000

یکشنبه، تیر ۰۷، ۱۳۸۸

اوج بی کفایتی دولت از زبان مداحش !

آقای الهام وزیر چندین و چند کاره دولت ( کودتا ) :دولت نمی تواند پاسخگوی دستگیریها باشد ( ! ).
سوال اول :
با توجه به رفع مسئولیت دولت از خود در مورد دستگیریها ( و کشتار و ضرب و جرح مردم ) در خیابانهای تهران و دیگر شهر های ایران ،چه شخص یا ارگانی مسئول ( تیراندازی، کشتار و) دستگیری مردم است :

1. سید حسن نصراله ، چون اعضای حزب اله لبنان بعنوان ضاربین ملت در خیابانهای تهران قداره می بندند و می کشند و ...

2. سربازان گمنام امام زمان که همچون خود ایشان از نظرها غایبند و فقط صدای تق و تق تیرشان می آید و هرکه را دستگیر می کنند همچون وجود شریف ایشان از نظرها مخفی می مانند .
توضیح : این سربازان که تحت عنوان وزارت اطلاعات فعالیت دارند برخاف تصور عامه از رییس دولت دستور نمی گیرند که حتی رییس دولت را پشم ( گوسفند ) هم حساب نمی کنند و فقط از مقام عظمای " بلاهت وقیح " فرمان می برند .

3. سپاه پاسداران منافع روحانیت ( از جنس هوادار رهبری ).

4. مرحوم لاادری که پس از قرنها هنوز شناخته نشده .

5. دولتهای متجاوز خارجی ، بویژه غربیها و اسراییل و امریکا ، احتمالا دستگیر شدگان هم اکنون در زندان گوانتانامو به سر می برند .

سوال دوم :
اگر دولتی قادر به حفظ نظم و اداره ماموران و پرسنل تحت فرمان خود نباشد ، چه نامی باید بر آن نهاد :

1. دولت ملیجک رهبری

2. دولت " تو فقط حرف بزن ، بقیه اش با من "

3. دولت بی عرضه

4. دولت مجتبی خامنه ای

5. همه موارد فوق بعلاوه نام احمدی نژاد

سوال سوم : دولتی که نمی تواند پاسخگوی آبرو و جان شهروندانش باشد باید :

تنها یک پاسخ وجود دارد : چنین دولتی باید برود ، بمیرد !

۶ نظر:

ناشناس گفت...

دست حزب اللهيها درد نکنه که با کلی کتک زدنها جانانه مسلمانان ايرانی را که سی ساله دارن برای اسراييل آرزوی مرگ ميکنند به مجازات اين رفتارشيطانيشون ميرسونه. سی سال براشون کمکهای مردمی و دولتی فرستادين چون با اسراييل و يهوديها که نجس بودن جهاد ميکردن. اونهايی که به خاطر عقايدشان با ديگران در اعمال شيطانی کمک ميکنند خودشان هم بالاخره قربانی اونها ميشن. اگه مردم ايران زندگيشون خوب بود و احمدی نژاد به وضع ماليشون ميرسيد حالا همه دست به دست هم به دستور احمدی و موسوی با کمک لبنانيها و حماسيها به اسراييل حمله ميکردن چون امام گفته که يهوديها نجسن و کشتنشون و غارت کشورشون حلاله. شکر خدا امام به اون مرديکه چماق بدست هم گفته که آنهايی که تظاهرات ميکنن منافقن. اين خدای اسلام هم خيلی بامزه است. دستش درد نکنه که اگه به مسلمونها ميگه ديگران را بکشند بعدش ميگه همديگه رو هم بکشن!

ناشناس گفت...

umadam begam cheghadr lezat bordam labetun va in soalati ke mataz matrah kardid baraye in az khoda bikhabaran ama ye dafe matlabe in farde nashenaso didam goftam bad nist ke be ishun begam age mosalmoona va mosalman koshishoon tooye tarikhe khelghat har cheghadr ham ziyad bashe ba jormo jenayate shoma masihiyan va yahudiyan ghabele ghiyas nemibashad va be ghole dusti masihi migoft bozorgtarin jenayate tarikh ra ma masihian dashtim dar zemn shoma ke khod ra ensaan .hesaab mikoni kojat sookhte ke az kotak khordane javoonaye ham zaboonet ( na ham vatanet) mitavan namid cherake chon toee mayeye sharmo khejalate ma iranian hasti ke to ra ham vatan namim tooee ke baraye ham aghideh nabudanet az kotak khordane ensaani lezat bordi

ناشناس گفت...

سلام اومدم اینجا تشکر کنم بابت مطلبتون و سولاتی که مطرح کرده بودید از این از خدا بیخبارن صلاح دیدم به این ناشناس بگویم ، تویی که نام خود را انسان گذاشتی‌ کجات سوخته که از کتک خوردن و کشته شدن مردم همزبانت لذت بردی تویی که نمیتوان تو را هم وطن نامید که مایهٔ شرم ایرانی که برای اختلاف نظر دینی از درد مردم، اظهار خوشحالی‌ میکنی‌ .ننگ بر تو

شهربانو گفت...

فرهاد عزیز ممنونم از لینکتون در بلاگ نیوز
چطور ادمی دلش می آد از کتک خوردن و زنج کشیدن هموطنان لذت ببره

ناشناس گفت...

http://www.freeimagehosting.net/uploads/be2b3faf17.jpg

ناشناس گفت...

تا وقتی که خدای اسلامی یعنی شیطان میگه به اسراییل حمله کنید و مردم بیگناهش رو بکشید همه مسلمونها میگن بله درست میگه. خیلی هم با دیدن کشته شدن زن و بچه اسراییلیها کیف میکنن. خدای اسلام به حماسیها میگه به اسراییل موشک بندازین. مسلمانان جهان کیف میکنن و هیچی نمیگن. یکهویی خدای اسلام روی شیطانی خودش رو نشون میده و میگه ای شیعه ای سنی همدیگه رو بکشید. ای طرفدار خامنه ای توی سر مسلمانان ایران بزن. یکهویی همه صداشون در میاد. کسانی که از شیطان دفاع میکنند خودشان هم بالاخره قربانی شیطان میشن. چطور شد کشته شدن ندا به دست ارتش الله بده ولی کشتن یهودیهای اسراییل خوبه؟

Free counter and web stats