000

سه‌شنبه، خرداد ۲۶، ۱۳۸۸

مراجع تقلید و سکوتی مرگبار

مراجع تقلید در تشیع جایگاهی غیرقابل انکار دارند.
صرفنظر از اینکه معتقد به رابطه مقلد و مرجع داشته باشیم یا خیر ، بایستی بپذیریم در باقت فرهنگی _مذهبی ایران ، (متاسفانه ) مراجع تقلید می توانند در همه امور دخالت کرده و اوضاع را به وفق مراد تغییر دهند .
امروز مردم ایران در تنگنا قرار گرفته اند ، از هر وسیله ای باید بهره برد تا جان آزادیخواهانی که برای اعتراض به کودتای خامنه ای به خیابانها آمده اند حفظ شود .
آیت اله صانعی معمولا اندیشه های نوین و به نسبت دیگر مراجع ، امروزی تری را به جامعه تزریق نموده اما همین بزرگوار در مقابل هجوم غیر انسانی ماموران حکومتی به مردم ، تنها به دعا بسنده نموده !
خامنه ای نه نزد مردم مقبولیت دارد و نه نزد روحانیون طراز اول و باسابقه مشروعیت ، با توجه به برنامه خامنه ای برای حذف روحانیون غیر پیرو و نیروهای معتقد به نظام اما مستقل از باند او ، می توان از این تنش بین آنها ، بیشترین استفاده را نمود با استفتاء و سوالات مکرر از مجتهدین ، آنان را وادار نمود تا در برابر حکومت قرار بگیرند .
لازم به ذکر است ، در صورتی که از مجتهدی سوال شود ، وی مکلف است به پاسخگویی و از آنجا که منافع حکومت امروزی در تقابل با قدرت قشر عظیمی از روحانیون قرار دارد ، می توان پاشته آشیل خامنه ای (عدم باور و پذیرش از سوی روحانیونی که در جایگاهی بالاتر از او قرار دارند ) را هدف قرار داد.
امروز خامنه ای با تزویر و توجیه دفاع از اسلام همه را سرکوب می کند ، اگر از حربه خودش بهره بریم ، او بی دفاع خواهد شد .
پیشنهاد می کنم همه عزیزان ، حتی بی اعتقادان به دین ، از مراجع بخواهند تا در برابر تقلب و کودتا ، کشتار و آزار مردم عکس العمل نشان دهند .
شاید گفته شود بنا به اصل کلی مصلحت اسلام ، سکوت می کنند ، اما هر مجتهد ملزم ست تا به استفتاء پاسخ گوید .
در همین رابطه من ای میلی برای آیت اله صانعی می فرستم بدین مضمون :
حضرت آیت الله العظمی صانعی
پاسخ شما را به مهندس موسوی خواندم ، همیشه توقع من از شما بعنوان روحانی پیشرو و مرجعی که مقابله با خرافات را دستورالعملی برای شناخت و فهم اسلام قرار داده ، بیش از دیگران بوده و الحق در بسیاری از زمینه احکام شما از جنسی دیگر بود که نقد معاندین را پاسخی در خور می داد.
امروز که جوانان وطن و اگر شما را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد ، مسلمانان ایران تنها به دلیل احقاق حق خود در معرض سخت ترین آزارها ، شکنجه ها ، و حتی هدف گلوله قرار دارند .
گفته بودید برای اینها دعا می کنید اما حضرت آیت الله !
متاسفانه تنها دعا ، حتی دعای بزرگواری چون شما نه سپر مناسبی برای جوانان در مقابل گلوله ها (یی که بنام اسلام شلیک می شود ) خواهد بود و نه توجیه قابل قبولی در درگاه الهی و به وقت حسابرسی !
کدام هدف بیش از خون پاک مومن ارزشمند ست ؟
حضرت آیت الله
چرا هیچ روحانی به وقت اعتراض و کتک خوردن و کشته شدن در کنار مردم قرار ندارد؟
آیا خون مومن کم بها تر از کاریکاتورها ست ؟
کم بهاتر از بداخلاقی در میدان فوتبال است ؟( عکس العمل روحانیون به حرکت عیر اخلاقی مدافع ایتالیا که با سر به سینه زیدان کوبید ).
کم بها تر از دست دادن مرد مسلمان با یک زن غیر مسلمان است ؟
در همه موارد روحانیون فریاد وا اسلاما سر دادند اما امروز به تدریس اخلاق و تفسیر قرآن مشغولند .
اگر امروز سکوت کنید ، خون مردم بنام اسلام بر زمین ریخته می شود . آیا اگر حضرت علی (ع) هم حاکم بود ، مردم را بنام حق طلبی می کشت ؟
امروز همان روزی ست که قرآنها بر سرنیزه رفته تا حکومتی دیگر بنام اسلام سامان یابد .
از شما سوال می کنم و امیدوارم پاسخی صریح دریافت کنم ، از شمایی که مرجع هستید و حقگو :
1. آیا مردم در مقابله با افرادی که خونشان را بر زمین می ریزند ، در مقابله با کسانی که بنام دین ، کتک می زنند و به زن و مرد و پیر و جوان رحم نمی کنند ، باید سکوت کنند یا حق مقدس دفاع (جهاد) بر آنها جاری ست و باید بر علیه حکومتی که دین را سپر منافع فردی و گروهی نموده قیام کنند.
2. آیا این دولت اجازه دارد مردم را کتک بزند و به قتل برساند ؟
3. آیا حکومت بنام دین حق دارد آرا و خواست مردم را نادیده بگیرد ؟
4. آیا این همان وعده الهی ست ، آیا اگر امام زمان (عج) ظهور کند و حکومت الهی را بنیان نهد ، باز هم ارای مردم را بنا به مصلحت تغییر می دهد و معترض را می کشد ؟
5. آیا این همان حکومتی ست که شما ( تاکید می کنم ، شما ) اعتقاد دارید قرار است ما را به مدینه فاضله برساند ؟
لطفا شفاف پاسخ دهید ،
6. آیا شما هم منافع حکومت فعلی را بر خواست مردم ترجیح می دهید ؟
پاسخ به سوالات حق و وظیفه ای ست که بر عهده شماست .
با احترام
فرهاد حیرانی

۳ نظر:

ناشناس گفت...

فرهاد گرامی اگر جوابتو داد حتماً خبر بده

البته وظیفه دارند پاسخ بدن اما کی این پاسخ خواهد اومد شرطه
؛)
تندرست بمونی
کیانوش

فرهاد گفت...

کیانوش عزیز
تا حالا که خبری نشده
اما حتی اگر جواب هم ندهند ، بین خودشان دعوا میشه ، یعنی امیدوارم که بشه !

Unknown گفت...

رئیس جمهوره قلّابی ما آقای احمدی نجس عجب آدم بی‌حیا و بی‌شرمی هست بعد از اینهمه قتل و آدم کشی‌تازه می‌خواد بره سازمان ملل بگه چطور باید قتل عام کرد و رئیس جمهور هم شد. آقای احمدی نجس و پدر نجسترش آیت الله دشمن اسلامی یک روز جواب این جنایاتشون را خواهند داد حالا هرچقدر برند سازمان ملل عر و تیز کنند. مارو باش هزار‌ها سال تمدن را دادیم دست یک خر ، آقای احمدی خره و یک خر رون، آیت الله دشمن اسلامی. می‌خواد بره اونجا بگه در ایران همجنس باز نیست ولی‌نمیگه کون بچها و طلاب گذاشتند همجنس بازی به حساب نمیآید.اول میکننمون بعد میکشنمون، بد از حقوق بشر و حقوق مردم حرف میزنند. ما دیگه چه ملت خره بدبختی هستیم که اینها شدند حاکممون. لا اِلهَ اِلَّا اللّه
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

Free counter and web stats