000

یکشنبه، خرداد ۳۱، ۱۳۸۸

فرق احمدی نژاد با رفسنجانی !

میگند در بیابون لنگه کفش غنیمته یا اینکه در زمان قحطی ، گوشت مردار طرفدارپیدا می کنه .
حالا ببینید چی شده که یاد رفسنجانی افتادم که ای بابا ،.. سال به سال دریغ از پارسال ، هردم از این باغ ، ببخشید ، هر دم از این ... ، ... می رسد ، گند تر از گند تری میرسد !
در سال 1378 ، رفسنجانی در انتخابات مسجد ( مجلس ) شورای اسلامی ثبت نام کرد اما نتوانست در بین 30 نفر اولی که به مجلس راه می یافتند قرار بگیره .
شورای نگهبان که مثل امروز امر خطیر مخدوش کردن آرا برای راهیابی کاندیدای مورد نظر را بر عهده داشت ، پس از باطل کردن تعدادی از صندوقها ، نام رفسنجانی را بعنوان نفر سی ام اعلام نمود تا وی بتواند بعنوان نماینده مردم به مسجد (مجلس ) وارد شود .
اما !!
آقای رفسنجانی که بهش برخورده بود ، از سمت نمایندگی استعفا داد و کناره گرفت !( طرف اگه هیچی نداشت ، اقلا غرور داشت !).
اما !!
آقای احمدی نژاد دو دوره است که با تقلب همان شورای نگهبان بعنوان رییس جمهور انتخاب می شود و کلی هم قیافه می گیره که ما اینیم ، دزد آرای ملت و جالبه که میگه این روش رای گیری ، دموکراسی غرب را به چاش کشیده !!
یعنی جناب ملیجک رهبری ، هیچی نداره ، غرور هم نداره ، پس چی داره ، فقط رو !(صد البته منظور بر و رو نیست ، همان رو ست )
حالا تصور کنید یکی این جمله محمودک ( که آرایش خیلی نزدیک به نظرات بلاهت وقیح ست ) را برای مثلا مردم آلمان یا امریکا ترجمه کنه !!
میگم تخصص این مارمولک عصبانی کردن مردم ست و بس یعنی به قول موسوی تو چشم ما نگاه میکنه و میگه سیاه ،سفیده !
چرا ؟ چون می خواد به ما تلقین کنه که شما نیستید ، اهمیتی هم ندارید ، هرچی بخوام بهتون میگم ، به مدرکتون میگم کاغذ پاره ، به خودتون می گم خس و خاشاک ، به منتقدتون میگم بزغاله ، به ...
از این نظر واقعا هم نظراتش به نظرات رهبرش خیلی نزدیکه !

۱ نظر:

ناشناس گفت...

جان کلام رو گفتی فرهاد ..
درود بر تو ..وبلاگت بسیار جالبه

Free counter and web stats