000

دوشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۸۸

روزنامه تاگس اشپیگل

پس از انتخابات ایران ، سایتهای هوادار قدرت تلاش کردند تا به هر بهانه ای چنین وانمود سازند که شخصی یا سایتی و روزنامه ای در داخل یا خارج ، از انتخابات و باند قدرت تجلیل نموده .
در زمان شمارش آرا ، جالب بود که خبرگزاری فارس خبری را منتشر می نمود که مثلا فلان سایت خارجی اعلام کرده احمدی نژاد در صدر قرار دارد ، بدون آنکه به روی مبارکش بیاورد که این خبر از خروجی سایتهایی چون خودش و یا نقل از ستاد انتخابات برگرفته شده .اما آنچنان آب و تابش می دادند که گویی فلان سایت آلمانی با تحقیق و تحلیل خودش فهمیده که آرای احمدی نژاد مثلا (!) نسبت به نامزدهای دیگر برتری دارد !
جالبتر اینکه درست در زمانی که سایت دویچه وله آلمان از قول روزنامه " تاگس اشپیگل " انتخابات " را به " کودتای بی شرمانه " توصیف نموده *، خبرگزاری مهر از تعریف و تمجید همین روزنامه ازنحوه زندگی رییس جمهور ( منتصب رهبر ) و پیشرفتهای عظیم ناشی از مدیریت وی (!) مطلبی را درج نموده است !
متاسفانه باند حاکم بر ایران تصور می کند ایران هنوز در قرن گذشته زندگی بسر می برد و مردم مجبورند تا هر دروغی را که به آنها می گویند بپذیرند !
گویا ماجرای کردان هنوز برای اینها درس عبرت نشده .
شاید هم همه اینها را همچون یاسین برای پیروان و ذوب شدگان ولایت می خوانند .
_____________________
* _ برگزیده ای مقاله روزنامه تاگس اشپیگل (برگرفته از دویچه وله ):
" روزنامه تاگس اشپیگل درباره نتایج انتخابات می‌نویسد:« به گفته مسئولان دولتی میزان شرکت مردم در این انتخابات‌، تمامی رکوردهای گذشته را شکسته است، اما مقامات رسمی نتیجه‌ای را اعلام کردند، که بوی گند آن به آسمان رسیده و حتا حاکمان کرملین در زمان شوروی نیز از ارایه آن شرم داشتند.» "
روزنامه تاگس اشپیگل در پایان می‌نویسد:«با اعلام نتایج افسانه‌ای برای احمدی‌نژاد، رژیم از کشاندن انتخابات به دور دوم جلوگیری کرد. در هفته‌های آینده روشن خواهد شد، که آیا این کودتای بی‌شرمانه می‌تواند اعتراضات مردم را مهار کند؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

salam
khahesh mikonam in akso beferest too balatarin
in axe taghvime 25 khordade
http://www.mypicx.com/06152009/taghvim/
ta mardom bedoonan che totei dar rahe

فرهاد گفت...

دوست عزیز
امام زمان برای ظهور نیازی به این دلایل ندارد ، اینها شعارهای آخوندهاست که بعنوان روایت ثبت شده ، در ضمن ، خداوند هم تصور نمی کنم راضی باشد انسانها کشته شوند تا یکی را بفرستد و بگوید دیگر نکشید !

Free counter and web stats