000

سه‌شنبه، تیر ۰۲، ۱۳۸۸

خامنه ای رفته گل بچینه !

بای ذنب قتلت ! (سوره تکویر ، آیه 9 )

به کدامین گناه کشته شدند ؟!
























تمامی عکس ها در سایتهای متعدد منتشر شده که طبیعتا نمی توان سایت مرجع را یافت .
گفتگو با یک لباس شخصی ، روزی دویست هزارتومان میگیرم تا منافقین ( مردم ) را بزنم ، عربها برای زدن بیشتر پول می گیرند و غذای بهتری هم می خورند ، آنها در هتل اقامت دارند ولی ما در یک آسایشگاه !

۳ نظر:

سعيد حاتمی گفت...

سلام،
هرچند در پاراگراف آخر يادی از سال گذشته کرده‌ام که چند نفر به من و همسرم دانسته يا نادانسته توهين کرده بودند، ولی فکر می‌کنم همانجا هم واضح نوشتم، که درد کجاست. با اينحال باز هم توضيح می‌دهم.
مسأله نژاد و افکار این دو نفر نيست. مسأله انسانيت است و توانايی شناسايی ظالم و مظلوم که اين روزها کاملاً واضح شده. تا جایی آن که تنها راه را برای رهايی کشورش جنگ و کشتن می‌داند هم اين را فهميده، ولی بسيار کسانی هستند در ايران که نمی‌خواهند بفهمند. اينها همين اطراف ما هستند، همين وبلاگ‌های اطراف ما که این روزها کم نیستند.
راستی آن عکس جنين ترکش خورده هم مربوط به ايران نيست. ای کاش با انتشار اينگونه شايعه‌ها و عکس‌ها اجازه ندهيم بقيه‌ی خون‌هايی که ريخته شده هم زير سؤال برود و بیش از این تمسخر کنند.

فرهاد گفت...

سعید عزیز
منظور شما را کاملا درک می کنم.
در مورد عکس ، من در جستجوی شهدای تظاهرات مردم بودم که به این عکس رسیدم ، با توجه به خبری مبنی بر تیر خوردن نوزاد در رحم مادر ،تصور کردم ( و هنوز نیز ) که این عکس مربوط به همان حادثه باشد
اما برای اطمینان ،عکس را بر میدارم و پس از بررسی کامل ، عکسی که مناسب حال مادر و نوزاد باشد را سعی می کنم بیابم.ممنون از توجه و توضیحات

سعيد حاتمی گفت...

سلام دوباره،
آن عکس مربوط به عراق می باشد. در لينک زير اين عکس چند ماه قبل منتشر شده:
http://forum.jsoftj.com/t123213.html

Free counter and web stats