000

چهارشنبه، دی ۰۸، ۱۳۹۵

مدارا با جنایتکار نشانه ضغف ست !

پس از عملیات تروریستی در برلین و اقدامات جنایتکارانه در آلمان ، بحث های فراوانی نسبت به حضور پناهندگان در این کشورصورت گرفته.
من نمی فهمم وقتی عده ای ادعا می کنند در کشور خود در معرض خطر هستند ، چگونه به خود اجازه می دهند در کشوری که به آنها به جهت انسان دوستانه پناه داده ، دست به تجاوز و تعدی و جنایت زنند.
دولت آلمان بدلیل محدودیت ها ( بدلیل آنکه به فرض اخراج ، آنها در وطن خود در معرض خطر قرار می گیرند ) از اخراج جنایتکاران چشم پوشی می کند. در حالی که بنظر من  مدارا نشانه ضعف دولت و قوانین المان ست که دودش تنها به چشم کسانی می رود که از آلمان تقاضای پناهندگی می کنند ، درواقع دولت به جنایتکاران و متخلفین پاس آلمانی می دهد و انتقام خود را از تازه واردان می گیرد !
دولت و مجلس آلمان باید با صراحت و اقتدار تمامی جنایتکارانی که وضعیت این کشور را ناامن کرده اند ، از آلمان اخراج کند حتی اگر آنها در وطن خود تحت تعقیب قانونی باشند و الا آلمان پناهگاه جنایتکاران خواهد شد که این ظلم مضاعفی ست به پناهجویان.

حتی در سطحی وسیع تر می بایست بررسی شود چه کسانی  بعنوان پناهنده وارد آلمان شده اند و پس از دریافت پاس آلمانی بدون هراس به وطن خود رفت و آمد می کنند ، این عده نیز باید جوابگوی ادعاهای واهی خود باشند که در بهترین و خوشبینانه ترین حالت ، می توان گفت شرایط غیر انسانی و یا تحت تعقیب بودن این افراد منتفی شده و اینان می توانند به راحتی به وطن خود مراجعت  کرده و همانجا بمانند.

امیدوارم نتیجه تمامی هزینه هایی که مردم و دولت آلمان تاکنون بدلیل سهل انگاری در مقابله با تروریست ها و جنایتکاران متقبل شده این باشد که نهایتا تصمیم به اخراج جنایتکاران و پناهندگانی بگیرند که با سفر به وطن ، باعث می شوند تا شرایط پناهجویان تازه وارد به خطر افتد .

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats