتی چند در سخنان ابطحی ست که قابل توجه می نماید ، وی با نام بردن از موسوی ، گویا فضا و شرایط را برای بیان منظورش فراهم می نموده :
ملت ايران بايد از تيزهوشي مقام معظم رهبري و سربازان با نام و بي نام ايران كه اين كشور را از اين مسئله نجات دادند تشكر كند.
اگر به جاي پيام به موسوي به احمدي‌نژاد تبريك مي‌گفتيم امروز بهترين وضعيت را در تاريخ ايران دارا بوديم. (!)
اين آشوب‌ها دلبستگي‌هاي مردم مسلمان را نسبت به ايران قطع كرد،
بنده مي‌گويم كه هيچكس نمي‌تواند روي امام و نظام تاكيد كند ولي در عين حال كوچكترين عملي انجام دهد كه نظام را هم به خطر بيندازد.
ما افتخار اين حضور 40 ميليوني را از دست داده و آنرا خدشه‌دار كرديم ما مي‌توانستيم در دنيا بهتر از اين باشيم.

تصور نمی کنم هیچ عقل سلیمی بپذیرد این سخنان دو پهلو بمنظور اعتراف به گناه بیان شده باشد .

اتهامات دیگر متهمان هم شنیدنی ست :
امیر شناور متهم است به تمرد از دستور ماموران و پرتاب سنگ به سوی آنها ، در بازرسی از منزل وی تعدادی کلت ، فشنگ جنگی و اسناد ... کشف شد .
خودتان قضاوت کنید کسی که مزدور خارجی ست ( بنا به اسناد مکشوفه ) ، کلت و فشنگ جنگی هم دارد ، به چه دلیل در اعتراضات سنگ پرتاب می کند ؟
احتمالا کلت و فشنگ را گذاشته بود کنار تا ماموران آنها را کشف کنند !

موسی شاه کرمی ، متهم است به همراه داشتن کوکتل مولوتف و پرتاب سنگ !
طرف کوکتل مولوتف دارد اما سنگ پرت می کند !

مهدی فتاح بخش فرزند هادی که در حين ارتکاب جرم دستگير شده، اظهار می دارد: "در تجمع غيرقانونی خيابان آزادی اقدام به سنگ پرانی و حمله به مأموران نيروی انتظامی کردم.
در حین ارتکاب جرم ، یعنی شرکت در اعتراضات مردمی و پرتاب سنگ به سوی کسانی که تیر شلیک می کنند !( دفاع از جان یعنی ارتکاب جرم !)

احتمالا فردا گروهبان فیروزآبدی به خود خدا نامه می نویسد و از مظلومیت بازجویان در بازجویی از بازداشت شدگان سخنها خواهد گفت !

۱ نظر:

H a m i d ... M i d a f گفت...

فرهاد عزیز، گویا برای دستگیری موسوی و کروبی نیز برنامه ریزی کرده‌اند. این قوم برای پسش‌برد هدف‌های پلیدشان از هیچ عملی ابا ندارند.

Free counter and web stats