000

شنبه، خرداد ۳۰، ۱۳۸۸

آنکه از خود هم نیاموخت !


خامنه ای سخنان روز جمعه را آنچنان با تعجیل انتخاب کرده بود که حرفهای ضد و نقیضش را نمی توان کنار هم نهاد ، از سویی معترضین را به قانون ارجاع می دهد تا شکایات خود را پیگیری کنند و از سوی دیگر آب پاکی را روی دست همه ریخت که هر چه شده بدست خود او شده :
" رجوع به قانون اساسی تنها مرجع رسیدگی به شکایات انتخاباتی ست " .
"تقلب حرف دشمنان است " !
" در انتخابات پر مناقشه اخیر تقلبی صورت نگرفته " !
و خنده دارترین جمله او : " نظام جمهوری اسلامی ، اهل خیانت به آرای مردم نیست " !!
در پایان صحبتها هم گویی حسین مظلومی ست که بی دفاع در چنگ یزیدیان سراپا مسلح گیر افتاده ، انگار نه انگار که حامیان او تیغ در دست ، پوست ملت را می کنند .
اشک در چشمانش جمع می کند و می گوید حاضر ست تن ناسالم و اندک آبرویش را فدای انقلاب و اسلام می کند .
در اینکه اندک آبرویش را بر سر خود رایی و غرورش بر باد داده شکی نیست اما اینکه خودش چه زمانی اسیر ملت خواهد شد ، .... ، اندکی صبر ، سحر نزدیک است !
آقای خامنه ای کاش از خود می آموختی که در دوران انقلاب گفتی : " گناه شاه همین بود که می گفت آنچه من می گویم ، نه آنچه ملت می گوید " !
امروز خامنه ای تمامی راه ها را بر روی خود بسته و باید یا 17 شهریور برپا کند و یا اعتراف نماید که صدای انقلاب مردم را شنیده !
خامنه ای حتی نمی تواند به پایگاه و مقام خود اتکا کند : حضور نیروهای حزب اله لبنان برای کتک زدن مردم و ریخته شدن خون مردم .
شاید وی تصور می کرد اگر از جایگاه یک مرجع (!) و مقام ولایت فقیه حکمی دهد ، بنا بر روال معمول ، دیگر مراجع تشیع خاموش نشسته و حکمش جاری می گردد اما گویا هنوز نمی داند که با ریخته شدن خون بی گناه ، حرمت مقام ابداعیش نیز شکسته شده و بنا بر همان فقه تشیع ، هیچ مقامی جرات نمی کند تا دامان خود را آلوده این جنایات کند .
می بینیم که امروز حتی سوگلی های حکومتی مثل مکارم و جوادی آملی از تایید سرکوب مردم خودداری نموده اند !
امروز با دوستی در ایران صحبت می کردم که مورد اعتماد من است ، می گفت به گوش خودش شنیده که بعضی ماموران که هیکل های درشت و زمختی دارند ، بدون ترس و در ملا عام با یکدیگر به زبان عربی صحبت می کنند و مردم را می زنند و مانند همه دوستانشان ، به محض مقابله مردم ، فرار می کنند !
می گفت بسیاری از مامورین نیروی انتظامی برای مردم دست تکان می دهند ، حتی بسیاری از ماموران سپاهی نیز چنینند و اندک کسانی که می زنند و می درند و می کشند ، آنانی هستند که گویا مرگ قدرت ارباب را هنوز باور نکرده اند .
آقای خامنه ای !
حداقل پس از تجربه انقلاب مردم در سال 57 می بایستی یاد می گرفتی که سیل انقلاب چو براه افتد ، حتی رهبرانشان قادر به کنترل آن نخواهند بود چه رسد به تویی که هدف این جریان خروشانی .
روز جمعه ، رهبر جمهوری اسلامی اعلام نمود ، همه امور به خواست من انجام شده ، اگر اعتراضی هست باید به من شود و تکلیف خود با مردم را یکسره کرد ، شاید اگر سعی می نمود باز هم پشت پرده باقی بماند ، می توانست در روزهای آتی با برکناری احمدی نژاد و باندش ، و تن دادن به برخی خواسته های مردمی ، بازهم بر سر کار باقی بماند اما در روز جمعه سیاه گذشته ، هدف مردم را مشخص کرد :
باید برای برکناری من تلاش کنید !
آیا مردم فقط به ابطال انتخابات راضی می شوند و یا نظام را هدف قرار می دهند ؟!
خون عزیزان نباید پایمال شود آنهم توسط گروهی که نشان داد حتی به اعتقادات خود بی اعتقادند و از خدا سپری ساخته اند برای چپاول و قتل و غارت .

۴ نظر:

ناشناس گفت...

درود فرهاد گرامی
غلط نکنم امروز و فردا نتیجه مشخص بشه
یا مردم امروز لت و پار می شند و دیگه جا می زنند
یا لت و پار میشند و فردا باز تو خیابونن که این دیگه یعنی پایان کار رژیم

تندرست بمونی
کیانوش

فرهاد گفت...

کیانوش عزیز
خدا به مردم رحم کنه و الا این جماعت انسانیت را از یاد برده اند

H a m i d ... M i d a f گفت...

کیانوش عزیز
یک گزینه دیگر هم وجود دارد: سپاه پاسداران کودتا می‌کند.

H a m i d ... M i d a f گفت...

فرهاد جان
یادم رفت بگویم چه زیبا نوشته‌ای خوشم آمد. رفتم بالاترین یک + بدهم باز نشد این روزها عجیب بازارشان گرم است.

Free counter and web stats