000

دوشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۸۸

جامعه جهانی و وجدان عمومی

امروز ملت ایران در مقابل حاکمیت بپاخاسته . امروز شور انقلاب بر کشور حاکم شده .
بعنوان یک ایرانی به جامعه جهانی توصیه می کنم از برسمیت شناختن کودتا در ایران خودداری کنند و از خطای چین در زمان انقلاب سال 57 عبرت بگیرند.
چین در بحبوحه انقلاب از شاه حمایت کرد و پس از پیروزی انقلاب مجبور شد با فرستادن نماینده ای به تهران از عملکرد خود عذرخواهی نماید .
هرچند اوضاع ایران ، وضعیتی داخلی محسوب می گردد و هیچ دولت خارجی اجازه ندارد به بهانه حمایت از فرد و گروهی و یا با توجیه تامین منافع جانهی قصد تجاوز به ایران داشته باشد اما همسویی با مردم ایران وظیفه ای انسانی ست که می بایست مورد توجه تمامی ملتها و سازمانها و دولتهایی قرار گیرد که داعیه گسترش حقوق بشر و تامین صلح جهانی را دارند.
به رسمیت شناختن حکومت غاصب در ایران به معنی دهن کجی به مردمی ست که صرفا بدلیل احقاق حقوق مدنی و صیانت از رای خود در انتخابات ( که در چهارچوب قوانین جاری کشور برگزار شده ) مورد تعدی و ظلم قرار می گیرد .
امروز نه فقط دولتها که مردم دنیا در آزمونی بزرگ شرکت کرده اند ، آنانی که طی سه دهه خواستار اعمال دموکراسی و آزادی در ایران بودند ، اینک حداقل وظیفه شان حمایت از مردم آزادیخواهی ست که مظلومانه و بی پناه بدنبال حقوق از دست رفته شان هستند .
هر شخص یا سازمان و یا دولتی که از حکومت ایران حمایت کند ، در آینده حق اعتراض نسبت به عملکرد حکومت ایران را از خود سلب نموده است .
بد نیست به این مطلب نیز توجه کنید :
پس اعلام پیروزی احمدی نژاد ،در کمتر از 24 ساعت ، لاشخورهای سیاسی که طمع به مال ملت دارند به او تبریک گفتند :
1. هوگو چاوز (قبل از اتمام شمارش آرا ، انتخاب احمدی نژاد را به او و به ملت خودش تبریک گفت !)
و اینجا را هم ببینید !
2. حزب اله لبنان
3.حماس
4.جهاد اسلامی فلسطین
5.اخوان المسلمین
6.شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی7.جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
8. بشار اسد
9 . امیر قطر ( حتما اولین گفتگویش بر سر نام خلیج فارس خواهد بود )
10. عبدالامیر قبلان
11. عمرو موسی (دبیر اتحادیه عرب ، او هم در باره بخشش جزایر ایرانی با احمدی نژاد گفتگو خواهد کرد )
در همین راستا ، فعالین سیاسی داخلی نسبت به انتخابات اعتراض داشته و خواهان تجدید آن در محیطی آزاد و زیر نظر مسئولین بی طرف شدند .خود بخوانید که برنده واقعی این انتخابات کیست : مردم ایران یا گروه های تروریست و دولتهای آشوب طلب ؟!

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats